به سایت طراحی و ساخت سایت حرفه ای خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

فراگیری انواع آموزشگاه آموزش طراحی سایتبصورت اینترنتی

 

همراهان گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


مدرک دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا میگردد.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی
 
 
پشتیبانی و مزایا



پس از پایان دوره یک وب سایت توسط خود شما طراحی میشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این وب سایت را به صورت کامل راه اندازی نمائید.

با توجه به شرایط فعلی بازار کار بسیاری از افرادی که در گذشته به فکر کسب و کار آنلاین نبودن الان به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی افتادن تا بتونن به صورت آنلاین یه بازار جدید برای خودشون ایجاد کنن. این نکته باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال این باشن که بدونن قیمت طراحی سایت چقدر هست غافل از اینکه قبل از اهمیت قیمت ، کارایی وب سایت مهم هست و بالا یا پایین بودن هزینه نمیتونه الزاما منجر به خوب یا بد بودن کارایی یک سایت بشه. تو این مقاله سعی میکنیم مواردی که مورد نیاز یک سایت فروشگاهی اینترنتی یا به قول معروف همون فروشگاه آنلاین هست رو به شما ارائه کنیم.

بسیاری از افرادی که میخوان تازه سایت خودشونو راه اندازی کنن به اشتباه فکر میکنن یک فروشگاه اینترنتی خوب باید ظاهر خیلی خیلی جذابی داشته باشه ، تمام کالاهای خوب تو نگاه اول روی صفحه اصلی سایت قابل سفارش باشه و کلی ایده اشتباه دیگه! درحالی که چنین چیزی نیست.

یک فروشگاه آنلاین باید از نظر ظاهر به گونه ای باشه که شلوغی بیش از حد نداشته و کاربران به راحتی بتونن به بخش های مختلف اون دسترسی پیدا کنن ، این مورد باعث میشه کاربران خیلی راحت بتونن محصولی که نیاز دارن پیدا کنن و خرید انجام بدن.

مورد بعدی که برای یک فروشگاه اینترنتی مهم هست ، سادگی در نحوه ثبت سفارش هست. تا میتونین شرایطی رو فراهم کنین که مشتریان به راحتی بتونن سفارششون رو ثبت کنن ، هرقدر روند ثبت سفارش راحت تر باشه فروش شما هم بیشتر خواهد شد.

تو فروشگاه خودتون سعی کنین شرایطی رو فراهم کنین که اگر محصول شما دارای ویژگی های مختلفی هست کاربرا بتونن به راحتی این ویژگی ها رو مشاهده کنن. این ویژگی ها میتونه عکس ، فیلم ، سایزبندی ، رنگبندی و ... باشه.

مورد بعدی که اهمیت بسیار زیادی داره ، مختصر و مفید بودن توضیحات برای هر محصول هست. از ارائه توضیحات اضافه جدا پرهیز کنید.

سعی کنید داخل توضیحات هر محصول ، محصولات مشابه یا محصولات مرتبط رو هم نمایش بدین ( البته با تعداد محدود ) . اینکار باعث میشه کاربر یه ذهنیتی نسبت به خرید این محصولات مشابه پیدا کنه و اصلا بعید نیست از این محصولات معرفی شده هم خرید کنه.

یک نکته بسیار مهم این هست که همیشه قیمت های بروز داشته باشید و موجودی انبار خودتونو داخل سایت دقت کنید. اینکه مشتری چیزی رو با یک قیمت خرید کنه اما قیمت الان شما متفاوت باشه  ( حالا ارزونتر یا گرونتر ) یا اینکه چیزی رو خرید کنه اما موجود نباشه ، ضرر بسیار بدی رو به شما میزنه چون دیگه خیلی سخت هست تصور کنیم این فرد بعدا بازم از شما چیزی رو خرید کنه.

درمجموع به جای اینکه فقط به فکر جذابیت های ظاهری سایتتون باشین ، اول از همه به کاربرپسندی و راحت بودن کار برای کاربرانتون اهمیت بدین. اینو درنظر بگیرید که بسیاری از کاربران بسته به شغل و شرایطشون ممکنه دانش کامپیوتر یا اینترنتی بالایی نداشته باشن ، شرایط رو به گونه ای فراهم کنین که همه بتونن به راحتی از سایت خرید کنن.

زیبایی ظاهری مهم هست اما اولویت اصلی باید کاربرپسندی یک سایت باشه. کسی به خاطر زیبایی ظاهری سایتتون از شما خرید نمیکنه ، قیمت های شما و کاربرپسندی سایتتون هست که براتون فروش به ارمغان میاره.

امیدوارم تونسته باشیم کمکی به شما عزیزان کرده باشیم.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت شناخت می توانید به  آموزش طراحی سایت  مراجعه کنید .

جهت فراگیری دوره آموزش طراحی سایتبروید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آموزش طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت ,
بازدید : 53
تاریخ : سه شنبه 05 اسفند 1399 زمان : 16:39 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

درود چه  چیزی در باره ی  بهینه سازی سایت باید دانست.

 منتشر شده در پنج شنبه, 16 شهریور 1396 18:43

آزمایش اول لابراتوار

آزماش اول لابراسئو - لابراتوار سئوی ایران

درخدمت شما هستیم با یکی از آزمایش های سئو با یک تحلیل دقیق و بررسی منظم و انتشار نتایج آن در سایت که تمام این ها را در ویدئوی ضبط شده می بینید .

جزئیات این آزمایش در زیر بصورت مورد به مورد برای شما ذکر شده است .

 

خط

موضوع آزمایش تاثیر جایگاه کلمه یا عبارت کلیدی در عنوان صفحه

خط

شرح آزمایش در خیلی از منابع سئو شنیده ایم اگر کلمه یا عبارت کلیدی در ابتدای عنوان قرار بگیرد باعث افزایش رتبه در آن کلمه کلیدی می شود و تاثیر مثبتی دارد . حال ما در این آزمایش دو سایت با سئوی یکسان و کلمه کلیدی یکسان ساخته ایم تا بررسی کنیم آیا این موضوع صحت دارد یا خیر .

خط

کلمات کلیدی آموزش تعمیرات مانیتور فلت

خط

تاریخ ثبت دامنهlabra-title1.ir و labra-title2.ir

خط

تاریخ ثبت دامنه 5 روز قبل از آزمایش

خط

مدت آزمایشمدت زمان آزمایش : 12 روز

منبع : مقاله ی  آزمایش اول لابراتوار - تاثیر جایگاه کیورد در عنوان  لابراسئو

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 254
تاریخ : یکشنبه 16 مهر 1396 زمان : 14:22 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (1)

درود چه  چیزی در باره ی  آموزش سئو باید دانست.


زمینه ی اصلی فعالیت لابراسئو چیست:

با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز ,لابراسئو  وب سایتی قدرتمند و نوظهور میباشد که براساس آزمایشات دقیق و تحقیقاتی مستند محتوا های درست و معتبری را برای آموزش سئو در ایران در اختیار شما عزیزان میگذارد.

اما چرا میگوییم لابراسئو منبع معتبری از علم سئو را در اختیار شما میگذارد.
  مشکلات منابع کنونی سئو در ایران :

  منابع کنونی موجود برای سئو در ایران شامل یکی از دسته های زیر میباشد که هر کدام دارای مشکلاتی هستند که در ذیل به آن ها می پردازیم.
مشکلات منابع کنونی سئو در ایران


1 -منابع کپی:

این منابع هیچ اعتباری ندارند چرا که نه بر معتبر بودن دانش و علم شخص کپی کننده اعتباری است و نه بر منبعی که از آن کپی کرده است اعتباری میباشد  فقط عمل کپی بدون هیچ ویرایشی بر اساس علم سئو صورت گرفته است  پس این منابع هیچ اعتباری ندارند.

2 منابع ترجمه شده :

این منابع با ترجمه کردن سایت های انگلیسی زبان که در زمینه ی سئو فعالیت دارند محتوا های ترجمه شده ای از سئو در اختیار کاربران قرار میدهند اما مشکل این منابع ترجمه شده چیست .

با کمی دقت به راحتی میتوان به این موضوع رسید که گوگل رفتاری مشابه برای سایت های انگلیسی زبان با سایت های غیر انگلیسی زبان به ویژه فارسی زبان ندارد یعنی که هنوز به این توانایی نرسیده است که دقتی که برای بررسی سایت های انگلیسی زبان میگذارد برای سایت ها با زبان های دیگر هم بگذارد.

برای مشخص شدن این موضوع چند مثال می آوریم :


گزینه گوگل خود اعلام کرده است برخی از سایت ها را رندوم وار توسط نیرو های انسانی خود (کارمندان خود) بررسی میکند میدانیم که این موضوع تا بحال برای سایت های فارسی زبان اتفاق نیافتاده است ,خود این موضوع یک دلیل برای اثبات رفتار غیر مشابه گوگل برای انواع سایت ها بازبان های مختلف است.

 گوگل بیان کرده است اگر در کنار بک لینک های شما در یک محتوا ,کلمه ی donat یا sponsored باشد یعنی این لینک حمایتی است و ارزش یک بک لینک را ندارد این مورد هم تابحال در سایت های فارسی زبان دیده نشده.

 یک مثال بهتر دیگر برای اینکه مشخص شود گوگل رفتار مشابه ای برای تمامی سایت ها با زبان های مختلف ندارد بررسی الگوریتم تشخیص کیفیت محتوای گوگل است ,این الگوریتم محتواها را از لحاظ کیفیت بررسی میکند سوال اینجاست که آیا واقعا کیفیت و دقتی که این الگوریتم در بررسی

سایت های انگلیسی زبان دارد برابر است با آن کیفیتی که برای سایت های غیر انگلیسی زبان میگذارد ,جواب مسلما خیر است چون گوگل هنوز به این توانایی نرسیده است, درستی این جمله را با یک مثال توضیح میدهیم ,

google translate یک ابزار گوگل برای ترجمه متون به زبان های مختلف است,شما اگر یک متن انگلیسی را به آن دهید تا به فارسی ترجمه کند میبینید که آن متن را بدون ایراد تحویل شما نمیدهد و کلی ایراد ساختاری و معنایی را میتوان در آن یافت ,پس چطور الگوریتم تشخیص کیفیت محتوای

گوگل میتواند کیفیت یک سایت غیر انگلیسی زبان را مانند کیفیت یک سایت انگلیسی زبان بررسی کند پس باز به همان نتیجه میرسیم گوگل قادر نیست رفتاری مشابه برای سایت های غیر انگلیسی زبان با انگلیسی زبان داشته باشد.


 مثال آخر کپی رایت است که در سایت های انگلیسی زبان این قانون به شدت اجرا میشود و باعث حذف و جریمه ی مطالب کپی و کپی کار میشود اما در سایت های غیرانگلیسی زبان این شدت و نظارت دیده نمیشود و اگر شما مثلا به زبان فارسی دنبال یک موضوع در گوگل باشید

میبینید که عموم مطالب در سایت های مختلف کپی هم هستند.


پس باز به جمله ی اول اشاره میکنم تا نتیجه ی اصلی و مهم را بیان کنم :

گوگل قادر نیست رفتاری را که برای سایت های انگلیسی زبان انجام میدهد برای سایت های غیر انگلیسی زبان نیز داشته باشد پس اگر یک سایت انگلیسی زبان درباره سئو مطلبی یا راهکاری برای تغییر ارزش سئو سایت انتشار داد این مطلب

یا راهکار  قرار نیست همان تاثیری را که بر سایت های انگلیسی زبان دارد بر روی سایت های غیر انگلیسی زبان نیز داشته باشد چرا که دید گوگل نسبت به سایت ها با زبان های مختلف کاملا متفاوت است پس منابع ترجمه شده نمیگوییم غیرقابل اعتماد هستند اما

نمیتوانیم صد در صد به آن ها اعتماد کنیم.

3  منابع غیر مستند:

تولیدکنندگان این منابع باتوجه به شنیده ها خود, شایعات,حدس و گمان و...محتوا هایی تولید میکنند و چون دقیق و حساب شده نیستند و براساس حدس و شایعه هستند نمیشود به آن ها نیز رجوع کرد  در ضمن گاهی اوقات نویسنده براساس تجربیات خود مطلبی را انتشار میدهد

مثلا میگوید من کلمه ی کلیدی را در اول عنوان آوردم و همچین تغییراتی را مشاهده کردم اما مشکل ما با این افراد این جاست آیا فقط این تغییر را انجام داده آیا مطمئن است فقط این عمل خاص باعث این تغییر شده است,
شایعات سئو

 

شاید قبلا بک لینکی دریافت کرده یا یک کاردیگری انجام داده حالا آن بک لینک یا حرکت دیگراثر کرده و ایشان فکر کرده است که به خاطر تغییر کلمه ی کلیدی در عنوان بوده است اما در آزمایشات لابراسئو تمامی سایت ها خام هستند و فقط وفقط یک عمل روی آن سایت اعمال میشود و هر تغییری حاصل آن عمل است و هیچ عمل دیگری نیست که روی آن اثر بگذارد پس مطمئنیم با انجام آن عمل بوده است که همچنین اتفاقاتی رخ داده.

همانطور که توضیح دادیم واقعا نمیتوانیم به منابع موجود برای سئو در ایران به شکل صد در صد اعتماد کنیم پس به چه منبعی رجوع کنیم ما نیز به دنبال یک منبع قابل اعتماد بودیم اما متاسفانه منبع های موجود قانع کننده نبودن تا خود به این نتیجه رسیدیم تا خودمان با انجام آزمایشاتی دقیق و مستند به علم سئویی برسیم که در ایران

جوابگو باشد تا هم باعث پیشرفت علم سئوی خودمان و هم هموطنان عزیزمان شود و حاصل آن شد سایت لابراسئو ,که ما در آن نتایج آزمایشاتمان را صادقانه و به شکل زنده انتشار میدهیم و درمورد تغییرات محتوا و ویدیو تولید میکنیم و از آنجا که این مطالب بصورت زنده است هم باعث میشود که شما عزیزان به ما اعتماد کنید و هم

خودتان برداشت خاص خودتان را داشته باشید و حتی اگر ما متوجه موضوعی نشده بودیم شما متوجه آن شوید چرا که همه چیز زنده و مشخص و قابل دسترس است.

منبع: مقاله  ی مشکلات منابع آموزشی سئو در ایران  در لابرا سئو

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 296
تاریخ : چهارشنبه 12 مهر 1396 زمان : 12:06 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

قیمت طراحی سایت طریقه طراحی وب سایت های فوق العاده راهی عالی برای طراحی سایت های  قیمت طراحی سایت  فوق العاده واکنش متقاضیان امروزه مهم ترین نکته در طراحی سایت های ویژه ، افزایش تجارت است. افراد مختلف ایده های گوناگونی برای ساخت وب سایتشان در مغز می پرورانند در حالی که می بایست آگاه باشند خیلی از این فکر ها ذهنی است. هزینه طراحی سایت   جمع آوری ورودی از مشتریان پیش از شروع هر کاری به شما همیاری زیادی خواهد کرد. لینک های سالم استفاده از لینک های سالم در وب سایت شما یکی  قیمت طراحی سایت   دیگر از مسائلی است که باعث افزایش فروش سایتتان خواهد شد . اگر لینک های شما از کار افتاده باشد  و برای سالم نگه داشتن آنها و یا تعویض لینک های از کار افتاده با لینک های سالم اقدامی انجام ندهید بازدیدکنندگان تصور میکنند شما فقط به دنبال سود مادی بوده و برای خریدار ارزشی قائل نیستید به همین دلیل است که ممکن است مشتریان زیادی را از دست بدهید . خدمات طراحی سایت ارزان و طراحی وب سایت حرفه ای با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت توسط شرکت طراحی سایت ایفانت برای اولین بار در ایران ارائه می شود

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 150
تاریخ : یکشنبه 18 تیر 1396 زمان : 10:17 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)


نکات بااهمیت برای سرانجام بخیری سفرهای نوروزی !


گردش با ماشین خود، علاوه بر اجراکردن قانون های راهنمایی و رانندگی، رعایت موارد دیگری را هم می خواهد.

جاده های بی پایان
تجربه مسافرت با ماشین خود زمانی شیرین می شود که مسافر آگاه باشد دنباله

جاده ای که در پیش گرفته، بین شهر تا شهر و روستا به روستای کشور کشیده شده. قشنگی اش این می باشد که این روزها

کار سفرهای جاده ای لنگ بنزین گالنی صندوق عقب نیست زیرا آنقدر پمپ بنزین میان راه ها قد علم کرده که مخزن بنزین اتومبیلهای ایام عید خالی نماند.

حالا اگر خودرو دوگانه سوز باشد که دیگر نور علی نور است؛ جاده تا بی نهایت، جایگاه های سوخت خلوت و مسافران نوروزی هم پای به راه اما این دلیل نمی شود که باک خودرو را خالی بگذارید.


- کجاها چادر بزنیم؟
چادرزدن هنر می خواهد نه فقط بلدی، به ویژه وقتی قرار است همراهی با خانواده در سفر نوروزی، یک خاطره خوش بسازد و از طرفی هزینه های اقامت را به طور محسوسی کاهش دهد. این جور وقت ها بهتر است از راهنمایی نیروی انتظامی و نیروهای هلال احمر نهایت استفاده را برد. اطلاعات این نیروها نقاط امن برای چادرزدن را مشخص می کند اگر هم چادر در نزدیکی محل استقرار این نیروها برپا شود که چه بهتر.

قبل از برپایی چادر حتی می شود آگاهی های لازم در مورد فاصله نمازخانه، سرویس بهداشتی و محل مناسب برای پارک خودرو را با راهنمایی این نیروها به دست آورد. یکی از مزایای این کار یافتن محلی برای چادرزدن است که خودروی شخصی را در دید صاحب آن قرار می دهد هرچند در این شرایط هم باید مدارک خودرو را در چادر داشت. 

سفر با خودروی شخصی,سفر با قطار

چادر زدن در سفر, هزینه های اقامت را به طور محسوس کاهش می دهد

 
- طلا و جواهر، خیر، کارت بانکی چرا!
هرچند می توان به امنیت سفر با وسایل نقلیه عمومی به خصوص قطار تا حد زیادی دل خوش کرد اما هیچ جا کار از محکم کاری عیب نمی کند. به ویژه که تجربه ناخوشایند سرقت از اطرافیان و آشنایان در ایستگاه های قطار از قبل به آدم هشدار بدهد وسایل ارزشمند را در سفر همراه خود نکند. البته همراه داشتن کارت بانکی آن هم بیشتر از یک عدد در سفر الزامی است. کسی چه می داند شاید یکی از کارت ها بسوزد یا سرقت شود و شاید هم توسط دستگاه عابربانک به هر دلیل، ضبط شود. همراه داشتن یک کارت بانکی اضافه در این مواقع امکان نقل و انتقال پول را فراهم می کند.

- آچار فرانسه سفر
فرقی نمی کند با قطار سفر کرده باشید یا اتوبوس و هواپیما. اگر قرار باشد شبی را در مسافرخانه یا اقامتگاه بومی سپری کنید، شاید علاقمند نباشید از همان تشک و پتویی استفاده کنید که بقیه مسافرها شب های زیادی را پیچیده در لفاف آن صبح کرده اند.

این مساله با همراه داشتن یک ملحفه نخی، روبالشی و پارچه ای مشابه چفیه نخی قابل حل است. به ویژه که این پارچه نخی، کار حوله را هم به راحتی انجام می دهد و مدت زمان ک می بعد از شست و شو به سرعت خشک می شود. ملحفه و روبالشی هم باعث می شود بدن هنگام استراحت با پتوی اقامتگاه تماس نداشته باشد.

- وقتی شارژر موبایل همپای نان شب واجب می شود
شاید بتوان همراه نبردن شارژر گوشی همراه را جزو فراموشی های دردسرساز سفر دسته بندی کرد، به ویژه اگر یک عضو خانواده یا گروه در سفر از بقیه جداافتاده یا راه گم کرده باشد. برای همین اگر به امید دیدن یک ییلاق پرگل یا تکه هایی از جنگل و دشت های کشور با خودروی شخصی راهی سفر می شوید باید از قبل فکر چگونه شارژ کردن تلفن همراه را هم کرده باشید.

 برای این کار همیشه باید یک شارژر فندکی همراه داشت تا موبایل را به وسیله آن در خودرو شارژ کرد اما مسافرانی که قید سفر با خودروی شخصی را زده اند باید در ایستگاه های قطار، ترمینال های اتوبوس و فرودگاه در جست و جوی پریزهایی برای شارژ گشوی شان باشند اما آنچه لازم است در تمام این موقعیت ها رعایت شود مراقبت از گوشی تلفن و تبلت در حال شارژ است چون سارقان گاهی با راه انداختن درگیری های صوری و گمراه کردن مسافران، وسیله مورد نظر را به سرقت می برند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 169
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 16:11 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

آسان ترین و مناسب ترین راه خرید کاندم را این وب سایتبرای شما هم وطنان گرامی فراهم کرده است به این طریق که برای خرید کاندم  برخلاف سایت های دیگر که یک ابهام ایجاد میکنند و قیمت های خریداری کاندوم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت  کاندوم فضایی می باشد.

چگونه آلت تناسلی خود را جوان نگه داریم:


همه می دانیم که زیاد شدن سن و عوامل مانند الودگی هوا و... باعث پیری و شکستگی پوست می شود همین دلایل بر پیری وچروکیدگی آلت تناسلی نیزمتاثر بوده (البته شدت ها کمی متفاوت است) اما تفاوت دردرمان است

چراکه شما کافیست به دارو خانه بروید وباهزاران دارو برای درمان مشکل پوست مواجهه شوید اما این داروها برای آلت تناسلی مناسب نیستند  بگذریم وسریع تر به راه های درمان اشاره کنیم.
دراین مقاله از5روش برای درمان این موضوع رونمایی می کنیم :

 

 توصیه نخست :زمانی که واژن خود رامی شویید ازمواد شوینده ضعیف بهره بگیرید:


چراکه شوینده هایی مانند صابون های خاص باعث پژمردگی وتحریک زیان آور عصب های آن ناحیه می گردد


توصیه دوم :یک رژیم مناسب غذایی داشته باشید که دایما وزنتان بالا وپایین نرود:


چراکه پوست نیزمانند بادکنک می باشد وقتی که شما برای اولین بار یک باکنک را باد می کنید به توان بیشتری نیاز دارید چراکه باکنک فرم سفتی دارد اما بعداز چندین بار تکرار این موضوع دیگر بادکنک به راحتی باد می شود ودیگر فرم محکمی ندارد

وقتی شما دایما وزنتان بالا وپایین می رود واژن دایما درحال کشش می باشد وهمین موضوع مانند بادکنک فرم خوش حالت وترگل مرگل واژن را می گیرد وآن را به پژمردگی می کشاند
 

مورد سوم: سعی کنید بیشتر مسیرهایی را که می خواهید درطول روز بپیمایید را با دوچرخه بروید:

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

موضوع این وب سایت فروشگاه کاندوم می باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کاندوم ,
بازدید : 166
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 14:00 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)


برای سفر کم هزینه چه کاری انجام دهیم؟

روزهای پایانی اسفند ماه شور و شادی خاصی در بین مردم دارامیباشد.از یک سو دل نگرانی

خانه تکانی و کارهای عید و از طرف دیگر برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت در تعطیلات عید هست.

سفر رفتن هم ازجمله از برنامه هایی است که قادراست لحظههای زیبای بهاری را برای شما

دلنشین تر کند.اگر شما هم دغدغه سفر دارید با ما همراه باشید تا کمی با هم برنامه ریزی کنیم.


اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بر این باور هستید که سفر باید حتما در مسافتهای دور و دراز و به مدت طولانی انجام شود،یا به کلی قید سفر را بزنید یا هزینه های زیادی را متقبل شوید و کیلومترها برای دیدن دریا، تماشای فلان آثار باستانی یا بازدید از فلان دریاچه و جنگل سفر کنید و از بسیاری از جاذبه هایی که در همین نزدیکی شماست غافل بمانید.

برای سفر ارزان ولی شیرین قبل از هر چیز باید این باور را در ذهن خود و خانواده تغییر دهید و بتوانید با طی مسافت بسیار کوتاه به یک منطقه طبیعی جالب مانند یک آبگرم طبیعی،تفرجگاه و یا یک اثر تاریخی که در نزدیکی شهر  شماست،بروید.


روزهای بهاری فرصت بسیار خوبی ست که در شهرتان قدم بزنید و سری به خیابان ها و محله هایی را که قبلا ندیده اید،بزنید .


اما اگر تاکید دارید حتما به شهرها و استان های دیگر سفر کنید ،حداقل این بار مکان جدیدی را انتخاب کنید و از رفتن به مسیرهای تکراری خودداری کنید.ضمن آنکه مسائلی را در نظر بگیرید تا سفر بهتری را تجربه کنید.


یکی از اصلی ترین و پر هزینه ترین دغدغه های سفر جای خواب و استراحت است. شاید فکر کنید مسافرخانه ها مکان های شلوغ، کثیف و محقر هستند و یا از امنیت کافی برخوردار نیستند. اما این ذهنیت را فراموش کنید. حتی مسافرخانه ها هم امروزه پیشرفت کرده و فضای مطلوبتری دارند.


حتی در ایام عید،اتاق ها و خوابگاه های بسیاری از مدارس و دانشگاه ها با هزینه بسیار پایین اجاره داده می شود و می توانند گزینه خوبی برای اقامت شما باشند.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 267
تاریخ : چهارشنبه 27 بهمن 1395 زمان : 14:18 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

چه نوع لوازم زیباسازی صورت قابل اطمینانترند؟


بیشتر از ما گمان می‌ کنیم که ارگانیک یعنی طبیعی درست می باشد که یکی از پایه های ارگانیک حاوی مواد

گیاهی در محصول است اما این تنها اساس آن نمیباشد با توجه به تعریف های مرتبط به ارگانیک بودن

حتی آب هم می‌تواند درلیست

غیرارگانیک ها باشد! از سوی دیگر دراین زمان ها دیگر ارگانیک تنها به خوراکی ها بلکه مواد

 آرایشی بسیاری وارد بازار آمده که ادعای ارگانیک بودن دارند؛ ماده هایی که بهایی بسیار بیشتری دارند و

عموما هم بي‌رنگ و رويند اما مدعی اند خیلی سالم‌ترهستند! در مواجهه با این محصولات با چند سوال روبه‌رو می‌شویم؛ اینکه آیا واقعا ممکن است یک محصول آرایشی ارگانیک باشد و چطور باید این ارگانیک بودن را تشخیص داد و همچنین این محصولات ارگانیک به چه کسانی توصیه می‌شوند .

به دنبال كدام ارگانيك‌ها برويد؟
به نظر می‌رسد چه در اینجا و چه در خارج از کشور روی کلمه ارگانیک کمی اغراق وجود  دارد و به هرچه که تا حدودی مواد گیاهی و طبیعی در آن وجود دارد، نام

ارگانیک می‌دهند و با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند در حالی که به طور استاندارد محصولی ارگانیک دانسته می‌شود که بالای 70 درصد آن از مواد گیاهی و بدون

هیچ‌گونه تداخل شیمیایی باشد. یادتان باشد محصولات ارگانیک (organic) محصولاتی هستند که در تمام مراحل رشدشان با سیستم طبیعی هماهنگ باشند و در

خاکی که از چند سال قبل هیچ‌گونه سموم دفع آفات گیاهی مانند علف هرزکش‌ها، قارچ‌کش‌ها و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده و فقط با مواد طبیعی مانند کمپوست

 گیاهی تقویت شده، رشد کرده باشند. این محصولات به دلیل پروسه تولید گران‌تر از سایر محصولات هستند و این موجب شده برخی از تولیدکنندگان بدون داشتن شرایط لازم از این نام استفاده کنند پس در خرید محصولات ارگانیک دقت کافی داشته باشید.

چطور ارگانیک بودن را تشخیص دهید
ادعای ارگانیک بودن یک محصول آسان است ولی ثابت کردن اینکه محصول تهیه شده کاملا بدون دخالت‌های شیمیایی و صنعتی به ثمر رسیده ‌است، آسان نیست و تنها

شیمیدا‌ن‌ها می‌توانند از عهده آن بربیایند تا جایی که حتی آبی که در تهیه محصول از آن استفاده شده‌ آغشته به مواد شیمیایی بوده یا خیر. به هر حال آب چشمه هم ممکن است

در مسیر خود با مقداری از مواد شیمیایی ناشی از کارخانه‌ها یا... مخلوط شده ‌باشد. بهترین راه این است که روی محصول به دنبال برچسب usda  باشید؛ استانداردی که تعریف می‌کند

میزان ارگانیک بودن آن محصول در حد استانداردهاست؛ یعنی بالای 70 درصد موادی که در آن به کار رفته است ارگانیک بوده‌ ست. یادتان نرود  خیلی بعید است محصولی صددرصد ارگانیک تولید شود.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 333
تاریخ : سه شنبه 19 بهمن 1395 زمان : 16:44 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

کدام لوازم زیباسازی صورت قابل اطمینانترند؟


بیشتر از ما فکر می‌ کنیم که ارگانیک یعنی گیاهی درست می باشد که یکی از ارکان ارگانیک حاوی مواد

گیاهی در لوازم آرایش میباشد اما این تنها پایه آن نمیباشد با درنظرگرفتن تعاریف مربوط به ارگانیک بودن

حتی آب هم می‌تواند درلیست

غیرارگانیک ها قراربگیرد! از سوی دیگر این روزها دیگر ارگانیک تنها به مواد غذایی منحصرنمیشود بلکه ماده های

 آرایشی بسیاری داخل بازار آمده که ادعای ارگانیک بودن دارند؛ ماده هایی که بهایی بسیار بیشتری دارند و

معمولا هم بي‌رنگ و رويند اما مدعی اند بسیار سالم‌ترهستند! در مواجهه با این محصولات با چند سوال روبه‌رو می‌شویم؛ اینکه آیا واقعا ممکن است یک محصول آرایشی ارگانیک باشد و چطور باید این ارگانیک بودن را تشخیص داد و همچنین این محصولات ارگانیک به چه کسانی توصیه می‌شوند .

به دنبال كدام ارگانيك‌ها برويد؟
به نظر می‌رسد چه در اینجا و چه در خارج از کشور روی کلمه ارگانیک کمی اغراق وجود  دارد و به هرچه که تا حدودی مواد گیاهی و طبیعی در آن وجود دارد، نام

ارگانیک می‌دهند و با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند در حالی که به طور استاندارد محصولی ارگانیک دانسته می‌شود که بالای 70 درصد آن از مواد گیاهی و بدون

هیچ‌گونه تداخل شیمیایی باشد. یادتان باشد محصولات ارگانیک (organic) محصولاتی هستند که در تمام مراحل رشدشان با سیستم طبیعی هماهنگ باشند و در

خاکی که از چند سال قبل هیچ‌گونه سموم دفع آفات گیاهی مانند علف هرزکش‌ها، قارچ‌کش‌ها و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده و فقط با مواد طبیعی مانند کمپوست

 گیاهی تقویت شده، رشد کرده باشند. این محصولات به دلیل پروسه تولید گران‌تر از سایر محصولات هستند و این موجب شده برخی از تولیدکنندگان بدون داشتن شرایط لازم از این نام استفاده کنند پس در خرید محصولات ارگانیک دقت کافی داشته باشید.

چطور ارگانیک بودن را تشخیص دهید
ادعای ارگانیک بودن یک محصول آسان است ولی ثابت کردن اینکه محصول تهیه شده کاملا بدون دخالت‌های شیمیایی و صنعتی به ثمر رسیده ‌است، آسان نیست و تنها

شیمیدا‌ن‌ها می‌توانند از عهده آن بربیایند تا جایی که حتی آبی که در تهیه محصول از آن استفاده شده‌ آغشته به مواد شیمیایی بوده یا خیر. به هر حال آب چشمه هم ممکن است

در مسیر خود با مقداری از مواد شیمیایی ناشی از کارخانه‌ها یا... مخلوط شده ‌باشد. بهترین راه این است که روی محصول به دنبال برچسب usda  باشید؛ استانداردی که تعریف می‌کند

میزان ارگانیک بودن آن محصول در حد استانداردهاست؛ یعنی بالای 70 درصد موادی که در آن به کار رفته است ارگانیک بوده‌ ست. یادتان نرود  خیلی بعید است محصولی صددرصد ارگانیک تولید شود.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 307
تاریخ : چهارشنبه 13 بهمن 1395 زمان : 17:58 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)


به چه طریق برای گردش نوروزی سه سوته چمدان ببندیم؟


نوروز و روزهاي تعطيل و سفر آغاز شدن است. قطعا با لباس عروسی که نمی‌شود رفت

به دل کوه و...؛ همانگونه که با پوشش کوهنوردی نمی‌توان رفت عروسی.  هرجایی پوشش خاص

خود را میخواهد و برای اینکه در مسافرت راحت باشید می بایست لباس متناسب

 بپوشید. اگر نوروز نودوشش قصد سفر به هر جای ایران را دارید در این نوشته به شما

عرض می کنیم که چه لباسی باید بپوشید و چه وسایلی همراه‌تان باشد. بايدها  و نبايدهاي لباس‌ها در سفرها و مقاصد مختلف را از دست ندهيد.

چتر همراه داشته باشيد.

دلت هوای جنوب دارد؟
برای سفر به جنوب کشور صندل بهتر از كفش چرمي است. اگر كفش ورزشي مي‌پوشيد، بايد هر روز جوراب‌تان را عوض كنيد. چون در هواي شرجي جنوب، كاملا داخل كفش بو مي‌گيرد.

* چند دست لباس بهاره يا پاييزه، بهتر است. شلوار جين با خودتان برنداريد تا در گرماي غيرمنتظره عرق‌سوز نشويد. شلوار جين هم بعد از شست‌وشو خيلي طول مي‌كشد تا خشك شود. لباس‌ها و شلوارهاي نخي يا كتان بهترين انتخاب هستند.

* با خودتان لباس‌هاي غيرمحبوب‌تان را برداريد تا درصورت اضافه بار، بتوانيد به‌راحتي از شرشان خلاص شويد.

* اگر براي مسافرت به جايي مثل كيش يا قشم مي‌رويد، بهتر است با خودتان كمترين ميزان لباس را برداريد و لباس‌هاي موردنيازتان را آنجا تهيه كنيد.

* لباس‌هايي با خود ببريد كه بتوان با يك چنگ زدن در آب ساده عرقش را گرفت و سه سوت در آفتاب خشك كرد. اگر اهل شنا كردن هستيد، مايو را فراموش نكنيد.

می‌خواهید طبیعت‌گردی کنید؟
* كفش‌هاي محكم، ساق بلند و كفش‌هايي بردارید كه زياد نگران خراب شدن‌شان نباشيد.

* كاپشن بادگير، بالا پوش‌هاي نايلوني، دستكش و باراني را فراموش نکنید.

* بايد لباس‌هاي گرم و چسبان زير لباس‌هاي‌تان بپوشيد و لباس رو بهتر است الياف مصنوعي باشد كه باد را به داخل راه ندهد.

* كرم مرطوب‌كننده لب، كرم ضد‌آفتاب، كلاه پشمي و دستكش را فراموش نكنيد. شال گردن كاربردي‌ترين لباس در هواي سرد است. هم گردن‌تان را گرم نگه مي‌دارد و هم درصورت لزوم مي‌توانيد صورت‌تان را با آن بپوشانيد.

* لباس‌هايي با رنگ شاد و روشن يا با تكه‌هاي براق بپوشيد. اين براي زمان گم شدن در كوهستان يا براي جا نماندن از اكيپ دوستان مفيد است.

* اگر قرار است با كوله‌پشتي به مسافرت برويد، وسايل‌تان را جمع كنيد و يك مدت با كوله‌پشتي همان نزديكي‌هاي خانه‌تان قدم بزنيد و ببينيد مي‌توانيد براي مدت طولاني آن همه وسايل را حمل كنيد يا نه. بهتر است شلوارهايي بپوشيد كه پايين‌شان كمي تنگ‌تر است يا اينكه مي‌توانيد از «مچ‌پيچ» استفاده كنيد. عينك آفتابي هم با خودتان برداريد.

 

 بزن به دل جنگل
 * لباس‌هاي جيب‌دار بپوشيد تا وسايل مختلف را در آنها جا دهيد. بالاپوش‌تان حتما بايد طوري باشد كه حداكثر سطح بدن‌تان را بپوشاند. اين‌طوري هم از سرما و رطوبت جنگل هم از نيش حشرات و شاخ و برگ درختان در امانيد.

* كفش‌هاي راحت و محكم مثل بوت يا چكمه بپوشيد. كفشي را انتخاب كنيد كه نگران خراب شدن آن در گل و لاي نباشيد. به‌طور كلي، شلوار ضد‌آب براي كوه و جنگل مناسب است.




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 333
تاریخ : یکشنبه 10 بهمن 1395 زمان : 11:38 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

راحت ترین و بااطمینان ترین راه خرید کاندوم را این سایت برای شما هم وطنان گرامی ایجاد کرده است به این گونه که برای خریداری کاندوم  برخلاف سایت های دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و قیمت های خریداری کاندم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت فروشگاه کاندوم می باشد.

چگونه آلت تناسلی خود را جوان نگه داریم:


همه می دانیم که زیاد شدن سن و عوامل مانند الودگی هوا و... باعث پیری و شکستگی پوست می شود همین دلایل بر پیری وچروکیدگی آلت تناسلی نیزمتاثر بوده (البته شدت ها کمی متفاوت است) اما تفاوت دردرمان است

چراکه شما کافیست به دارو خانه بروید وباهزاران دارو برای درمان مشکل پوست مواجهه شوید اما این داروها برای آلت تناسلی مناسب نیستند  بگذریم وسریع تر به راه های درمان اشاره کنیم.
دراین مقاله از5روش برای درمان این موضوع رونمایی می کنیم :

 

 توصیه نخست :زمانی که واژن خود رامی شویید ازمواد شوینده ضعیف بهره بگیرید:


چراکه شوینده هایی مانند صابون های خاص باعث پژمردگی وتحریک زیان آور عصب های آن ناحیه می گردد


توصیه دوم :یک رژیم مناسب غذایی داشته باشید که دایما وزنتان بالا وپایین نرود:


چراکه پوست نیزمانند بادکنک می باشد وقتی که شما برای اولین بار یک باکنک را باد می کنید به توان بیشتری نیاز دارید چراکه باکنک فرم سفتی دارد اما بعداز چندین بار تکرار این موضوع دیگر بادکنک به راحتی باد می شود ودیگر فرم محکمی ندارد

وقتی شما دایما وزنتان بالا وپایین می رود واژن دایما درحال کشش می باشد وهمین موضوع مانند بادکنک فرم خوش حالت وترگل مرگل واژن را می گیرد وآن را به پژمردگی می کشاند
 

مورد سوم: سعی کنید بیشتر مسیرهایی را که می خواهید درطول روز بپیمایید را با دوچرخه بروید:

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

موضوع این وب سایت خریدکاندوم می باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کاندوم ,
بازدید : 141
تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395 زمان : 18:12 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

منتل کردن سه‌بعدی جسم به کیلومترها آن ورتر با Holoportation  کمپانی مایکروسافت

پژوهش گران کمپانی مایکروسافت برای نخستین بار تکنولوژی مربوطبه هولولنز انتقال سه‌بعدی

 جسم به کیلومترها آن ورتر با هولولنز بابهرجویی از هولولنز با موفقیت آزمایش کردند.

به نقل از خبرآنلاین، فکر منتل کردن| انتقال}

سه‌بعدی هرچیزی از یک جا به جای دیگر برای اولین بار در فیلم جنگ ستارگان مطرح شد و هرچند رویای انسان این است

 که بتواند از یک نقطه ‌به ‌نقطه‌ای دیگر منتقل شود، اما این رؤیا اینک توسط محققان مایکروسافت از طریق هدست واقعیت مجازی هولولنز، با چند دوربین سه‌بعدی در کنار اسکایپ محقق شده است.

در دموی مایکروسافت چت دو نفر را در یک اتاق نشان می‌دهد، درحالی‌که نفر دوم در اتاق نیست اما نفر اول با استفاده از هولولنز تصور حضور وی در اتاق را دارد.

شاید این دمو موردقبول کاربران نباشد و آن را خیلی تخیلی و البته گران (برای تحقق) بدانند، اما حرکت به‌سوی فناوری Teleportation / Holoportationمی‌تواند آغاز تحولی نوین برای ظهور تخیل‌های قدیمی برای انتقال انسان از یک نقطه ‌به ‌نقطه‌ای دیگر باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 245
تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395 زمان : 10:31 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

خوردنی ها و آب میوه های موثر در کاهش التهاب

باتوجه به مطالعه تازه محققان کالج ایالتی جورجیا، ترکیب طبیعی (رسوراترول) که خیلی در مواد غذایی پیدا می گردد، به توقف التهاب در انسان کمک می کند.

 به گفته مهر رسوراترول یک ترکیب طبیعی می باشد که موجب تقویت حافظه می شود و به بدن آدم کمک می کند تا بر مشکلاتی مثل سرطان روده، سرطان ریه و فراموشی پیروز شود.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 80
تاریخ : شنبه 20 آذر 1395 زمان : 17:17 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

خوردنی ها و نوشیدنی های باتاثیر در کاهش تورم

طبق تحقیقات تازه محققان دانشگاه ایالتی جورجیا، ترکیب ارگانیک (رسوراترول) که عمدتاً در مواد غذایی پیدا می گردد، به کاهش التهاب در انسان کمک می کند.

 به گزارش مهر رسوراترول یک ترکیب ارگانیک است که موجب افزایش حافظه شده و به جسم انسان کمک می کند تا بر مشکلاتی مثل سرطان روده، سرطان ریه و فراموشی پیروز شود.

 

دکتر جیان دانگ لی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما نشان دادیم که ماده اصلی موجود در انگور قرمز موسوم به رسوراترول می تواند موجب توقف التهاب در بدن شود.»

 

به گفته محققان، هنوز نحوه تنظیم التهاب از طریق رسوراترول مشخص نیست. اما محققان می دانند که رسوراترول موجب توقف پاتوژن باکتریایی اصلی عامل گوش درد شود. در ادامه به مواد خوراکی حاوی ترکیب طبیعی رسوراترول اشاره می شود.

 

انگور قرمز: محتوای رسوراترول این میوه در پوست آن متمرکز است. اب انگور هم دارای همین فواید است.

 

بادام زمینی: مغزیجات آجیلی و محصولات آنها، نظیر کره بادام زمینی، حاوی مقداری رسوراترول هستند.

 

شکلات تلخ: این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های متعدد و از جمله رسوراترول است.

 

بلوبری: این میوه در مقایسه با انواع انگور حاوی رسوراترول کمتری است، اما منبع بزرگ سایر آنتی اکسیدان ها، فیبر رژیمی، ویتامین های C و K و منگنز است.

 

میوه های سته: بیلبری و کرنکری (نوعی زغال اخته) هم حاوی رسوراترول هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 88
تاریخ : پنجشنبه 18 آذر 1395 زمان : 14:17 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)


طریقه چمدان بستن به روش دکتران پوست


موقع مسافرت بااهمیتترین و ملزم‌ترین لوازم آرایشی‌تان را باخود0 داشته باشید

 

اكثر انسان ها سفر رفتن را دوست میداریم، از سفر هیجان می‌بریم و تلاش می‌كنیم لیستی

 برای مسافرت کردن دارا باشیم. ولی در این بین افرادی هم می باشند كه از مسافرت كردن رضایتی ندارند

؛ زیرا با مشكلات متفاوت پوست و مو گرفتار می شوند؛ از كدر شدن پوست گرفته تا وز شدن موها.

چنگ زدن، سشوار بیش از حد یا اتو كردن دائم مو خصوصا در مناطق مرطوب كه موها دچار وزشدگی می‌شود، مشكل را بیشتر می‌كند. برای خوش‌حالتی موهای‌تان آب به اندازه كافی بنوشید و سبزیجات مصرف كنید.

حتما ضدآفتاب بزنید
شایع‌ترین مشكلی كه در مسافرت‌ها برای افراد به وجود می‌آید، آفتاب‌سوختگی است. این مساله در مناطق آفتابی بیشتر اتفاق می‌افتد اما برخلاف تصور همه، حتی در مناطق دیگر مثل مناطق ابری و برفی هم امكان آفتاب‌سوختگی وجود دارد؛ بنابراین فكر نكنید اگر به منطقه‌ای سفر می‌كنید كه آفتاب زیادی ندارد؛ پس آفتاب سوخته نمی‌شوید. به علاوه افراد زیادی در مسافرت‌های خود خصوصا به مناطق آفتابی به فكر برنزه كردن می‌افتند و ساعات طولانی را در آفتاب می‌گذرانند كه در این حالت احتمال آفتاب‌سوختگی بسیار بیشتر خواهد شد.

چمدان بستن برای سفر, سفر رفتن

شایع‌ترین مشكلی كه در مسافرت‌ها برای افراد به وجود می‌آید، آفتاب‌سوختگی است

 
اولین راه پیشگیری از آفتاب‌سوختگی این است كه در ساعات اوج تابش خورشید یعنی 9صبح تا چهار بعد از ظهر، كمتر در معرض تماس با آفتاب باشید. راه بعدی هم استفاده مكرر، متوالی و منظم از كرم‌های ضدآفتاب است. لازم است از یك ضدآفتاب مناسب پوست‌تان استفاده كنید تا بیشترین محافظت را برای‌تان داشته باشد. ضدآفتاب‌های ایرانی و خارجی از درجه كیفی یكسانی برخوردارند و انواع خارجی مزیت بیشتری ندارند.

بنده برای مراجعانم ضدآفتاب ایرانی تجویز می‌كنم.  SPF مناسب هم بستگی به نوع پوست‌تان دارد اما این عدد نباید كمتر از 30 باشد. برای اینكه بیشترین میزان بهره را از ضدآفتاب نصیب خود كنید، باید آن را هر سه ساعت یك‌بار تجدید كنید و ضدآفتاب قبلی را هم نشویید. به علاوه اگر قصد برنزه كردن دارید از كرم‌های اتوبرنزه استفاده كنید تا آسیب كمتری متوجه پوست‌تان شود.

 

كرم مرطوب‌كننده برای مسافران كوهستان
 سرما و وزش باد در مناطق كوهستانی، اغلب باعث خشكی، پوسته‌پوسته شدن و زبری پوست می‌شود. به علاوه گاهی الیاف ضخیم به كار رفته در لباس‌های گرم، بیشتر باعث آسیب و حساسیت می‌شود. در ضمن به دلیل سرما تمایل به مصرف آب كمتر است و همین موضوع خشكی پوست را بیشتر می‌كند. پس برای مقابله با سرما و وزش باد، حتما پوست‌تان را با كلاه و شال و لباس‌های مناسب بپوشانید.

استفاده از كرم مرطوب‌كننده برای درمان خشكی لازم است كه باید هر ساعت روی پوست‌تان خصوصا روی پوست صورت تجدید شود. كرم‌های ترمیم‌كننده هم می‌تواند كمك‌كننده باشد.

موهای‌تان را با نقاب و شال بپوشانید
سعی كنید موهای‌تان را با كلاه، نقاب، روسری یا شال از آفتاب بپوشانید. به علاوه شامپوی مناسب با نوع پوست سرتان استفاده كنید كه ضرر آفتاب برای‌تان دوچندان نشود. می‌توانید از ماسك مو، نرم‌كننده، انواع واكس مو و. . . استفاده كنید كه روی موهای‌تان را پوشانده و به آن رطوبت بدهد.

 

عینك آفتابی داشته باشید
عینك آفتابی بزرگی به صورت بزنید كه بخش زیادی از صورت‌تان را بپوشاند. این عینك به شما كمك می‌كند اشعه‌های ماورای بنفش خورشید در مناطق ساحلی و ارتفاعات كوهستان كمتر به چشم‌های‌تان آسیب وارد كند.


صابون و شامپوی مخصوص خودتان را داشته باشید
اگر به هتل می‌روید، بهتر است از شوینده‌هایی كه موجود است، استفاده نكنید. مسلما پرسنل هتل نوع پوست شما را نمی‌دانند و در تمام اتاق‌ها صابون و شامپوی مشابه برای پوست‌های معمولی می‌گذارند. بهتر است صابون و شامپوی مخصوص خودتان را همراه داشته باشید.

پوست‌تان را شاداب نگه دارید
استفاده از لوسیون‌های مرطوب‌كننده و روغن‌های طبیعی مثل روغن زیتون، بادام و... می‌تواند رطوبت بدن شما را حفظ كند و خشكی آن را از بین ببرد. پس نوشیدن آب كافی، مصرف میوه و سبزیجات و خصوصا ویتامین C را از یاد نبرید. از حمام‌های داغ و طولانی‌مدت یا رفتن مكرر به استخر و دریا خودداری كنید. شاید مهم‌ترین نكته همین استفاده از مرطوب‌كننده‌ها در سفر باشد. برای رفع خشكی صورت هم اگر می‌توانید از بخور سرد و گرم و همچنین ماسك‌های میوه‌ای مرطوب‌كننده استفاده كنید.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 99
تاریخ : شنبه 13 آذر 1395 زمان : 10:48 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

برترین آرایشگاه عروس های کشور ایران به علاوه مدرنترین نکتههای آرایش عروس

تصاویر تازه ترین شیوه های زیباسازی عروس خانم  آرایشگاه عروس : منو بهترین آرایشگاه عروس خانم  های ایرانبه علاوه  تصاویر جدیدترین شیوه های زیباسازی عروس  :

علاقه مندان عزیز می توانند از منوی فوق سایت بخش مراکز تشریفات عروسی محلآرایشگاه های مورد نظر خود در شهر موردنظر به خودشان را جست وجو کنند . برای آسانی شما این کانون ها به جداسازی شهر و استان آمده است .

کلمه پیرایش که در حقیقت در برابر کلمه پیرایش می باشد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.

مدل موی عروس,تاثیر گذارترین در چهره عروس

اگر به موهاي جمع و رو به بالا علاقه منديد و اين مدل مو به شما مي آيد يه ياد داشته باشيد در اين مدل شما بايد طوري از تور و تاج تان استفاده کنيد که مدل موي بسته شما به خوبي جلوه کند و نيز گوشواره و گوش تان پوشيده نشود . پس با آرايشگرتان چند نمونه تور تست کنيد و زيباترين تور روي سرتان استفاده کنيد .البته مدل موي باز براي عروس هايي که گردن باريک و استخواني دارند زيبا تر است و با کمي حالت دادن به موها بهترين مدل مو در تالار عروسي تان خواهيد داشت . البته اگر مدل موي باز انتخاب کرديد با بابليس و بيگودي طرح زيبايي براي موهاي خود ايجاد کنيد و نيز تافت و اسپري حالت دهنده  استفاده کنيد تا موهاي تان تا پايان مراسم در تالار عروسي ثابت بماند .براي کساني که موهاي بلند دارند مدل موهاي شينيون شده پيشنهاد مي شود و اگر موهاي شما به اندازه کافي بلند نيست مي توانيد از موهاي اضافي (اکستنشن) استفاده کنيد . همچنين از مدل موهاي جمع و رو به بالا استفاده کنيد چرا که اين مدل مو يکي از راحت ترين مدل موها براي شينيون سر عروس است.هر تغييري که مي خواهيد در مو بدهيد مثل کوتاهي، رنگ، مش، دکلره و اکستنشن، بايد از قبل به فکر باشيد. کوتاهي و رنگ را حد اقل دو هفته قبل و اکستنشن و دکلره را بايد حد اقل يک ماه قبل انجام بدهيد.از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ويتامينه هاي خوب استفاده کنيد و موها را آماده کنيد.موهايتان را روز قبل از عروسي بشوييد، نه صبح روز عروسي، موهاي تازه شسته شده خوب مدل نمي گيرند و تارهاي کوتاه تر در هوا معلق مي شوند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 73
تاریخ : پنجشنبه 11 آذر 1395 زمان : 12:28 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)


با سایه چشم های شکسته، خط چشم جذاب درست کنید!


آیا دوست دارید از رنگ های براق سایهچشم بهره مند شوید و یا سبک های متفاوتی زیباسازی را امتحان کنید ولی از سوی دیگر قصد خرج کردن برای خریداری خط چشم های رنگی را ندارید،  در این حالت این مقاله برای شما بسیار مفید ست. در زیر قادرید با یک روش آسان و تند سایه چشم های خراب خود را تبدیل به سایهچشم های رنگی کنید:

ابزار لازم:
یک ظرف کوچک برای ریختن محصول جدید در ان
پودر رنگی آرایشی باز و یا سایه چشم در رنگ دلخواه
آب
قلم خط چشم
پرایمر چشم یا صورت
گوش پاک کن





مراحل زیر را دنبال کنید تا خط چشم مخصوص خود را با سایه چشم درست کنید:


مرحله 1
 دست های خود را بشویید تا ضدعفونی شود. سپس سایه چشم انتخابی را برداشته و آن را به شکل پودر خارج کنید. پیش از استفاده از آن به عنوان خط چشم ، تاریخ انقضای آن را کنترل کنید. اگر خط چشم اکلیلی و براق دوست دارید به دنبال سایه چشم های پودری باشید که حاوی ذرات براق هستند. اگر رنگ مات را دوست دارید از سایه چشم های پودری مات استفاده کنید. همچنین می توانید از پودر رژگونه، پودر هایلایت یا هر پودر باز آرایشی برای ساخت این خط چشم استفاده کنید. در آموزش زیر از سایه چشم بنفش استفاده شده است.

با چوب پنبه به آرامی سایه چشم را خراش دهید تا پودر آن را به ظرف کوچک منتقل کنید. ظرف شما باید پیش از مصرف کاملا شسته و تمیز باشد تا منجر به تولید باکتری و عفونت نشود.


مرحله 2
اکنون چند قطره آب به پودر اضافه کرده تا یک محلول مایع درست شود.


مرحله 3
 از یک قلم خط چشم نازک برای هم زدن مواد استفاده کنید تا به شکل یک خط چشم مایع درآید. بهتر است قطرات آب کم کم اضافه شود تا مواد آبکی نشود. به مدت 2 دقیقه پودر سایه چشم را با آب مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شده و ذرات درشت در آن باقی نماند.


مرحله 4
در این مرحله چند قطره کوچک از پرایمر صورت یا چشم به این مخلوط اضافه کنید. به گزارش پرشین وی این مرحله اختیاری است ولی به دلیل ماندگارتر شدن خط چشم توصیه می شود. همچنین انجام این مرحله مانع هرگونه خطوط چین خوردگی و تکان خوردن ماده می شود.


مرحله 5
مواد را به مدت نیم دقیقه هم بزنید تا پرایمر کاملا در خط چشم مخلوط شود. در ظرف را محکم ببندید. این خط چشم برای مدت زیادی باقی خواهد ماند و همچنین خشک نشده و کیفیت آن پس از چندین روز از بین نخواهد رفت.

در صورتی که خط چشم ساختگی شما دارای پرایمر باشد می تواند تا 4 ساعت ماندگاری داشته باشد و تاریخ انقضا آن مطابق با تاریخ انقضا سایه چشم خواهد بود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 146
تاریخ : یکشنبه 07 آذر 1395 زمان : 14:35 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

3 سایه چشمی که هر عروسی می بایست داشته باشد تازیان کمتری ببیند

بهرمندی پیوستهاز یک ریملی عادی و یک ریملی جسورانه‌تر، روش عالی می باشد برای اینکه زیباسازی چشم افراد را از یکنواختی دربیاورد. مارتین نظرمی دهد که در رده زیباسازی ‌تان مینیموم دو ریمل داشته باشید.

همه‌ی ما چند وسیله‌ی آرایشی مهم و اصلی داریم. رژ لب، سایه‌های چشم، و ریمل که هر روز صبح بطور خودکار از آنها استفاده می‌کنیم. استفاده از لوازم آرایشی یکسان در هر روز خسته کننده است، درست مانند اینکه یک کفش را هر روز بپوشیم.

حتی اگر دوست دارید که هر روز از یکسری اصول آرایشی استفاده کنید، خوب است که بتوانید در موقعیت‌های خاص، بعضی چیزها را تغییر دهید. وقتی از ویانا مارتین، مدیر روابط هنرمندان حرفه‌ای در Kevyn Aucoin پرسیدیم که آیا یک قاعده‌ی کلی در مورد ریمل چشم وجود دارد یا نه؟ او پاسخ داد: بله، ریمل طبیعی و ساده برای روز مناسب است، اما برای شب من مژه‌های دراماتیک را دوست دارم.

استفاده‌ی متناوب از یک ریمل ساده و یک ریمل جسورانه‌تر، راه خوبی است برای اینکه آرایش چشم شما را از یکنواختی بیرون آورد. مارتین پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید. یکی برای استفاده‌ی روزانه و دیگری برای استفاده در موقعیت‌های خاص.
اما نباید به این دو ریمل اکتفا کنید. می‌توانید از ریمل‌های رنگی، درخشان، حجم‌دهنده و هر نوعی که باعث می‌شود احساس زیبایی کنید استفاده نمایید. ما فکر می‌کنیم که سه نوع ریمل برای هر کسی لازم است، اما اگر حرفه ای هستید، ممکن است به تعداد بیشتری نیاز داشته باشید.

1 - ریمل روزانه
به دنبال ریمل‌هایی با برچسب «حجم دهنده»، «بلند کننده» یا «فر کننده» باشید که حاوی فرمول‌های ضد آب نباشند. مارتین می‌گوید: ریمل‌های ضد آب معمولا سنگین هستند و این می‌توانند مژه را خشک کنند و در صورت استفاده‌ی روزانه منجر به چسبندگی مژه‌ها شود.

2 - مناسبت‌های خاص
برای ریمل‌های شب و مناسبت‌های ویژه، فرمول‌هایی را انتخاب کنید که دو یا چند مزیت داشته باشند (مانند حجم‌دهنده و بلند کننده) تا چشم‌ها را درشت‌تر کنند.

3 - برای تنوع
ریمل‌های رنگی یک راه عالی برای افزودن رنگ به ظاهر شما هستند. برای اینکار، تعداد زیادی گزینه‌ی فوق العاده وجود دارد. مارتین، ریمل‌های سبز پررنگ، بنفش، و آبی، که واقعا مژه‌ها را برجسته می‌کنند پیشنهاد می‌کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 60
تاریخ : شنبه 29 آبان 1395 زمان : 17:17 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

روش های انتخاب زیباترین رنگ کابینت آشپزخانه


تکنیک برگزیدن زیباترین رنگ کابینت آشپزخانه: انتخاب پینک برای زیباسازی آشپزخانه

و بخصوص کابینت ها در طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی دارد و روش های برگزیدن زیباترین

پینک کابینت آشپزخانه به شما در این مورد یاری می رساند. رنگها مي توانند ظاهر آشپزخانه راتغيير دهند و

 حس آن را دگرگون کنند،این نکته جالب هست دلگير ترين و یک شکل ترين آشپزخانه را هم تغيير دهند. البته توجه به وسعت

فضاي آشپزخانه براي  برگزیدن درست پینکها بسيار بااهمیت مي باشد. چنانچه آشپزخانه کوچک و تاريک است نياز به رنگهاي گرم و روشن دارد تا با کمک آن فضا را روشن کند.

همچنين يک فضاي بزرگ و بي روح نيازمند رنگهايي تند و جذاب است. اگرچه تک رنگ هميشه شيک  است. کمي جسارت نياز  است تا بتوان از رنگ هاي شاد و زنده استفاده کرد.

 استفاده از  رنگ کابینت  که با چيدمان کلي آشپزخانه هماهنگ باشد. بايد به اين نکته توجه داشت  که رنگها با نور تغيير مي کنند. روشنايي طبيعي روز شدت رنگ را افزايش  مي دهد ولي نورپردازي هوشمندانه مي تواند درجه رنگ و حس القايي آن را تغيير دهد.


يک رنگ خنثي ديگر که به خوبي مي تواند در فضاي داخلي شما خوش بشيند رنگ طوسي است، اما اين رنگ حتما بايد به صورت ترکيبي در فضاي آشپزخانه قرار بگيرد. از جمله رنگ هاي

خوش ترکيب با طيف رنگي طوسي مي تواند نارنجي، زرد و بنفش کم رنگ باشد که با توجه به ساير وسايل و لوازم مي توانيد بهترين آن را براي فضاي داخلي خود استفاده نماييد.

 رنگ نارنجي به دليل خاصيت انرژي بخشي که دارد براي فضاي عملکردي همچون آشپزخانه مناسب ترين گزينه است. اما توجه داشته باشيد که اين رنگ نيز همانند قرمز فضاي شما را شلوغ مي کند پس سعي کنيد فضاي آشپزخانه ي شما حالت نمايشگاهي خود را حفظ نمايد.

طيف رنگي آبي و يا آبي خاص براي کابينت هايي به سبک کلاسيک مي تواند رنگ زيبايي باشد. اما توجه داشته باشيد که آبي که تناژ رنگي طوسي را در ترکيب خود دارد

براي فضاي عملکردي آشپزخانه نسبت به ساير آبي ها مناسب تر است، رنگ هاي آبي کم رنگ و طيف هاي فانتزي تر آن مناسب براي اتاق خواب است، اما هيچ قانوني شما را در استفاده از آن ها منع نمي کند.

اين رنگ از آن دسته رنگ هايي است که کمتر کسي به سراغشان مي رود، اما اگر زرد خوش رنگي را براي فضاي آشپزخانه ي خود استفاده نماييد قطعا توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد.

 رنگ زرد هم در فضاي آشپزخانه هاي کم نور مي تواند به خوبي روشنايي ايجاد کند اما نسبت به رنگ سفيد گرماي بيشتري به فضاي آشپزخانه ي شما مي بخشد به خصوص اگر با رنگ هايي مثل قهوه اي در فضا ترکيب شوند گرماي بيشتري را به فضاي شما مي بخشند.  

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 71
تاریخ : چهارشنبه 26 آبان 1395 زمان : 18:08 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

کسب وکار الکترونیک و ویژگی ها این نوع کسب وکار


کسب وکار انلاین و فواید این نوع کسب وکار:

در جهان امروز ، بسیاری از مناطق پیشرفته شهرها تجارت اینترنتی را به کسب وکار قدیمی ترجیح می دهند و به سمت کسب وکار انلاین در پویایی هستند. با بودن وب سایت هایی مانند آمازون که درآمد بسیار تاپی دارد ، بسیاری از مردم نیز از تجارت سنتی به سمت تجارت الکترونیک در حرکت میباشند. ممکن است بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند. در این مطلب به صورت مختصر به اصلی ترین مزایای تجارت الکترونیک اشاره میکنیم.

بستر ارتباطی مناسب
یکی از امکاناتی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و گسترده ای است که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان یافت. امکانی که در دنیای واقعی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و زمان زیاد بدست نمی آید. از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس بگیریم در کوتاه ترین زمان از طریق ایمیل و روش های دیگر فراهم میکند. به عنوان مثال میتوان گفت که افراد میتوانند از طریق ساخت ویدئو و انتشار آن در اینترنت به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کرد و شماره های تماس و آدرس خود را به آنها بدهید. برای کسب اطلاع درباره ساخت ویدئو و بازاریابی از طریق آن میتوانید مقاله ما تحت عنوان بازاریابی ویدئویی موفق چگونه حاصل میشود؟ را بخوانید.

حذف واسطه ها
یکی از ارزشمند ترین دستاورد های تجارت الکترونیک حذف واسطه هاست که باعث کاهش بی سابقه قیمت کالا و خدمات در جهان شده است. بر اساس برآورد های انجام شده ، حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده بین 15 تا 50 درصد موجب کاهش قیمت ها برای مشتریان شده است.

افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید برای تولید کنندگان
ارتباط اینترنتی فرصتی را در اختیار خریداران قرار میدهد که بتوانند با طیف گسترده ای از تولید کنندگان سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از این طریق به تقاضای مورد نظر خود از بین پیشنهادهای مختلف برسند و در مقابل فروشندگان قدرت چانه زنی بیشتری برای کسب امتیاز داشته باشند. البته این مسئله به فروشندگان نیز امتیازات زیادی میدهد از جمله اینکه میتوانند به فروش محصولات در سراسر جهان اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید : تاثیر بهینه سازی سایت در بازاریابی آنلاین

سفارشی کردن محصولات و خدمات پشتیبانی قوی
به وسیله تجارت الکترونیک قادر خواهید بود که محصولات مورد درخواست خود را به صورت سفارشی و مطلوب خود خریداری کنید. به عنوان مثال میتوانید با ورود به سایت شرک DELL کامپیوتر مورد درخواست خود را با همان خصوصیاتی که میخواهید سفارش داده و خریداری کنید. شرکت هایی که به این صورت محصولات و خدمات خود را میفروشند ، به طور دائم و با روش های مختلف با مشتریان خود در ارتباط هستند و پشتیبانی قوی باعث ترغیب مردم به خرید از اینترنت میشود.

پیدایش موسسات اقتصادی جدید و رقابت سراسری
یکی از پیامدهای تجارت الکترونیکی پیداش موسسات اقتصادی جدید است که توانایی رقابت و حتی در مواردی سبقت گرفتن از شرکت های کهنه کار را دارند. در حال حاضر دو نوع بازار خرید و فروش یعنی سنتی و حقیقی و بازار مجازی به موازات یکدیگر عمل میکنند و هریک قواعد خاص خود را دارند که گاهی دارای خصوصیاتی مشترک میباشند و گاهی باهم تفاوت دارند. در برخی موارد کسب و کارهای نوپا با استفاده از سیستم های کاربردی در بازار جدید از رقبای سنتی پیشه گرفته اند و بازار محصولات را به دست گرفته اند.


مزایای تجارت الکترونیک از دیدگاه فروشندگان و صاحبان فروشگاه های اینترنتی :

هزینه راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بسیار کمتر از فروشگاه های فیزیکی هستند
تبلیغ محصولات به صورت راحت و ارزان در تمام دنیا میسر است
مشتریان مربوط به یک منطقه خاص یا کشور خاص نبوده و مرزهای جغرافیای از بین میروند
رقابت برای جذب مشتری باعث بالا رفتن کیفیت محصول میشود
تعداد مشتریان به سرعت قابل افزایش است
ارتباط با مشتریان به دلیل حذف واسطه ها بهینه خواهد بود




امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 246
تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1395 زمان : 18:19 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

به نظرشما تفاوتی مابین طراحی وب سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

اختلاف در قیمت طراحی سایت, علت های افزایش هزینه طراحی وب سایت

نخستین پرسشی که بسیاری از افرادی که در پی سفارش طراحی سایت هستند از ایفانت میپرسند ، هزینه طراحی وب سایت است . حدودا اکثر این افراد در پرسش بعدی خود درباره تفاوت طراحی سایت کم هزینه و پرهزینه سوال دارند و مایل هستند که بفهمند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند. پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 252
تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1395 زمان : 12:13 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

سه سایه چشمی که هر خانمی می بایست داشته باشد تاضرر ملوتری ببیند

استفاده‌ی پیوستهاز یک ریملی عادی و یک ریملی جسورانه‌تر، روش عالی می باشد برای اینکه آرایش چشم شما را از سادگی بیرون آورد. مارتین نظرمی دهد که در رده زیباسازی ‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید.

همه‌ی ما چند وسیله‌ی آرایشی مهم و اصلی داریم. رژ لب، سایه‌های چشم، و ریمل که هر روز صبح بطور خودکار از آنها استفاده می‌کنیم. استفاده از لوازم آرایشی یکسان در هر روز خسته کننده است، درست مانند اینکه یک کفش را هر روز بپوشیم.

حتی اگر دوست دارید که هر روز از یکسری اصول آرایشی استفاده کنید، خوب است که بتوانید در موقعیت‌های خاص، بعضی چیزها را تغییر دهید. وقتی از ویانا مارتین، مدیر روابط هنرمندان حرفه‌ای در Kevyn Aucoin پرسیدیم که آیا یک قاعده‌ی کلی در مورد ریمل چشم وجود دارد یا نه؟ او پاسخ داد: بله، ریمل طبیعی و ساده برای روز مناسب است، اما برای شب من مژه‌های دراماتیک را دوست دارم.

استفاده‌ی متناوب از یک ریمل ساده و یک ریمل جسورانه‌تر، راه خوبی است برای اینکه آرایش چشم شما را از یکنواختی بیرون آورد. مارتین پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید. یکی برای استفاده‌ی روزانه و دیگری برای استفاده در موقعیت‌های خاص.
اما نباید به این دو ریمل اکتفا کنید. می‌توانید از ریمل‌های رنگی، درخشان، حجم‌دهنده و هر نوعی که باعث می‌شود احساس زیبایی کنید استفاده نمایید. ما فکر می‌کنیم که سه نوع ریمل برای هر کسی لازم است، اما اگر حرفه ای هستید، ممکن است به تعداد بیشتری نیاز داشته باشید.

1 - ریمل روزانه
به دنبال ریمل‌هایی با برچسب «حجم دهنده»، «بلند کننده» یا «فر کننده» باشید که حاوی فرمول‌های ضد آب نباشند. مارتین می‌گوید: ریمل‌های ضد آب معمولا سنگین هستند و این می‌توانند مژه را خشک کنند و در صورت استفاده‌ی روزانه منجر به چسبندگی مژه‌ها شود.

2 - مناسبت‌های خاص
برای ریمل‌های شب و مناسبت‌های ویژه، فرمول‌هایی را انتخاب کنید که دو یا چند مزیت داشته باشند (مانند حجم‌دهنده و بلند کننده) تا چشم‌ها را درشت‌تر کنند.

3 - برای تنوع
ریمل‌های رنگی یک راه عالی برای افزودن رنگ به ظاهر شما هستند. برای اینکار، تعداد زیادی گزینه‌ی فوق العاده وجود دارد. مارتین، ریمل‌های سبز پررنگ، بنفش، و آبی، که واقعا مژه‌ها را برجسته می‌کنند پیشنهاد می‌کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 59
تاریخ : شنبه 22 آبان 1395 زمان : 10:52 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

دیسک حافظه فقط وفقط یک گرمی تولیدشد

یک کارخانه آسیایی، دیسک حافظه ای را تولیدکرده که جرم آن تنها یک گرم است.

به گزارش مهر، کمپانی سامسونگ هارد پانصدودوازده گیگابایتی را تولید کرده که وزن آن تنها 1 گرم است. و اکنون ساخت انبوه آن را شروع کرده.

به گفته مسئولین شرکت سامسونگ از این هارد می توان برای ذخیره اطلاعات در رایانه های شخصی استفاده کرد و فناوری بکار رفته در آن به گونه ای است که دسترسی به اطلاعات را در سرعت بالایی مهیا می کند و می توان ظرف مدت ۳ ثانیه یک فیلم «فول اچ دی» را دانلود کرد.

شرکت سامسونگ اعلام کرد در ماه آینده میلادی قرار است سری از SSD با فناوری NVMe که تاخیر پایین تری در دسترسی به اطلاعات دارند را در مدل های ۵۱۲ گیگ، ۲۵۶ گیگ و ۱۲۸ گیگا بایتی به بازار عرضه کند.

 افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات در تراشه های الکترونیکی از اهداف شرکت سامسونگ محسوب می شود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 58
تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1395 زمان : 9:28 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

 اسمول ترین ویدئو پروژکتور جیبی ساخته شد

کوچکترین ویدئو پروژکتور جیبی و قابل جابجایی جهان با وزن سیصدوهفت گرم توسط شرکت تایوانی تولید شد.

به گفته مهر، ویدئوپروژکتور جیبی ZenBeam E۱ با بکارگیری از رابط HDMI/MHL و ساخت بسیار کوچک خود، سازگاری کامل با تمامی دستگاهها و قابلیت جابجایی را برای تمامی افرادی که نیاز به نمایش تصویر در ابعاد بسیار بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

این ویدئو پروژکتور با وزن ۳۰۷ گرمی فوق فشرده در ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر بوده و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ZenBeam E۱ با استفاده از منبع نورانی LED می تواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به کیفیت تصاویر می افزاید، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

این محصول به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (۸۵۴x۴۸۰) است ولی فایل های ویدئویی Full HD ۱۰۸۰p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

با استفاده از این فناوری، دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف شود زیرا ZenBeam E۱ به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک فراهم می کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 192
تاریخ : یکشنبه 16 آبان 1395 زمان : 15:23 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

 موس هایی در قالب  هدست به به حیطه دیدگانتان می آیند


یک کمپانی خارجی موس هایی را ساخته است که به شکل هنس فری هستند و بجای موس های کنونی محسوب می شود.

به گزارش مهر، استفاده از موس همیشه برای افرادی که از ان استفاده می کنند بعنوان امری چالش برانگیز محسوب می شود اما این بار یک شرکت خارجی   هدست  هایی را طراحی کرده که به سیستم ردیاب چشم مجهز هستند و از آن می توان بعنوان موس های نسل جدید بهره برد.

با ورود این موس های هدستی به دنیای فناوری، کار کردن با رایانه ها راحت تر خواهد بود.

این موس هدستی منحصر به فرد GlassOuse نام دارد و به وسیله بلوتوث به رایانه متصل می شود. بر روی آن چند حسگر تعبیه شده است که با تکان دادن سر کاربر، فلش به قسمت های مختلف صفحه حرکت می کند ضمن اینکه یک قسمت پلاستیکی در داخل دهان قرار می گیرد که عمل کلیک کردن را می توان با گاز گرفتن آن قسمت انجام داد.

قیمت این موس هدستی در حدود ۱۵۰ دلار و قرار است از ماه آگوست روانه بازار شود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 71
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395 زمان : 10:38 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

 مجموعی از مناسب ترین و خوش رنگ ترین لباس برای خرید عروسی

 لیست بهترین ومدرن ترین خرید عروسی  به عروس خانم و شاداماد در بدست اوردن لیست کامل برای   خرید عروسی   و برگزاری عروسی حرفه ای یاری میکند . خرید با خود هیجاناتی مانند تحول ، رشد  و ... را بهمراه دارد . بیشترین حسی که پس از خرید خانمها آن را تجربه میکنند هیجان تازه شدن می باشد . و قطعا اگر تمامی این احساسات و هیجانات همراه با بزرگترین اتفاق زندگی خانم ها یعنی عروس شدن همراه باشد ، شما احساسی دوچندان خواهید داشت. لحظاتی که دارید تصمیمی رویایی برای زندگیتان و آینده تان میگیرید و خود را آن شاهزاده ی سوار بر اسب آرزوهایتان میبینید میتوان به قطعیت گفت لحظات و روزهایی عجیب رویایی است. خرید عروسی یکی از ماندگارترین و پررنگ ترین لحظاتی است که خانواده ها یعنی مادر و  معمولا خواهران عروس خانم و آقا داماد باهمدیگر میگذرانند تا خریدی جامع و کامل را انجام دهند.خرید وسایل برای چمدان عروس و داماد چقدر سخت و طاقت فرساست و سخت تر از آن، نوشتن لیست لوازمی که باید خریداری شود.

خرید لباس عروس ، پاتختی و حنابندون ، کت و شلوار آقای داماد ، کیف و کفش عروس خانم  و کفش های آقای داماد ، لوازم جانبی عروس خانم و آقا داماد  (( لوازم داخل چمدان عروس و داماد ) از قبیل لباس خواب عروس خانم ، لباس تو خانه ای عروس و داماد ، ست لباس زیر عروس و داماد ، حوله عرو س و داماد و ...  ) در واقع بهانه هایی میشود برای باهم بودن ، و ما به شما کمک میکنیم که تا هرچه بیشتر و بهتر در خریدهایتان موفق باشید.

لیستی متشکل از کلیه لوازم مورد نیاز برای عروس خانم و آقا داماد را تهیه کردیم که هرآنچه برای استفاده به آن نیاز خواهند داشت و حتی بیشتر در آن ذکر شده است. از آنجایی که ازدواج شتری است که روزی در خانه هر عروس خانم و آقا دامادی کشیک می دهد، لذا انتظار می رود این لیست مورد استفاده افراد بسیاری قرار گیرد. لطفاً جهت هرچه کاملتر شدن لیست آسمونی موارد را در قسمت نطرات ذکر کنید تا در اسرع وقت به لیست اضافه گردد.
این لیست یک لیست کامل برای خرید است که همه چیز دارد. این لیست را می توانید به دلخواه به عنوان لیست خرید در نظر بگیرید و اقلامی را که به آنها احتیاج دارید را علامت زده و فقط آنها را خریداری کنید. هدف از این لیست کامل بودن آن است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 72
تاریخ : دوشنبه 10 آبان 1395 زمان : 13:01 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

کارهایی ساده برای تحول دکوراسیون اتاق تان

 آیا وقت تحول منزل تان فرارسیده ؟ با این روش هایی ارزان قادرید فضایاتاق تان را درمدت زمانی کوتاه تغییر دهید و از این تغییر جدید لذت ببرید ...

1 - بخشی از خانه را رنگ بنفش بزنید.
2 - دور شومینه را با صدف‌های دریایی تزیین کنید.
3 - یک آویز زنگوله‌ای در خانه بگذارید.

4 - هر جا و هرطور که می‌توانید یک اتاق روباز برای خود تهیه کنید.
5 - در تابستان تمام دیوارها را سفید کنید. مثل این می‌ماند که در ابرها غوطه ور هستید.

6 - رنگ اتاق کار خود در خانه را سبز کمرنگ بزنید تا این احساس را که در خانه درختی هستید به شما بدهد.
7 - اتاق خود را فقط تمیز نکنید، هر چیزی که روی هم تلنبار شده بیرون بریزید.

8 - بعضی وقت‌ها ساده‌ترین پنجره‌ها بهترین‌ها هستند.
9 - روکش مبل‌ها را عوض کنید. روی آنها پارچه‌های زیبا بیندازید و حواس تان باشد همیشه تمیز باشند.

10 - تا آنجا که می‌توانید گل و سبزه از باغچه برای اتاق‌هایتان بیاورید.
11 - اتاق خواب تان را با هر رنگ دیگری که دوست دارید رنگ بزنید.

12 - جلوی هر دری که به خانه راه دارد، ‌یک باغچه کوچک – حتی اگر چند گل بیشتر ندارد – درست کنید.
13 - بعضی وقت‌ها اگر وسایل باغبانی به صورت وسایل دکوری درون خانه استفاده شوند، حال و هوای خانه را عوض می‌کنند.

14 - اگر اجزای آرشیتکتی خانه مثل یک تکه دیوار آجری یا سقف چوبی را دوست ندارید، با رنگ سفید آنها را بپوشانید.
15 - آینه‌ها هر جا استفاده شوند، فضای بیشتری به محیط می‌دهند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 65
تاریخ : شنبه 08 آبان 1395 زمان : 10:22 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

تاثیرخوب «پیلاتس»بر مرضان ابتلا به بیماری آسم

«پیلاتس» بر بهبود مریضیه آسم تاثیر مثبت خواهد داشت ‎

 بیماری آسم ازجمله از فراگیرترین اختلالات دستگاه تنفسی می باشد که با درنظرگرفتن به الگوی شهرنشینی میان 5 تا 10 درصد مردم جامعه شایع می باشد ولی آیا می داند که پیلاتس بر درمان آسم تاثیر مثبت دارد.

تمرینات ورزشی یکی از اجزای اساسی و مهم بازتوانی ریوی هستند که می‌توانند به عنوان روشی مکمل و مفید در فرآیند توانبخشی بیماران مبتلا به آسم مورد استفاده قرار گیرند.

طی پژوهشی که در بیمارستان اصفهان با هدف تاثیر تمرینات پیلاتس تعدیل شده بر کیفیت زندگی و علایم بالینی بیماران مبتلا به آسم صورت گرفت، 26 زن مراجعه کننده مبتلا به آسم به صورت تصادفی و هدفمند انتخاب شدند.

ابتدا برای اندازه‌گیری کیفیت زندگی آنها از پرسشنامه‌ی استاندارد کیفیت زندگی بیماران مبتلا به آسم (AQLQ) استفاده شد و بعد از آن بیماران به 2 گروه 13 نفره‌ی تجربی و کنترل تقسیم شدند.

گروه تمرینی (تجربی) پیلاتس به مدت 8 هفته و هر هفته 3 جلسه و هر جلسه یک ساعت به تمرین پیلاتس زیر نظر متخصصان این رشته پرداختند. این تمرینات در 3 وضعیت خوابیده، نشسته و ایستاده بدون نیاز به تجهیزات خاص بروی تشک انجام شد و به منظور رعایت اصل اضافه بار حرکات و تمرینات در هر جلسه نسبت به جلسه ی پیشین دشوار تر شد. (در طول دوره گروه کنترل از هیچ فعالیت ورزشی منظمی پیروی نکردند)

پس از گذشت 8 هفته همانند مرحله ابتدایی پرسشنامه استاندارد در میان آزمودنی ها توزیع شد.

با مقایسه‌ی یافته‌های پیش آزمون و پس آزمون نتیجه گیری شد که تمرینات پیلاتس تاثیر به سزایی بر کیفیت زندگی این افراد داشته است.

از تاثیرات تمرین های تنفسی پیلاتس بر بیماری آسم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
جلوگیری از تجمع ترشحات، افزایش قدرت و هماهنگی عضلات تنفسی (به ویژه عضلات مسئول دم)، تصحیح الگو های تنفسی، کاهش برونکو اسپاسم و انسداد راه‌های هوایی

به گزارش ایسنا، با توجه به اطلاعات در دسترس می‌توان نتیجه گرفت که علایم و نشانه‌های آسم با اجرای تمرینات «پیلاتس تعدیل شده» بهبود یافته و همچنین وضعیت جسمانی، کیفیت زندگی، اعتماد به نفس و شادکامی این افراد نیز افزایش می‌یابد.

تحقیقات موجود توسط میرزاخانیان،  قاسمی،  صادقی و قاسمی در دانشگاه اصفهان ارائه شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 68
تاریخ : یکشنبه 02 آبان 1395 زمان : 10:30 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

 جذاب ترین کشورهای شبه جزیره ‌ای دنیا را با خوداشنا کنید

  اگر در پی چیزی بیشتر از یک ساحل زیبا برای گذراندن تایم بیکاری خود اید ، با ما باشید تا در دنبال این مطلب با برخی از جذاب
مناطق های جزیره‌ایزمین آشنا شوید. این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند. از این رو، می توانید اقامتگاه‌های ساحلی معمولی را رها کرده و برای سفر به جزیره‌هایی فوق العاده برنامه ریزی کنید.

ساحل ادیستو، جزیره ادیستو، کارولینای جنوبی

 بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

ساحل ادیستو؛ جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز است

 
جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز، محیطی آرام و لحظاتی فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. نکته جالب توجه تعداد کلیساهای جزیره "ادیستو" است که بیش از رستوران‌ها و مغازه‌های آن هستند.

روسو، دومینیکا

 بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

 شهر روسو به نام "جزیره طبیعت" نیز شناخته می شود

 

شهر روسو به نام "جزیره طبیعت" نیز شناخته می شود و بهشت دومینیکا برای گردشگران علاقمند به فعالیت‌های فضای آزاد محسوب می شود. روسو، پایتخت دومینیکا نیز بوده و از فرهنگی غنی برخوردار است. از ویژگی‌های این شهر می توان به ترکیب معماری کارائیبی و کریول و چندین مزرعه قدیمی اشاره کرد.

ساحل فرناندینا، جزیره آملیا، فلوریدا

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

شهر زیبای "فرناندینا" دارای منطقه‌ای تاریخی به نام "شهر قدیمی" است

 
شهر زیبای "فرناندینا" دارای منطقه‌ای تاریخی به نام "شهر قدیمی" است که در فهرست مکان‌های تاریخی ملی آمریکا ثبت شده است. ساختمان‌هایی با معماری ویکتوریایی، خیابان‌های درختکاری شده و خانه‌های جنوبی رنگارنگ از ویژگی‌های این شهر محسوب می شوند. هنگامی که در ساحل حضور ندارید می توانید از "موزه دریایی ساحل فرناندینا" و یا "موزه تاریخ جزیره آملیا" بازدید کنید.

بریگس، نیوفاندلند، کانادا 

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

بریگس؛ یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود

 
این منطقه آرام یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود که چشم انداز زیبای آن به تنهایی ارزش سفر را توجیه می کند. خط ساحلی ناهموار به همراه کلیساها، باغ‌ها و کلبه‌هایی جذاب به سبک انگلیسی از ویژگی‌های "بریگس" هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 220
تاریخ : سه شنبه 27 مهر 1395 زمان : 14:47 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

جا های شگفت انگیز جهان را بشناسید

1. مونو لیک؛ کالیفرنیا
دریاچه «مونو لیک» درمنطقه کالیفرنیا، با بیش از 112 کلیومتروسعت حدود 1 تا3 میلیون سال قدمت دارد و ازکهن ترین دریاچه های آمریکای شمالی است میزان نمک این دریایچه بدون ماهی، بدلیل بسته بودن راه خروج، بسیار بالا است و از اینرو محیطی قلیایی است. چیزی که در این مکان جالب توجه است، ظاهر خارق العاده صخره هایی است که در سواحل کم عمق تر شکل گرفته اند. این صخره های برج مانند از جنس آهک است و در زیر دریا تشکیل می شود و به دلیل کم عمق شدن ناگهانی آب در سال 1941 ، امکان تماشای آن برای ما فراهم شده است. می توان ساعت ها به تماشای این منظره دل انگیز نشست و در مورد نحوه شکل گیری آن خیال پردازی کرد.

  ------------------------------------

2. پاموک قلعه؛ ترکیه (Pamukkale)
قلعه پنبه ای «پاموک» یکی از محبوبترین جاذبه های گردشگری دنیاست. در این مکان، 17 چشمه آب گرم (با دمای 95 تا 212 درجه) از زمین می جوشد که حاوی درصد بالایی بی کربنات کلسیم است. این آب از صخره ها به پایین سرازیر می شود و به مرور زمان رسوبات کلسیم از آن برجای می ماند. در اثر برجای ماندن رسوبات کلسیم، سکو هایی تشکیل می شود به سفیدی پنبه و آنقدر روشن، که از شهرستان «دنیزلی» در 19 کیلومتری این دره قابل رویت است. این سکوهای در حال گسترش، استخرهایی در میان خود پدید آورده اند. یادتان باشد برای بازدید این مکان کفش های خود را از پا در بیاورید تا به این رسوبات زیبا آسیب نرسانید.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------

3.جاینت کازوی؛ ایرلند شمالی (The Giants Causeway)
با تماشای این صخره ها به فکر فرو می روید که آیا بشر این ها را با کلنگ ساخته است؟ آیا کاردستی طبیعت اند؟ و یا غول پیکرها این صخره های پله ای را ساخته اند؟
اگر یک ایرلندی به شما بگوید که «فین مک کول» (پهلوان غول پیکر ایرلندی)، «جاینت کازوی» را ساخته است در چشمانش نگاه کنید و از برق نگاهش بفهمید که این یک داستان عامیانه است. فعالیت های آتشفشانی در حدود 60 میلیون سالا پیش منجر به تشکیل این ناهمواری ها و صخره هایی متقارن شده است؛ صخره هایی پله مانند که شما را به افسانه و رویا می برند.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

جاینت کازوی منطقه ای است متشکل از 40 هزار ستون های بهم پیوسته، که در اثر فعالیت های آتشفشانی ایجاد شده است . نام این مکان در سال 1986 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

 

------------------------------------
4. اسپلیت اپل راک؛ نیوزیلند (Split Apple Rock)
سنگ گرانیتی اسپلیت اپل راک، یکی از جاذبه های اصلی پارک است که در سال 1942 کشف شده است. علاوه بر آن، سواحل شن های طلایی، صخره ها و پرندگان بسیار زیاد، همواره دلیل علاقه مندی توریست ها به این مکان بوده است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
5.  چاله آبی بزرگ؛ بلیز (Great Blue Hole, Belize)
در برخی منابع، این چاله آبی بزرگ به عنوان یکی از 10 مکان برتر غواصی دنیا معرفی شده است. این مکان اسرارآمیز دایره ای شکل، حدود 300 متر قطر، و 125 متر عمق دارد و حدود 96560 متر از شهر «بلیز» فاصله دارد.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

 ------------------------------------
6. گِل فشان؛ آذربایجان (Mud Volcano)
تمام اطلاعاتی که در مورد کوه آتشفشان دارید را در نظر بگیرید تا بتوانید «گلِ فشان» را تصور کنید؛ با این تفاوت که در این پدیده طبیعی، (بجای مواد مذاب آتشفشانی، بخار، خاکستر و سنگ)، گل سرد، آب و گاز به خارج پرتاب می شود و با انباشته شدن این گل ها، به مرور زمان مخروطهای کوچک وبزرگی (متوسط 4 متر ارتفاع) تشکیل می شود. تاکنون حدود 400 گل فشان در آذربایجان و دریای خزر یافت شده است که تقریبا نصف تعداد کل آن در دنیا است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
7. جنگل سنگی شیلین؛ چین (Shilin Stone Forest)
یک ضرب المثل قدیمی چینی می گوید: اگر به «کونمینگ» سفر کردید و جنگل سنگی را ندیدید، وقت خود را تلف کرده اید. جنگل سنگی شیلین با درختان «سنگی»اش، حدود 96000 هکتار مساحت، و تقریبا 270 میلیون سال عمر دارد.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

 ------------------------------------
8. تخته سنگ های موراکی؛ نیوزیلند (Moeraki Boulders)
«تخته سنگ های موراکی» یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری سواحل نیوزیلند است. این تخته سنگ های بزرگ، کروی، و خاکستری رنگ، از رسوب های دریا، طی 60 میلیون سال شکل گرفته و با فرسایش تدریجی ساحلی سر از خشکی در آوردند.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
9. سالار د یونی؛ بولیوی (Salar de Uyauni)
این مکان اسرارآمیز، بزرگ ترین جلگه نمکی دنیاست و حدود 12 هزار کیلومتر مساحت دارد. سالارد یونی، وقتی که از آب پوشیده می شود، تبدیل به یک آینه می شود؛ به نحوی که اگر بر آن قدم بزنی گویی بر ابرها راه می روی. پوسته نمک که مساحتی بالغ بر 1058269 هکتار دارد و حدود 4کیلومتر بالاتر از سطح دریاست، سطحی نسبتا هموار دارد و یکی از اصلی ترین مراکز رشد فلامینگو است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
10. غار نالان؛ کالیفرنیا (Moaning Cavern, Vallecito)
نامگذاری این غار به دلیل صدای ناله مانند و آزاردهنده ای است که در این غار می پیچد و در اصل بخاطر بازتاب صدای چکه قطره های آب در حفره های غار و ترکیب آن با صدای بادی است که از دهانه به درون غار می وزد. این مکان، بدلیل کشف آثاری از اجساد انسان های ماقبل تاریخ در آن، یک محدوده باستانشناسی نیز محسوب می شود.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

 ------------------------------------
11. چشم صحرا؛ موریتانی (Eye of Africa)
«چشم صحرا» که نام اصلی آن «Richat Structure» است، در موریتانی واقع شده، و در ماموریت های هوایی فضانوردان کشف شده است. این مکان شگفت انگیز که در پهنه غربی صحرای بزرگ آفریقا واقع شده، حدود 48 کیلومتر قطر دارد. در ابتدا دانشمندان تصور می کردند که این فضا به دلیل برخورد یک سنگ آسمانی با زمین بوده، اما ایده امروزه رد شده است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
12. دریاچه لکه دار؛ کانادا (Spotted Lake)
بسیاری از معادن دنیا در دریاچه لکه دار یافت شده اند. این لکه ها در طول تابستان، هنگامی که حجم زیادی از آب تبخیر می شود، ایجاد شده اند. رنگ آب توسط ترکیب جالب توجهی از مواد معدنی ایجاد می شود. بازدید از این مکان (که متعلق به سازمان ملل است) برای عموم آزاد است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
13.پارک ملی Goblin Vallay ؛ یوتا
نام این محل که به معنای «دره اجنه» است، بخاطر فضای مرموز آن انتخاب شده است. فرسایش ماسه سنگ ها، فرم هایی دایره وار و اشکالی وهم آور شبیه اجنه، و قله سنگ هایی شبیه به قارچ ایجاد کرده، و فضا را وهم آور کرده است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
14. ساحل Zlatni Rat؛ کرواسی
ماسه های ساحل  Zlatni Rat (یا دماغه طلایی) در کرواسی، دائما در حال حرکت است و بدلیل وزش باد و جزر و مد مکرر ساحل در هر لحظه به یک شکل در می آید. (البته نگران نباشید. این تغییرات در حدی نیست که برای آفتاب گرفتنتان مشکلی ایجاد کند).

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 81
تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395 زمان : 10:51 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

كیش مهم‌ترین جزیرهتوریستی و تجاری ایران است كه سالانه توریست هایزیادی از داخل و خارج ایران را بهسمت خود می کشاند.

. آرامش كیش از همان عهد باستان پابرجا ماند تا آنكه پرتغالی‌ها كشتی‌های جنگی خود را به طمع در دست گرفتن بازارهای هندوستان، عربستان و ایران به اقیانوس هند فرستادند و به كیش رسیدند.
 
آن‌ها تا زمان حكومت صفویه نیز در كیش ماندند. با بیرون راندن پرتغالی‌ها توسط دلیران جنوب ایران، كیش به حیات بومی‌خود ادامه داد

تا آنكه در سال 1371 این جزیره نام مروارید خلیج فارس را به خود گرفت از 20 سال پیش تاكنون كیش پرشتاب در مسیر جذب گردشگر حركت كرد

  تا اینكه به مقصد منحصر به فرد گردشگری در مناطق آزاد ایران بدل شد و توانست در كنار اصفهان و شیراز پرچم گردشگری ایران را بالا نگاه دارد.

ساحل نقره‌ای و هوای پاك
كیش را مروارید خلیج فارس خوانده‌اند. این نام تنها یك شعار برای این جزیره زیبای جنوبی ایران نیست.

كیش را از آن جهت مروارید خلیج فارس نامیده‌اند كه شن‌های سواحل این جزیره جنوبی با مرجان‌های دریایی در هم آمیخت و در سراسر كرانه‌های این جزیره در تابش خورشید همچون نگین شروع به درخشیدن كرد.

 آب و هوای كیش در چهارفصل ایران مختص به این جزیره است، به گونه‌ای در طول سال ساحل نقره‌ای و آسمان آبی و آفتاب درخشانش در آب‌های نیلی رنگ خلیج فارس هوای پاک و آرامش منحصر به فردی را بر این جزیره حاكم كرده است.
 
جزیره كیش با برخورداری از پیشینه باستانی شگفتی‌های طبیعی خاص خود را نیز دارد. سواحل مرجانی و آب‌های شفاف این جزیره چنان فضایی ایجاد كرده كه هر گردشگری را شیفته بازدید از آن می‌كند.

 در وصف پاكی و تمیزی این جزیره همین بس كه آب‌های این جزیره همچون شیشه، زیبایی‌ها و مرجان‌های كف دریا را تا دوردست‌ها نمایان می‌كند. در وصف دیدنی‌های پرشمار جزیره كیش باید به پارك ساحلى مرجان، اسکله تفریحی و پارك دلفین‌ها اشاره كرد.
 
باغ پرندگان كیش نیز در نوع خود بی‌نظیر است و گونه‌های بسیار از پرندگان جهان در این پارك كه سقف آن با تورهای نامرئی پوشانده شده است، زیست می‌كنند.

اگرعلاقه‌مند به رانندگی باشید جاده كرانه فرصت خوبی را برای گشت و گذار به دور این جزیره مرجانی فراهم كرده است.

حتی اگرهم علاقه‌ای به راندن در جاده‌های خلوت كیش را نداشته باشید می‌توانید با دوچرخه در پیست‌ مخصوص 51كیلومتری دوچرخه سواری كیش برانید و از هوای پاك و سكوت و زیبایی آن بهره‌مند شوید. 

مکانهای تفریحی کیش,دیدنی های کیش

جزیره کیش، سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج ایران را به خود جذب می‌كند



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 251
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395 زمان : 16:30 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)
سلام
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 291
تاریخ : دوشنبه 05 مهر 1395 زمان : 12:20 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)
دید
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 77
تاریخ : پنجشنبه 01 مهر 1395 زمان : 14:58 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان : راه ها و امواردی در ارتباط با  ویزای کار آلمان

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

حكومت : پادشاهی پارلمانی

مساحت : 790/449 كیلومترمربع

جمعیت : حدود 9 میلیون نفر

رشد سالانه جمعیت : 2/0 درصد

 

پایتخت : استكهلم

زبان   : سوئدی

دین : مسیحی ارتدکس- آزادی مذهب در سوئد تضمین شده است

واحد پول : کرون

کشور سوئد يکي از پیشرفته ترين کشورهاي اروپا و دارای رشد اقتصادي بسیاربالایی است. بعد جنگ جهاني دوم اين رشد اقتصادي شتاب بيشتري بخود گرفت. درآمد خالص ملي کشور بالا رفت, شکوفائي رشد اقتصادي بوجود آمد . درآمد کشور سوئد مثل ديگر کشورهاي نسباتاً کوچک صنعتي، وابسته به صادرات توليدات صنعتي است که در حال حاضر از رشد بالائي در توازن بين صادرات و واردات برخوردار است.

سوئد از سال 1995 در اتحاديه اروپا که در آن اکنون 25 کشور همکاری می کنند عضو بوده است. همکاری کشورهای عضو گسترده است و مسائل مشترک مانند اقتصاد و سياست خارجی و همکاری نيروهای پليس را دربرميگيرد.
تحصیل در سوئد

یکی از راه های مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل در سوئد می باشد که می تواند منجر به گرفتن اقامت سوئد هم شود. کشور سوئد دارای بهترین دانشگاه ها در سطح اروپا می باشد. شما می توانید برای زندگی در اروپا با تحصیل در سوئد شروع کنید و از طریق ورود به یکی از دانشگاه های کشور سوئد اقدام نمایید.

سوئد کشوری می باشد که تحصیل در آن تا سال 2011 به صورت رایگان بود اما از سال 2011 به بعد تحصیل در آن به صورت رایگان نمی باشد و تقریبا سالی 10 تا 12 هزار دلار هزینه تحصیل آن می باشد ، بنابراین از سال 2011 به بعد کشور سوئد به کشوری بسیار پر هزینه برای تحصیل تبدیل شده است .

تحصیل در سوئد مانند کشور های دیگر اروپایی در مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا امکان پذیر می باشد اما در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی این کشور، تدریس معمولا به صورت زبان سوئدی می باشد. بنابراین افراد برای تحصیل در این مقطع می بایست به زبان سوئدی مسلط باشند. اما از مقطع لیسانس به بالا، اکثر رشته ها در دانشگاه های سوئد به صورت زبان انگلیسی نیز تدریس می شود. بنابراین برای ورود به این مقاطع داشتن مدرک زبان انگلیسی نظیر IELTS حداقل الزامی می باشد.

هم چنین دوره های تحصیلی در سوئد همانند سایر کشور های اروپایی می باشد بنابراین لیسانس در کشور سوئد چهار سال و فوق لیسانس دو سال و دکترا بین چهار تا پنج سال می باشد.

در مقطع لیسانس پس از گذراندن 180 واحد تحصیلی موفق به دریافت مدرک کارشناسی می شوید. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع لیسانس ایلتس 6 می باشد و مدت تحصیل در این مقطع 3 سال به طول می انجامد. هزینه دانشگاه های سوئد حدو 80 هزار تا 160هزار کرون در هر سال می باشد که این هزینه بستگی به رشته و دانشگاه انتخابی دارد. دولت سوئد به دانشجویان اجازه کار 20 ساعت در هفته را می دهد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور سوئد دوسال (160 واحد تحصیلی)می باشد در بعضی از رشته ها یک سال (60واحد تحصیلی) می باشد. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد ایلتس 6.5 می باشد و تحصیلات به زبان انگلیسی می باشد. دولت سوئد به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اجازه 20ساعت کار در هفته را صادر می کند.

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری می توانند با داشتن شرایط ذیل اقدام نمایند:

   معدل Grade A

   مقاله ISI

   IELTS 7

در برخی رشته ها مانند : رشته های مالی،علوم اقتصادی،رشته های حوزه مدیریت گذراندن   GRE و یا GMAT الزامی است.

کسانی که قصد ادامه تحصیل در سوئد در مقطع دکتری را دارند، باید پروپوزال کاملی ارائه دهند که شامل : طرح، هزینه و مدت زمان آن می باشد. شروع مقطع دکتری در کشور سوئد زمان مشخصی ندارد این بستگی به استاد راهنما دارد.

لازم به ذکر است که امکان تعلق گرفتن بورس در دوره دکترا برای متقاضیانی که شرایط آن را دارا می باشند وجود دارد و شرایط آن بدین گونه است که استاد راهنما در دانشگاه مورد نظر باید شرایط شما را تایید کند و معیارهایی را مد نظر خواهد داشت همانند دانشگاهی که در آن فوق لیسانس را گذرانده اید ، معدل فوق لیسانس ، مدرک زبان و…و با توجه به درجه مدارک مورد نیاز می توانید برای دریافت بورس تحصیلی اقدام کنید.

در کشور سوئد این امکان وجود دارد که فردی که برای تحصیل اقدام می نماید و ویزا دریافت می کند ، می تواند برای همراهان خود نیز، برای اخذ ویزا اقدام نماید و در این مورد هیچ مانع قانونی وجود نخواهد داشت . اما در کشور سوئد اخذ ویزای همراه صد در صد نخواهد بود.در ضمن مفهوم همراه از نظر حقوقی شامل همسر و فرزندان می باشد.

در خصوص تحصیل در سوئد و مسائل مرتبط با آن معمولا نیاز به اطلاعی وسیع می باشد، از جمله این که کدام شهرها جهت امکانات مناسب تر هستند یا هزینه کدام دانشگاه ها مناسب تر است. در ضمن از جمله مواردی که باید در باب مهاجرت تحصیلی در نظر داشته باشید ، ذکر این نکته است که برای فراگیری زبان سوئدی در کشور سوئد این امکان وجود دارد که برای کالج های زبان سوئدی اقدام نمایید و زبان سوئدی را در کشور سوئد فرا گیرید اما لازم به یاداوری است که ویزای کالج زبان کشور سوئد صد در صد نخواهد بود و بهتر است متقاضی علاوه بر پذیرش کالج زبان ، پذیرش دانشگاه را نیز داشته باشد و همزمان با هم برای ویزا اقدام نماید.

همزمان با تحصیل در سوئد، افراد اجازه کارقانونی به صورت نیمه وقت را هم خواهند داشت و این حق کار برای مثال در مقطع لیسانس 10 ساعت در هفته ، در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت در هفته می باشد. برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و یا تبدیل هر نوع ویزایی ، اگر افراد در کشور سوئد باشند ، برای انجام این کار حتما باید به کشور خود بازگردند.

البته بدیهی است که پیدا کردن کار در سوئد بسیار آسان تر از خارج از سوئد می باشد لذا به دانشجویان توصیه می گردد پس از تحصیل قبل از مراجعت شغل مناسب خویش را جست و جو و عقد قرارداد کار کنند و پس از مراجعت تنها جهت ویزای کار اقدام لازم را به عمل رسانند.
هزینه زندگی در سوئد

با توجه به این که تحصیل در سوئد از سال 2011 به بعد از حالت رایگان خارج شده است ، تحصیل در سوئد سالی 10 تا 12 هزاردلار هزینه دربردارد است و هم چنین هزینه های زندگی شامل مسکن، خوابگاه ، خوراک و…. سالی 8 تا 10 هزار دلار می باشد.

ولی با توجه به اینکه کشور سوئد در دسته کشور هایی می باشد که ازرفاه اجتمایی بالایی برخوردار است ، سالانه افراد بسیاری خواهان مهاجرت به کشور سوئد می باشند. اما افرادی که به همراه تحصیل و یا مستقل از آن موفق به یافتن کار در این کشور می شوند با استفاده از حقوق و مزایای آن کار می توانند حدود نصف یا یک سوم هزینه های زندگی خود را پوشش دهند.

در خصوص ویزای کار یا سرمایه گذاری، لازم به ذکر است که کلا هزینه زندگی یک نفر در سوئد حدود مبلغ گفته شده است اما هزینه زندگی یک خانواده سه یا چهار نفره حداقل مبلغ 1600 تا 1700 دلار می باشد.

شایان ذکر است کشور سوئد از لحاظ رفاه اجتماعی جزء بهترین کشورهای اروپایی است که حتی به کسانی که اقامت دائم در این کشور دارند حقوق بازنشستگی و شرایط مناسب جهت ادامه ی زندگی در سوئد را ارائه می کند.

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تور ارمنستان , تور کیش , تور ارزان , تور ارزان لحظه آخری ,
بازدید : 70
تاریخ : چهارشنبه 24 شهریور 1395 زمان : 10:54 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان : اقامت در کانادا و شناخت با ایالت های کانادا جهت اقامت در

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با شرایط مهاجرت به کاناداآشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا و یا تمدید اقامت کانادا را دارید باید از نظر اداره مهاجرت کانادا واجد شرایط مهاجرت به کانادا باشید.از سوی دیگر باید به دنبال برنامه مهاجرتی باشید که با شرایط شما همخوانی داشته باشد.هر فردی میتواند برای کار,تحصیل,بازدید از خانواده و یا اقامت دائم کانادا درخواست دهد.اما درخواست دادن دلیلی بر قبول درخواست و تایید شرایط شما نیست.شما باید بتوانید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی,تحصیلی و تخصصی خود یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا را انتخاب و از آن طریق برای اخذ شهروندی کانادا و یا اقامت آن اقدام کنید.البته سعی کنید در این راه با استفاده از تجربه و تخصص یکی از دفاتر مهاجرتی قدم بردارید.هر اشتباهی از سوی شما ممکن است دلیلی برای رد شدن درخواستتان باشد.در هنگام مصاحبه و یا تکمیل فرم معمولا سوالاتی در زمینه سن, میزان تسلط شما به زبان, تعداد اعضای خانواده, میزان تحصیلات, تجربه و یا تخصص کاری, میزان سرمایه و یا درآمد ماهیانه و ..از شما پرسیده میشود.

مزایا اقامت کانادا و مسئولیت های مقیم کانادا

با توجه به شرایط فوق العاده کانادا در زمینه اقتصاد,بهداشت و امکانات تحصیلی ,این موضوع که کانادا بهترین محل برای اقامت و زندگی میباشد غیر قابل انکار است.دولت کانادا علاوه بر برقرای شرایط ایده آل در داخل مرز های خود , با توجه به اعتبار پاسپورت کانادایی توانسته در سطح بین الملل نیز شرایط خوبی برای شهروندان خود ایجاد کند.از جمله مزایای اقامت کانادا این است که افرادی که تابعیت کانادا دارند و پاسپورت این کشور را دریافت کرده اند, دارای پاسپورت قدرتمندی هستن و میتوانند به بیش از 100 کشور جهان بدون ویزا سفر کنند.انتقال کسب و کار و بیزینس شما بر اساس توافقنامه NAFTA به آمریکا یکی دیگر از مزایای اقامت کانادا میباشد.میتوانید برای آشنایی بیشتر با مزایای اقامت کانادا, مقاله آشنایی با مزایای اقامت در کانادا را مطالعه کنید.هر فردی در هر جامعه ای مسئولیت ها و وضایفی بر عهده دارد.مهمترین وظیفه هر فرد در هر جامعه ای رعایت قوانین, احترام به حقوق دیگران و سازگاری با شرایط جامعه است.کانادا نیز از این شرایط مستثنا نیست و مهاجرین نیز موظف به اجرای قوانین و نظم در جامعه میباشند.باید به این موضوع توجه کنید که ارتکاب جرم میتواند زمینه لغو اقامت شما را فراهم کند.

مجوز سفر الکترونیک یا ETA

اتباع خارجی که دارای معافیت ویزای کانادا هستند باید برای پرواز به کانادا و جابجایی در این کشور یک مجوز سفر الکترونیک (ETA) داشته باشند.افرادی که شهروند آمریکایی باشند و یا ویزای معتبر کانادا را داشته باشند شامل معافیت ویزای کانادا میشوند و باید این مجوز را تهیه کنند.شهروندان کانادایی, شهروندان دو ملیتی, دارندگان اقامت دائم کانادا نمیتوانند برای ETA درخواست دهند.شما باید برای دریافت این مجوز الکترونیک قبل از رسیدن به مقصد اقدام کنید.به طور معمول دریافت این مجوز چند دقیقه بیشتر طول نمیکشد.اما در برخی موارد میتواند تا چند روز هم طول بکشد.

برنامه ورود سریع یا  Express Entry کانادا

یکی از برنامه های جدید ارایه شده توسط اداره مهاجرت کانادا برای مهاجرین میباشد که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ استارت خورده است.این برنامه که در سال ۲۰۱۶ هم ادامه خواهد داشت با توجه به نیازهای حال حاظر کانادا و در زمینه کار و تامین نیروی کار میباشد.در این طرح هم مانند طرح های دیگر سیستم بر اساس امتیاز بندی میباشد.تفاوت این طرح با برنامه های دیگر دو مرحله ای بودن سیستم امتیاز ها میباشد.به این صورت که پس از بررسی پرونده و شرایط شما و رسیدنتان به حداقل امتیاز، در مرحله دوم برای انتخاب بهترین نیرو امتیازات شما در کنار دیگر متقاصیان قرار میگیرید تا متقاضی که شرایط بهتری دارد انتخاب شود.

دولت کانادا این برنامه را با توجه به مزایا دو طرفه در نظر گرفته است.سرعت اخذ اقامت کانادا از طریق این برنامه یکی از مزایا آن برای مهاجران است.در ادامه به تعدادی از مزایای این طرح برای دولت کانادا و مهاجران اشاره شده است :

    این طرح اجازه دسترسی کارفرماهای کانادایی به بانک اصلاعات مشاغل کانادا را میدهد.این موضوع باعث میشود تا کارفرما نقش مستقیمی در جذب نیرو ایفا کند و بهترین نیرو را انتخاب کند.
    این طرح به عنوان آسان ترین و سریع ترین طرح مهاجرت به کانادا معرفی میشود.
    جذب نیرو های متخصص و فنی با توجه به شرایط بازار کار هر یک از استان های کانادا
    قابلیت به روز کردن فرم درخواست ویزا


درخواست ویزا برای کار آفرینی

یکی از برنامه های مهاجرتی برای ورود به کانادا, ویزای کانادا از طریق کار آقرینی است.اداره مهاجرت کانادا که هر ساله شرایط مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت در این کشور را اعلام میکند در این مورد نیز برنامه ای با توجه به پتانسیل کارآفرینان مهاجر, که توانایی ایجاد و ساخت یک کسب کار را دارند در نظر گرفته است.کسب و کار های نوین میتواند زمینه ایجاد اشتغال برای شهروندان کانادایی الاصل را فراهم کند.حضور کارآفرینان مهاجر میتواند باعث به وجود آمدن شرایط رقابت در بازار کار در کانادا شود.این موارد باعث ایجاد یک جریان مثبت در اقتصاد و صنعت کانادا میشود.اگر شما هم ایده یه کسب و کار جدید و نوآورانه را در سر دارید میتوانید از طریق ویزای خود اشتغالی کانادا برای زندگی در این کشور اقدام کنید.در صورتی که شما بتوانید برای ایده و طرح خود, حمایت یکی از سازمان ها و یا یک سرمایه گذار کانادایی را داشته باشید,مطمئنا راه آسان تری برای مهاجرت به کانادا خواهید داشت.دلایل بسیاری وجود دارد که کانادا را به عنوان بهترین مکان برای ایجاد کسب و کار معرفی میکنند :

    برتری و موفقیت کانادا در زمینه تحقیقات و پژوهش
    مالیات کم و هزینه های پایین راه اندازی کسب و کار
    اقتصاد قوی
    انتخاب مهاجران بر اساس یکی از برنامه های : نیروی متخخص فدرال، نیروی فنی و متخصص و یا جدب افرادی که حداقل به مدت یک سال در کانادا درس خواندن و یا کار کردن.


برای مهاجرت از طریق خود اشتغالی دسته های شغلی نیز تعریف شده است.این به این معناست که شما حتما برای استفاده از این برنامه نیازی به طرح و ایده ای نوآورانه و دست اول ندارید.مهمترین دسته بندی این لیست, خود اشتغالی از طریق ورزش, خود اشتغالی از طریق فعالیت های فرهنگی, خوداشتغالی از طریق خرید و مدیریت یک مزرعه میباشد.نحوه بررسی درخواست شما برای این برنامه نیز مانند روش های دیگر از طریق امتیاز بندی است.شما باید در این برنامه حداقل امتیاز یعنی 30 امتیاز از 100 امتیاز را کسب کنید.آیتم هایی که برای امتیاز دادن و بررسی شرایط شما در نظر میگیرند عبارتند از : تسلط به زبان,تخصص و تجربه,تاهل و تجرد, میزان تحصیلات و ... میباشد.همچنین شما باید بتوانید ثابت کنید که از این راه میتوانید هزینه زندگی در کانادا را برای خود و خانواده تان را تامین کنید.

مزایای تحصیل در کانادا

سیستم آموزش و تحصیل در کانادا به صورتی کاملا مدرن و پیشرفته میباشد.برای تایید این موضوع میتوانید نگاهی به رده بندی هر ساله برترین دانشگاه های جهان بیاندازید.سهم کانادا در این رده بندی, 5 دانشگاه در میان 100دانشگاه برتر جهان است.این موضوع نشان دهنده سطح بالای آموزش و تحقیقات در این کشور میباشد.سیستم آموزشی کشور کانادا شهرت جهانی دارد و هر ساله متقاضیان بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب می کند.در میان کشورهای پیشرفته دنیا، افراد هیجده تا بیست و یک ساله ی کانادایی بیشترین نرخ ثبت نام در دانشگاه را دارند.

هزینه ی تحصیل در کانادا نسبتاً پایین است.یکی از علل آمار بالای ثبت نام در دانشگاههای کانادا هزینه ی پایین دانشگاه های این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته است.هزینه تحصیل و شهریه ی دانشگاه های کانادا از هزینه و شهریه ی دانشگاه های آمریکا ،انگلیس و استرالیا پایین تر است.این موضوع را میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه شوید.برای پذیرش در این دانشگاه های کانادا باید از طریق ویزای تحصیلی اقدام کنید.سعی کنید درخواستتان را با کمک و یا مشاوره با یکی از دفاتر معتبر اعزام دانشجو ارسال نمایید.اما در مرحله اول قبل از هر اقدامی نگاهی به لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم بیاندازید تا در آینده مشکلی در زمینه مدرکتان برای کار و یا ادامه تحصیل به وجود نیاید.

شرایط کار و زندگی در کانادا

کانادا از جمله کشور هایی از که فرصت های شغلی در آن زیاد است.البته مانند هر جای دیگر دنیا شرط اول پذیرش در هر شغلی تخصص و تجربه و یا تحصیلات میباشد.دولت کانادا با استفاده از برنامه های بلند مدت خود توانسته فرصت های شغلی فراوانی را برای شهروندان و یا مهاجران فراهم کند.یکی دیگر از دلایل زیاد بودن فرصت های شغلی در کانادا, هم مرزی با آمریکا میباشد.به دلیل هم مرز بودن این دو کشور و مهاجرت جوانان کانادایی به آمریکا نیاز به نیروی کار در کانادا بیشتر از کشورهای همسایه میباشد.این موضوع باعث میشود که احتمال اشباع شدن بازار کار کانادا در سال های نزدیک بسیار کمتر از سایر کشورهای مهاجرپذیر مانند استرالیا باشد.این در صورتی است که در سایر کشورهای پیشرفته علت کمبود نیروی کار اغلب فقط کاهش زاد و ولد و افزایش بازنشتگی هاست.کانادا در زمینه دستمزد های نیز استاندارد بالایی دارد.کانادا در این زمینه در بین 10 کشور برتر دنیا میباشد.با توجه به نرخ 10 دلار برای هر ساعت کاری,شما میتوانید با توجه به هزینه های زندگی در کانادا, یک زندگی با شرایط نسبتا خوب را در کانادا داشته باشید.البته این موضوع بسته به نوع سبک زندگی و مخارج شما دارد.کانادا به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای دنیا و همچنین پهناورترین کشور قاره آمریکا به محل خوبی برای زندگی نژاد ها و فرهنگهای مختلف از سراسر دنیا تبدیل شده است.دولت کانادا توانسته با استفاده از قوانین و زمینه سازی برای رشد فرهنگ عمومی شرایط ایده آلی از نظر امنیت و فرهنگ عمومی به وجود آورد.برای آشنایی بیشتر با زندگی در کانادا و شهر های مختلف آن میتوانید مقاله زندگی در کانادا و آشنایی با شهرهای آن برای مهاجرت به کانادا را مطالعه نمایید.

خدمات درمانی و پزشکی در کانادا

 سیستم خدمات درمانی و پزشکی نیز مانند خدمات دیگر دولت کانادا در سطح بالایی قرار دارد.دولت کانادا با استفاده از درآمد حاصله از طریق مالیات هزینه های پزشکی و درمانی شهروندان خود را پوشش میدهد.خدمات درمانی و پزشکی در کانادا به صورت رایگان به شهروندان و افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند ارائه میشود.در ارائه خدمات درمانی تفاوتی میان یک شهروند کانادایی الاصل و یک مقیم کانادا وجود ندارد.در کنار این مزایای فوق العاده کشور کانادا برای افرادی که نیاز به مساعدت و کمک هزینه دارند نیز خدماتی ارائه میدهد و از آنها حمایت میکند.این کمک هزینه ها میتواند در قالب فرزندان,سالمندان,بیمه بیکاری و غیره باشد.یکی دیگر از مواردی که در کانادا در زمینه درمان و بهداشت اهمیت دارد, کارت بهداشت است.شما باید به محض اینکه وارد کانادا میشوید برای دریافت کارت بهداشت کانادا اقدام کنید.در اکثر استان های کانادا شما بعد از اقدام برای کارت بهداشت و دریافت کارت, میتوانید از خدمات آن استفاده نمایید.اما در برخی از استان ها سه ماه بعد از دریافت کارت میتوانید از خدمات آن بهره ببرید.دقت کنید که همه اعضای خانواده باید کارت بهداشت را دریافت نمایند.برای دریافت این کارت باید از طریق اداره بهداشت استان اقدام نمایید.در ادامه لیستی از سایت های خدمات آنلاین برای دریافت کارت بهداشت در هر 13 استان کانادا را مشاهده میکنید که با استفاده از آنها میتوانید قبل از ورود به کانادا برای دریافت کارت بهداشت اقدام کنید.

    Alberta
    British Columbia
    Manitoba
    New Brunswick
    Newfoundland and Labrador
    Northwest Territories
    Nova Scotia
    Nunavut
    Ontario
    Prince Edward Island
    Quebec (in French only)
    Saskatchewan
    Yukon











منبع : منتومایگریت

|

اگر تصمیم بر مهاجرت به کانادا را دارید پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه لازم و کافی نموده تا روند انجام اقدامات اولیه لازم برای مهاجرت شما ، روان تر و با سرعت بیشتری انجام گیرد . پس این نکات هرچند کوچک و جزئی را جدی بگیرید :
1.    در زمان تکمیل فرم‌های مربوط به مهاجرت ، اطمینان حاصل کنید که تمام اسناد و مدارک لازم مثل شناسنامه و کارت ملی ، سند ازدواج ، گواهی پایان خدمت ، پاسپورت ، مدارک تحصیلی ، سوابق کاری ، و ... را همراهتان باشد که همان لحظه فرم ها را بدون مشکل پرکنید و اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک خواسته شده را بدون هیچ کم و کاستی ارسال کنید .

از آنجا که اداره شهروندی و مهاجرت کانادا ، مدارک غیر از زبان انگلیسی یا فرانسوی نباشد را نمی‌پذیرد ، بسیار اهمیت دارد که تمامی مدارک فارسی را با مراجعه به یک  دارالترجمه رسمی به انگلیسی ترجمه کنید . توصیه می‌شود حداقل 2 نسخه از ترجمه هر مدرک را داشته باشید و همیشه یک کپی از پرونده‌ای که ارسال کرده اید را در اختیار داشته باشید ، زیرا فرایند کسب اقامت دائم کانادا معمولا زمان زیادی می برد و شما همیشه باید به خاطر داشته باشید که چه اطلاعاتی را ارسال کرده اید و چه تغییراتی در پرونده شما اتفاق افتاده است تا در هنگام ارسال اطلاعات تکمیلی یا در زمان مصاحبه احتمالی به تناقض گویی دچار نشوید.
2.    بعد از اقدام به مهاجرت و ارسال فرم‌های تقاضا ، اگر ارسال اطلاعات یا مدارک دیگری را از شما در خواست کردند ، موارد درخواستی را در اسرع وقت تهیه کرده و نسبت به فرستادن آن اقدام نمایید . مسئولان بررسی کننده پرونده ، از شما انتظار دارند که مدارک و اطلاعات درخواستی را هرچه سریعتر در اختیارشان قرار دهید و ممکن است پرونده را تنها در بازه زمانی مشخصی در جریان نگه دارند و هر گونه سهل انگاری از سوی شما در این زمینه می‌تواند روند بررسی پرونده را به تاخیر بندازد . در نتیجه صبور باشید و هرآنچه را که درخواست می‌شود به سرعت آماده و ارسال کنید.
3.    کوچکترین تغییر در وضعیت و شرایط زندگی خود مثل (تغییر آدرس محل کار یا سکونت ، ازدواج یا طلاق ، تولد نوزادی جدید در خانواده ، و...) را در اسرع وقت به اطلاع دفتر ویزا برسانید . در ارائه اطلاعات دقت کافی کنید و به هیچ وجه دروغ نگویید یا اطلاعات متناقض ارائه نکنید.
4.    همیشه به شیوه ای برنامه ریزی شده و روشمند عمل کنید و سعی کنید گام‌های خود را مطابق فرایندی که تعریف شده است بردارید و مرحله به مرحله پیش بروید . هیچ وقت تلاش نکنید که اطلاعات  یا مدارک اضافه‌ای که درخواست نشده است را ارائه کنید.
5.    در طول مدت زمانی که منتظر بررسی پرونده خود هستید ، از زمان حداکثر استفاده را بکنید و روی نقاط ضعف خود از جمله تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی و یا در صورتی که  به ایالتی فرانسه زبان مهاجرت می‌کنید ، روی مهارت زبان فرانسه کار کنید . تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه ، مهمترین ابزار برای بنای یک زندگی موفق در کانادا می باشد.
6.    تا فرارسیدن پایان زمان بررسی پرونده ، فرصتی استثنایی در اختیار دارید که بازار کار کانادا را مطالعه کرده و عناوین شغلی که با توجه به رشته تحصیلی و سوابق کاری خود می‌توانید در آنها موفق شوید را شناسایی کنید . تهیه یک رزومه مناسب و نیز شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی و گرفتن گواهینامه‌هایی که ممکن است بر غنای رزومه شما بیافزایند را فراموش نکنید.
7.    اگر تصمیم دارید که از یک مشاور مهاجرت در راستای بهبود و تسریع روند پیشرفت اقدامات لازم برای مهاجرت خود استفاده کنید و وی را به عنوان نماینده خود به اداره شهروندی و مهاجرت کانادا معرفی کنید ، در مورد اعتبار و سوابق آن شخص تحقیق کافی کنید . اگر مشاور ادعا می‌کند که عضو یک انجمن معتبر و رسمی در زمینه مهاجرت کاناداست ، شماره عضویت وی را بخواهید و از طریق اینترنت و یا وب سایت انجمن مذکور ، درستی ادعای او را بررسی کنید ..
8.    امضای قرارداد مکتوب با مشاور را جدی بگیرید . بعد از انتخاب مشاور ، وقت ملاقاتی با او تنظیم کرده و تمام سوالات مرتبط با مهاجرت خود را از او بپرسید . تمام جوانب و مفاد قراردادی را که باوی امضا می‌کنید به دقت مورد بررسی قرار دهید.
9.    و در نهایت ، از همه مهتر این موضوع می باشد که در تمام مراحل ، رویکردی مثبت داشته باشید و با اعتماد به نفس گام بردارید.








|

آبشار نیاگارا
علی رغم اینکه یک طرف این آبشار در امریکا قرار دارد ، اما تقریبا می توان گفت که مرز مشترک دو کشور امریکا و کانادا است . آبشار نیاگارا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در دنیا به حساب می آید . گردشگران زیاد از تمام کشور های دنیا برای دیدن این آبشار بزرگ و بسیار زیبا ، به مرکز قاره ی امریکای شمالی و کشور کانادا می آیند. این آبشار در هر ثانیه ، حجمی معادل ششصد  هزار گالن آن به دریاچه می ریزد.

غذای محلی پیوتین

پیوتین نوعی غذای محلی است که با کبک پخته می شود و با سیب‌زمینی سرخ شده ، پنیر و آب گوشت تهیه و سرو می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد . این غذای محلی در میان گردشگران از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است . پیوتین را  در همه جای کانادا می توان پیدا کرد . تقریبا همه فست فودها بشقاب های پیوتن را در منوی خود دارند .

جنگل درختان خمیده
  جنگلی از درختان صنوبر خمیده و پرپیچ و تاب وجود دارد که گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند
درختان در این منطقه به جای اینکه به سمت بالا قد بکشند ، خمیده شده و به سمت پایین رشد می کنند و این حالت خاص ژنتیکی ، منظره ی عجیب و مرموزی را ایجاد می کند که برای گردشگران جالب توجه است . محققان مشغول تحقیق بر روی این درختان می باشند تا علت این مسئله عجیب را بیابند .

خلیج فاندی
منطقه ی دیگری از کانادا که گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند ، خلیج فاندی است .
خلیج فاندی ، پر جزر و مد ترین خلیج دنیاست که از این حیث نامش در کتاب گینس به ثبت رسیده است . دلیل دیگری که این خلیج گردشگران را به سمت خود جذب می کند ، مناظر خاص و بی نظیری هستند که در این خلیج وجود دارد .

سپیده شمالی
سپیده شمالی ، یکی از جذاب ترین و شگفت آور ترین پدیده های طبیعی است که در کشور کانادا ، نزد گردشگران شهرت زیادی دارد .
یکی از بهترین و مناسب ترین نقاط دنیا که می توان سپیده شمالی را در وسیع ترین و واضح ترین حالت مشاهده کرد ، کانادا است که تا قطب شمال نیز ادامه دارد . نورهای پگاه شمالی از اواخر پاییز تا بهار ادامه می یابد .

migrate.mento.ir در زمینه مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا شما را یاری می کند.

|

 کوه های راکی در کانادا از زیبایی هایی که پس از مهاجرت به کانادا می بینید. مجموعه کوه های راکی رشته  کوه وسیعی در غرب آمریکای شمالی است که از شمال به جنوب ، از کانادا تا نیومکزیکو به طول (۴٨٣٠ ) کیلومتر کشیده شده است . بلندترین قله ی رشته کوه راکی ، مونت آلبرت در کلورادو است که ( ۴۴٠١ ) متر نسبت به سطح دریا ارتفاع دارد.
پدید آمدن کوه های راکی در کلورادو ، همیشه باعث حیرت دانشمندان شده و به معمایی برای آنان تبدیل شده است . این کوه ها حدود ۶٠٠ مایل در درون قاره و بسیار دورتر از نزدیکترین مرز صفحه ی زمین ساختی است .

تنها رشته کوه درون قاره ای قابل مقایسه با کوه های راکی ، هیمالیا است که دانشمندان پی برده اند که علت تشکیل آن اصابت دو صفحه ی قاره ای هند و اوراسیا می باشد.

ولی در اینجا قاره ای وجود ندارد که به امریکای شمالی برخورد کرده باشد .

اکنون دانشمندان با تحقیقات زیاد ، به سوی حل این راز ، گام های بلندی برداشته اند .
سابقا دانشمندان باور داشتند که صفحه ی یک اقیانوس به زیر قاره ی امریکای شمالی فرورانده شده و موجب بالا آمدن صفحه قاره تا قسمت تحتانی قاره تمام مسیر را از اقیانوس تا کلورادو ساییده است . بر طبق این فرضیه ، این عمل باعث فشرده شدن بخش وسیعی از زمین به سمت کوه ها شده است . اما این فرضیه نمی تواند همه ی وقایع را توضیح دهد.


طبیعت بکر و مناظر ناب این رشته کوه ، همواره باعث جذب گردشگران بسیاری از تمام دنیا می شود . در میان این رشته کوه ها ، دریاچه ها و پارک های جنگلی متعدد و بسیار زیبا شکل گرفته و پدید آمده اند که دیدن این مناظر زیبا و دلنشین ، می تواند آرزوی هر انسانی باشد .

جنگلی بسیار سرسبز و بارانی در مركز بخش داخلی ایالت بریتیش كلمبیا در كشور كانادا قرار گرفته است که از جمله زیباترین جنگل های دنیا می باشد . بیشترین توده درختان این جنگل را درختان سدر تشكیل می‌دهند و به علت قرار گرفتن در مناطق شمالی و  مجاورت با رشته كوه‌های راكی ، دارای آب و هوایی سرد است.
بخش قابل توجهی از این جنگل در مناطق دره‌ای كوه‌های راكی قرار گرفته است و  این موضوع موجب شده است که  از تلفیق منظره كوهستان و جنگل انبوه ، منظره های فوق‌العاده زیبا و چشم‌نوازی به وجود آید.
این رشته کوه حدود ۵۵ تا ۸۰ میلیون سال پیش در دورهٔ لارامید پدید آمده است . پس از پایان آخرین عصر یخبندان ، به تدریج انسان ها در اطراف این رشته کوه سکونت کردند . این کوه ها ، دارای گونه های متنوع و ارزشمندی از پوشش های گیاهی و جانوری می باشد . .
 
migrate.mento.ir در زمینه مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا شما را یاری می کند.



|

تنها وسیله برای رفت و آمد به این پارک ، راه آهن کانادا بود که در اوایل باعث جذب گردشگران به این پارک می شد ولی پس از سالها در اوایل قرن بیستم ، جاده سازی در این پارک شروع به رشد کرد .تا قبل از سال 1960 که این پارک به صورت کامل افتتاح شد ، از هیچ یک از جاده های احداث شده ، استفاده ای نمی شد. بعد از افتتاح پارک ، اعلام شد که پارک ملی بنف در طول سال بازدید کننده می پذیرد ، و به دنبال آن ، تعداد بسیار زیادی گردشگر از نقاط مختلف به این پارک آمدند و از آن بازدید کردند . به طوری که در سال 1990 بیش از 5 میلیون گردشگر از این پارک دیدن کردند. پارک ملی بنف ، به عنوان یکی از پربازدید ترین جاذبه های توریستی در دنیا محسوب می شود .

پارک ملی بنف ، نام قدیمی پارک ملی کانادا می باشد که در اوایل به این نام خوانده می شد و بعدها تغییر نام پیدا کرد . این پارک ملی با مساحتی بالغ بر حدود 6 هزار و 641 کیلومتر مربع ، در میان رشته ‌کوه راکی ، در نزدیکی شهر بنف در ایالت آلبرتای کانادا واقع شده است . پارک ملی بنف به همراه سه پارک ملی دیگر به نام‌های پارک ملی جاسپر ، پارک ملی کوتنای و پارک ملی یوهو تحت عنوان پارک‌های رشته کوه راکی در میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است . دلایلی از جمله وجود یخچال های طبیعی ، دشت های یخی و جنگل های مخروطی و مناظر زیبا و دلنواز باعث می شود تا این پارک هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی گردشگر از سرتاسر جهان باشد . دشت یخی پارک وی از دریاچه ی لویز تا پارک ملی جاسپر ادامه دارد . پارک ملی بنف از غرب به پارک ملی یوهو ، از جنوب به پارک ملی کوتنی و از جنوب شرقی به منطقه ی کاناناسکیس منتهی می شود .
بزرگترین مرکز کسب درآمد این پارک در دره ی باو ریور در شهر بنف واقع شده است .
 migrate.mento.ir در زمینه مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا شما را یاری می کند.

}

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای ساختن وب سایت  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مهاجرت به کانادا , اقامت کانادا , تحصیل در کانادا , کار در کانادا ,
بازدید : 116
تاریخ : چهارشنبه 17 شهریور 1395 زمان : 16:16 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.


تحصیل در کانادا و زندگی در کانادا به دلیل شرایط خوب زندگی از نظر اقتصادی, اجتماعی و تنوع فرهنگی باعث شده تا این کشور به یکی از کشور های که بیشترین تعداد مهاجر را در سال پذیرش می کند تبدیل شود.تنوع نژادی کانادا به نحوی است که در حدود نیمی از جمعیت 36 میلیونی این کشور را مهاجرین و یا همان متولد شدگان خارج از خاک کانادا تشکیل می دهند.درصدی از این مهاجران را دانشجویان تشکیل میدهند.دانشجویانی که به دنبال تحصیل در یک کشور پیشرفته و مدرن با سطح علمی بالا هستند.در رنکینگ جهانی اعلام شده برای برترین دانشگاه های دنیا, سهم کانادا پنج دانشگاه در 100 دانشگاه اول جهان میباشد.

این موضوع نشان دهنده سطح بالای سیستم آموزشی این کشور است.مدارک دانشگاه های بین المللی در سطح جهانی مورد تایید اکثریت کشورها میباشند.اما در بعضی موارد, کشور هایی هستند که این مدارک را هم با استاندارد های آموزشی خود متفاوت میدانند! پس قبل از اقدام برای تحصیل در هر دانشگاه خارجی به لیست دانشگاه های معتبر از نظر سیستم آموزشی کشور مد نظرتان برای کار و زندگی نگاهی بیاندازید.در قدم بعدی نیز برای تحصیل در کانادا یا هر کشور دیگری از طریق موسسات و یا دفاتر معتبر اعزام دانشجو اقدام نمایید.در ادامه لیستی از پنج دانشگاه برتر کانادا در سطح جهانی آماده کرده ایم تا با آنها آشنایی بیشتری پیدا کنید.

1.دانشگاه مک‌مستر

دانشگاه مک مستر یک دانشگاه دولتی است که در شهر همیلتون استان انتاریو کانادا قرار دارد. این دانشگاه با پردیسی ۱۲۱ هکتار، دارای ۶ دانشکده علوم، مهندسی، بهداشت، علوم انسانی، علوم اجتماعی و تجارت است. نام دانشگاه از ویلیام مک‌مستر نماینده مجلس سنای کانادا و بانکدار گرفته شده که ۹۰۰ هزار دلار کانادا برای احداث این دانشگاه از خود به ارث گذاشت.دانشگاه مک‌مستر دارای بیش از ۲۵ هزار دانشجوی کارشناسی و ۴هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی است. در سال تحصیلی ۲۰۱۵–۲۰۱۶ دانشگاه مک‌مستر در جدول رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، در کانادا در مقام چهارم و در جهان در مقام نود و چهارم ارزیابی شده است.

               دانشگاه مک مستر کانادا  دانشگاه مک مستر کانادا  دانشگاه مک مستر کانادا

2.دانشگاه مک‌گیل

دانشگاهی در شهر مونترئال از استان کِبک در کانادا است. این دانشگاه در سال ۱۸۲۱ تأسیس شده‌است. دانشگاه نام جیمز مک‌گیل تاجر معروف اسکاتلندی را بر خود دارد. مک‌گیل یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کاناداست که در دورهٔ استعمار بریتانیا و ۴۶ سال قبل از تأسیس کشور کانادا افتتاح شد.با داشتن ۲۱ دانشکده و موسسهٔ تکنولوژی، بیش از ۳۰۰ گونه مدرک در انواع علوم مختلف از جمله پزشکی و حقوق ارائه می‌دهد. پردیس اصلی این دانشگاه در مساحتی به اندازهٔ ۳۲ هکتار در پای کوه سلطنتی در مرکز شهر مونترال قرار گرفته‌است. پردیس دوم، پردیس Macdonald با مساحتی به اندازهٔ ۶٫۵ کیلومتر مربع در مزارع و زمین‌های جنگلی در "سنت-آن-دو-بلوو، کبک"، در ۳۰ کیلومتری غربی محوطه دانشگاه در مرکز شهر است. اگر چه زبان آموزش، زبان انگلیسی است، اما دانش جویان حق دارند برای ارسال هر گونه تکلیف نمره‌ای از زبان انگلیسی یا زبان فرانسه استفاده کنند، به جز زمانی که یادگیری یک زبان مشخص منظور و هدف است. بیش از ۳۴۰۰۰ دانشجو در مک گیل تحصیل می‌کنند که حدود یک پنجم آنان را دانشجویان خارجی تشکیل می‌دهند.مک گیل بهترین رتبهٔ دانشگاهی را در میان دانشگاه‌های کانادا داراست و در رتبه بندی جهانی منتشر شده در سال 2009 رتبهٔ هجدهم دنیا را در اختیار داشت.با داشتن بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموخته و استاد در سرتاسر دنیا مک‌گیل یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف علوم است.به عنوان نمونه می‌توان به یازده برندهٔ جایزهٔ نوبل، دو نخست وزیر، سه فضانورد، چهار قاضی دادگاه عالی کانادا، سه رهبر کشورهای خارجی، نه برندهٔ جایزهٔ آکادمی، سه برندهٔ جایزه پولیتزر، و بیست و پنج مدالیست بازی‌های المپیک نام برد.

             دانشگاه مک گیل در کانادا  دانشگاه مک گیل در کانادا  دانشگاه مک گیل در کانادا

3.دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا یا UBC در پوینت گری در شهر ونکوور، از استان بریتیش کلمبیای کانادا واقع است. مکان آن از مرکزشهر ۲۰ دقیقه فاصله دارد، و در همسایگی بسیاری از دریاکنارهای محلی است. دریاکنار رک، از بزرگ‌ترین دریاکنارهای پوشش به اختیار جهان، از این جمله‌اند. پارک منطقه‌ای پاسیفیک اسپیریت با مساحت ۷٫۶۳ کیلومترمربع مانند کمربند سبزی میان شهر و پردیس دانشگاه عمل می‌کند. در عین حال، تصویر کوه‌های پوشیده از درخت به شمال و اقیانوس آرام به غرب، دیدگاه ناحیه را تشکیل می‌دهند.مساحت پردیس دانشگاه 1٫75 کیلومترمربع است و ساختمان‌های آن ۱٬۰۹۱٬۹۹۷ مترمربع را اشغال می‌کنند. کادر تدریسی تمام‌وقت دانشگاه و دیگر کارکنان تمام‌وقت آن به ترتیب ۳٬۱۶۷ و ۴٬۶۱۲ نفر هستند. دانش‌جویان آن در دوره کارشناسی ۳۳٬۵۵۶، در دوره‌های کارشناسی ارشد و بالاتر ۷٬۳۷۹ و فارغ التحصیلان آن بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ نفر از ۱۲۰ کشور دنیا هستند.در سال ۲۰۰۴ دانشگاه بریتیش کلمبیا در مراسمی به دزموند توتو و دالای لامای چهاردهم دکترای افتخاری اهدا کرد.دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از معروفتیرین و خوشنامتیرین دانشگاههای کشور کانادا در سطح جهان میباشد.

             دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا  دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا  دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

4.دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دانشگاه کانادا بوده که در شهر تورنتو قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۸۲۷ تأسیس شده و در در مجموع پردیس‌ها حدود ۷۳٬۰۰۰ نفر دانشجو دارد.این دانشگاه بسیار معتبر، عضو انجمن دانشگاه‌های آمریکایی نیز می‌باشد.بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در آموزش عالی توسط موسسه تایمز در سال ۲۰۱۵، دانشگاه تورنتو در مکان ۱۹ در سطح جهان و رتبه ۱ در کانادا قرار گرفت. در حالی که براساس























برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مهاجرت به استرالیا , اقامت استرالیا , شهرهای استرالیا , کار در استرالیا ,
بازدید : 112
تاریخ : سه شنبه 09 شهریور 1395 زمان : 19:15 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: تزیین بسیار زیبا و جذاب دکوراسیون ورودی منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد

تزیین میز غذاخوری بسیار زیبا به شما در طراحی زیبا و جذاب منزل کمک زیادی میکند و تزیین میز غذاخوری دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

میز پذیرایی چه از نظر کاربردی و چه از لحاظ زیبایی و دکور از مهمترین عنصرهای اتاق پذیرایی است. یک میز زیبا می‌تواند نقطه توجه اتاق شما باشد و شگفتی میهمانان را برانگیزد. باز هم می خواهیم برویم سراغ شکستن قوانین ننوشته، می خواهیم به شما بگوییم که برای تزیین میز غذای تان از دو رنگ بشقاب استفاده کنید و آن ها را یکی در میان بچینید و از جلوه زیبای میز غذای تان لذت ببرید. حتما که نباید همه بشقاب ها یک رنگ باشند، اگر قرار است مهمانی ای با دوستان صمیمی تان برگزار کنید این ترفندهای دکوراسیونی به شما کمک می کند تا لحظه های شاد تری داشته باشید و بیشتر از دورهمی تان لذت ببرید.


ترکیب رنگی های جذاب برای میز های غذا

ترکیب های رنگی معجزه گر را فراموش نکنید. آن ها به میز غذای تان روح می بخشند و حس و حال آن را حسابی عوض می کنند.
بشقاب های سفید معجزه گر

اگر وقت کمی برای چیدن میز غذایتان داشتید و از قبل هم برای آن برنامه ای نداشتید، کافی است که به بشقاب های سفید و کمی لعاب دار خود اعتماد کنید. رنگ سفید آن ها به تنهایی بار جذابیت میز تان را به دوش می کشند و باعث می شوند تا کسی متوجه نشود که شما برای چیدن میزی به این زیبایی وقت کمی صرف کرده اید، در واقع هیچ کس باورش نمی شود.
 

دستمال سفره یادتان نرود

وقتی رومیزی را انتخاب کردید و آن را روی میزتان انداختید، نوبت دستمال سفره می رسد که هم می توانید آن را با طرح دلخواه تان از فروشگاه ها بخرید و هم خودتان آن را درست کنید. برای درست کردن دستمال سفره در خانه باید پارچه خوشرنگ و زیبایی را در ابعاد ۴۰ در ۴۰ برش دهید و دورشان را بدوزید. به همین راحتی کار تمام می شود و دستمال سفره تان آماده است، اما اگر از دستمال های کاغذی طرح دار استفاده می کنید، دقت داشته باشید برای قرار دادن دستمال روی بشقاب آن را طوری بگذارید که طرحش دیده شود و مشخص باشد.

در مورد دستمال های ساده و تک رنگ یا دستمال های پارچه ای، لوله کردن دستمال بهتر است و در زیبایی میز هم بیشتر تاثیر می گذارد. البته به طور معمول از حلقه های خاصی برای این کار استفاده می شود تا دستمال سفره به صورت حلقه روی میز باقی بماند، اما اگر این حلقه ها را در دسترس ندارید، می توانید از روبان هایی با عرض دو سانتی متر و متناسب با رنگ دستمال استفاده کنید. روبان را صاف روی دستمال سفره بپیچید و انتهای آن را پاپیون کوچکی بزنید و پس از آن تا جایی که می توانید پاپیون را با دست صاف و مرتب کنید تا همه دستمال ها و پاپیون هایشان شبیه یکدیگر باشد. برای انتخاب رنگ روبان ها هم خوب است رنگی نزدیک به رنگ رومیزی یا رانر انتخاب کنید چون هرچه تعداد رنگ های روی میز بیشتر شود، فضا شلوغ تر و بی نظم تر به چشم می آید. البته حتی می توانید قاشق و چنگال ها را هم جفت کنید و با همان روبان ها به هم ببندید تا ترکیب و هماهنگی بیشتری روی میزتان ایجاد شود.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی دکوراسیون،دکوراسیون داخلی ,
بازدید : 79
تاریخ : یکشنبه 07 شهریور 1395 زمان : 11:31 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: مزایای مهاجرت به قبرس و هزینه زندگی در آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

مدارک لازم برای هر متقاضی:

   کپی رنگی از گذرنامه با حداقل ۲ سال اعتبار

   ۴ قطعه عکس رنگی

   فرم پرشده مشخصات متقاضی

   گواهی عدم سوء پیشینه ، با ترجمه رسمی و با مهر سفارت قبرس

   قبض پرداختی برق یا آب جهت اثبات محل سکونت ، با ترجمه رسمی و با مهر سفارت قبرس

   گزارش مالی بانکی مبنی بر گردش حساب و موجودی حساب به زبان انگلیسی (ترجمه رسمی) با مهر سفارت قبرس

   ترجمه رسمی کارت ملی یا شناسنامه مهر شده توسط سفارت قبرس

   آخرین مدرک تحصیلی در صورت وجود ، ترجمه رسمی و مهر سفارت قبرس

   مدارک مربوط به سوابق کاری در صورت وجود ، ترجمه رسمی و مهر سفارت قبرس

برای ترجمه رسمی ، باید اصل مدارک را تحویل دارالترجمه رسمی دهید و درخواست ترجمه و مهر شدن ترجمه توسط وزارت امور خارجه را نمایید.

کلیه مدارک باید جهت تایید به سفارت قبرس در تهران تحویل داده شود. بدیهی است مدارکی که مهر و تمبر سفارت قبرس در تهران را نداشته باشند در قبرس به رسمیت شناخته نمی شوند و نمی توان کارهای مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت را با آن انجام داد. سفارت قبرس در ازای دریافت مبلغی مدارک متقاضی را تایید می کند.

گواهی عدم سوء پیشینه باید از طریق پلیس +۱۰ در ایران گرفته شود و سپس برای ترجمه رسمی تحویل دارالترجمه گردد.

کلیه شعب بانک های خصوصی معمولا گواهی گردش حساب و موجودی به زبان انگلیسی را به متقاضی ارائه می کنند. برای بانکهای قدیمی تر معمولا باید به ادارات خاص بانکها مراجعه نمایید. اگر با شعبه بانک خود تماس بگیرید و بگویید که گواهی گردش حساب و موجودی را به زبان انگلیسی و برای سفارت می خواهید ، آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی و سوابق کاری اگرچه جزو مدارک اجباری نیست ولی باعث محکم تر شدن پرونده می گردد. ممکن است برای افرادی که این مدارک را نداشته باشند فقط اقامت ۱ ساله داده شود که باید دوباره برای تمدید آن اقدام کرد.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : اقامت کانادا،تحصیل در کانادا،زندگی در امریکا ,
بازدید : 74
تاریخ : یکشنبه 31 مرداد 1395 زمان : 11:14 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

مراقبت از پوست امری ضروری است که هر فردی برای داشتن پوست سالم و شفاف و زیبا باید تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست را درنظر داشته باشد و در رعایت نکات مربط به مراقبت از پوست کوشا باشد.

مراقبت از پوست امری دائمی است ، آگاهی خود را افزایش دهید و یک برنامه جامع برای داشتن پوستی زیبا و سالم داشته باشید. تصمیم گرفته ایم تا راهنمای کاملی برای شما آماده کنیم تا در مراقبت از پوستتان همواره مد نظر داشته باشید ، توجه داشته باشید که این کاریست روزمره و دائمی ، عادت کنید تا همواره از آن پیروی کنید. بر اساس تحقیقی که در ژورنال تخصصی تغذیه در آمریکا منتشر شده است: کسانی که به ویژه ویتامین C زیاد مصرف می‌کنند، کمتر دچار چین و چروک و خشکی پوست و پوست ترک‌خورده (به دلیل مواد مغذی برای افزایش کلاژن) می‌شوند.

متخصصان توصیه می‌کنند ۴.۵ پیمانه در روز از میوه و سبزیجات مصرف کنید در حالی که میانگین مصرف خانم‌ها فقط حدود ۲.۵ پیمانه است.

مصرف میوه و سبزیجات را دو برابر کنید.

مصرف به اندازه میوه و سبزیجات برای سلامت بدن ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که میوه و سبزیجات رنگی یعنی با رنگدانه زیادی می‌خورند سلامت و جذابیت بیشتری دارند (واقعا!). دکتر الیسا زید، متخصص تغذیه و نویسنده کتاب (Younger Next Week) می‌گوید: “میوه و سبزیجاتی که حاوی کاروتینوئید(نوعی ویتامین) هستند(مثلا هویج، فلفل قرمز، کدو)، توناژ زرد، قرمز و نارنجی پوست را افزایش می‌دهند.”

فقط دو بار در روز صورتتان را بشویید

به گفته امی گرابر Emmy Graber، متخصص بیماری‌های پوستی و استادیار بخش پوست در دانشگاه پزشکی بوستون، اکثر خانم‌ها روزانه ۴ یا ۵ بار صورت خود را می‌شویند، اما مطالعات نشان می‌دهد دو بار در روز مطلوب است. شستشوی بیشتر سبب می‌شود پوست شما چربی طبیعی خود را از دست بدهد. گرابر می‌گوید بعضی از ذرات لایه بردار موجود در اسکراب‌ها می‌تواند باعث خراش‌های میکروسکوپی بر روی پوست شود . میکروبیدها می‌توانند برای ما مضر باشند(اخیرا مشخص شده که به طور فزاینده‌ای اقیانوس و دریاچه‌های بزرگ را آلوده می‌کنند و ممکن است سطح سموم را در ماهی که می‌خوریم افزایش دهند) گرابر می‌گوید: “لیف حمام به خوبی سلول‌های مرده بدن، کثیفی و آرایش را می‌گیرد.”

برای سالم نگه داشتن پوستتان، تلاش کنید عادت های بدی که منجر به آکنه، سرخی، یا خراش می شوند را ترک کنید. پوستتان را نفشارید- به خصوص جوش هایتان را- در غیر این صورت دچار زخم های دائمی می شوید.اسپری و ژل مو را از صورتتان دور نگه دارید. آن ها می توانند منافذ پوستتان را مسدود کنند. از هدبندها یا کلاه پشمی که باعث حساسیت پوست می شوند استفاده نکنید. سیگار نکشید. صورتتان را پیر می کند و باعث زردی و خشکی اش می شود. و سعی کنید استرس که یکی از عوامل بسیار مهم درنابودی  زیبایی پوست است را از خود دور کنید .
 

ماسک های طبیعی

سعی کنید هر چند وقت یک بار از ماسک های مختلف استفاده کنید ، دقت کنید که آنهارا بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید . البته ماسک های آماده در بازار موجود هستند اما بهتر است از ماسک های دست ساز و طبیعی استفاده کنید .

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کاشت مو،عمل بینی ,
بازدید : 73
تاریخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395 زمان : 10:22 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: استفاده از شیشه های دکوراتیو در دکوراسیون منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری از مهمترین مکانها در طراحی فضای داخلی منزل به شمار می رود و دکوراسیون بسیار جذاب اتاق غذاخوری تاثیر زیادی در طراحی زیبا و منحصربفرد منزل دارد. در طراحي اتاق يا ميزناهارخوري مي توانيد از دارايي ها شخصي يا خانوادگي خود استفاده کنيد. به طور مثال، از صندلي پدربزرگ که به شما به ارث رسيده است مي توانيد بهره بگيريد. البته براي سازگاري آن با ميز و صندلي ها، بهتر است صندلي هاي ميز را از انواع مختلف و سبک و رنگ و شکل متفاوت انتخاب کنيد تا در خانه بيانگر نوعي سليقه و طراحي شخصي باشد.
کفپوش و مبلمان را مشکي را در اتاقي با ديوارهاي سفيد بچينيد. ميز ناهارخوري نيز اگر مشکي باشد بهتر است و ظروف دکوري روي آن را به طور زيرکانه اي سفيد انتخاب کنيد تا باعث ديده شدن بهتر خودشان و ميز بشوند. اين تضادهاي رنگي است که به راحتي نظر بيننده را جلب و دلبريايي مي کنند.

 در اتاق غذاخوري مي توانيد يکي از ديوارها را به طور کامل – از بالا تاپايين – مشکي کنيد. اما اين کار شرط دارد. شرط آن استفاده از نورهاي طبيعي و ترکيب با رنگ سفيد است تا حس خفگي به اتاق ندهد. رنگ مشکي همه نور را به خود جذب مي کند و گرايش بسياري به تخت و صاف ديده شدن دارد. بنابراين، اگر پرداخت نهايي رنگ را براق انتخاب کنيد، اتاق درخشندگي بيشتري خواهد داشت.


کفپوش و مبلمان را مشکي را در اتاقي با ديوارهاي سفيد بچينيد. ميز ناهارخوري نيز اگر مشکي باشد بهتر است و ظروف دکوري روي آن را به طور زيرکانه اي سفيد انتخاب کنيد تا باعث ديده شدن بهتر خودشان و ميز بشوند. اين تضادهاي رنگي است که به راحتي نظر بيننده را جلب و دلبريايي مي کنند.

آيا به رنگ مشکي علاقه داريد ولي نمي خواهيد ديوار و سقف خانه را تيره کنيد؟ خوب به موارد ديگري فکر کنيد که مي توانيد رنگ مشکي را به آنها تزريق کنيد. به طور مثال، به درها يا تزئينات چوبي يا حتي لوستر اتاق.

اگر از طرفداران آبي خصوصا آبي تيره هستيد، رنگ آبي جوهري همان رنگي است که به دنبال آن مي گرديد، آبي تيره رنگ بسيار شيکي است که سطح سردي آن نسبت به تناژهاي روشن و ملايم آن بسيار کمتر است. اگر در دکوراسيون اتاق غذا خوري آبي تيره را با سفيد يا رنگ روشن ديگري همنشين کنيد، نتسجه ي اغوا کننده و جذابي را خواهيد ديد.

اگر تمايل داريد سقف غذا خوري شما بلندتر به نظر برسد آن را به رنگ آبي روشن در بياوريد. اين کار احساس دلبازي و وسعت را در فضاي شما ايجاد مي کند. براي ايجاد انسجام بيشتر در دکوراسيون از همان رنگ آبي در ساير اکسسوري هاي فضاي داخلي استفاده کنيد.

اکنون که تب فوتبال و جام جهاني تند است و همه فوتبالي ها دنبال اين مراسم هستند، مي توانيد از پالت رنگ سبز و زرد براي فضاي اتاق غذاخوري در خانه خود استفاده کنيد.

رنگ زرد آفتابي، گرماي خورشيد را القا مي کند و باعث صميميت بيشتر فضا مي شود. سبزهاي بهاري نيز علاوه بر هارموني کامل با زرد، به ديوارهاي خانه حس طبيعت و طراوت مي بخشند.

اگر بخواهيد مي توانيد نارنجي را نيز وارد بازي کنيد. ديوارهايي که به رنگ نارنجي روشن هستند، گرمايي بسيار مطبوعي دارند و آرامش خاصي به انسان مي دهند. اين رنگ را مي توان با نارنجي پررنگ تر که تُني از قرمز در خود دارد و سبز فسفري که بيشتر حالت مات دارد، جفت کرد. اين رنگ ها هارموني بسيار خوبي با هم دارند و مسلما از گرماي محيط آرامش مي گيريد.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دکوراسیون , دکوراسیون داخلی ,
بازدید : 253
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395 زمان : 11:56 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 6


درباره سایت

وبلاگ ما در موضوعات مراسم عروسی,دکوراسیون و اخذ اقامت و مهاجرت فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم عروسی و مقالاتی در مورد برگزاری مراسم و تشریفات مجالس ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف دنیا نیز مطالب مختلفی ارائه میشود.مطالب دکوراسیون نیز با موضوعاتی مانند دکور لوازم عروس,دکور آشپزخانه,کابینت فلزی و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 219
کل نظرات : 7
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 59
باردید دیروز : 25
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 327
بازدید سال : 4,926
بازدید کلی : 52,948

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی