به سایت طراحی و ساخت سایت حرفه ای خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

مواردی جهت دیزاین سایت های یک صفحه ای

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده سازی شده است.

بنابر دلایل متعدد ، وب سایت های یک صفحه ای روز به روز رواج بیشتری پیدا می نمایند. ابتدا، زمان کمتری برای ساخت آنها نیاز می باشد و حجم کمتری برای میزبانی وب لازم دارند. این یعنی مزایای زیادتر و تلاش کمتری هم برای ساخت برای کمپانی دارا می باشند. یکی دیگر از مزیتهای این گونه وبسایت ها این است که محتوی مشخص تر و قابل دسترسی تر به بازدیدکنندگان ارائه می کند و نیازی به صفحات دیگر برای انتقال پیام به بازدیدکننده نمی باشد. تبلیغ آنلاین آن هم ساده تر است، چون کم هزینه تر است. همه این موردها سایت های یک صفحه ای را به یک گزینه جالب و مفید برای بسیاری از کمپانی ها تبدیل کرده است.
از طراحان، این یک نقطه شروع بسیار مناسب برای نشان دادن توانایی ها و استعداد آنها است. در حالی که طراحی سایت های بزرگ تر که دارای صفحات زیادی هستند رایج تر هستند، این وب سایت های تک صفحه ای خلاقیت طراحان را مورد آزمایش قرار می دهد و به آنها کمک می رساند تا هر روز بهتر از روز قبل شوند. نکاتی که در مقاله بعدی به آن میپردازیم به طراحان کمک کمک می رساند وب سایت های تک صفحه ای جدیدی بسازند طوری که برای کاربران جذاب و دلپسند باشد.

این مطلب توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده سازی شده است.
کلمات کلیدی : طراحی سایت,طراحی سایت ارزان


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی وب سایت ارزان , طراحی سایت ارزان ,
بازدید : 242
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (1)

مراحل مهاجرت به استرالیا بر اساس مهارت و تخصص

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده گردیده است.

مراحل مهاجرت به استرالیا جهت همه یکسان بوده و تفاوتی بین ملیت های مختلف وجود ندارد ، هر چند که ممکن است بنابر دلایلی سازمان مهاجرت استرالیا زمان بیشتری را صرف بررسی سوابق درخواست کنندگان ایرانی اقامت در استرالیا نماید .

 یکی از دلایل مهم برای انتخاب استرالیا به عنوان مقصد مهاجرت ، استاندارد بالای زندگی در این کشور است . سطح تحصیلات و بهداشت مناسب ، اهمیت به مسائل زیست محیطی ، رفاه اجتماعی ، خدمات درمانی و ... سبب شده تا متقاضیان بسیاری جهت مهاجرت به استرالیا اقدام کنند .

اگر تصمیم مهاجرت به استرالیا را دارید ، اندکی صبور باشید! بخش های مختلف سایت را به ادقت مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری درباره تصمیم خود بدست آورید و در صورتی که مایلید با کارشناسان مهاجرت ما مشورت کنید و توجه کنید که مهاجرت به  یک هدف نیست .

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده گردیده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت ارزان , مهاجرت به استرالیا ,
بازدید : 236
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (2)


قوانین اساسی جهت ساخت وب سایت


1- تمامی عناصر که در صفحه وجود دارند  می بایست  دارای اهداف معلومی باشند. اگر شما یک تصویر بر روی صفحه دارید و یا یک متن و یا یک خط گذاشته اید، باید دلیلی برای داشتن آن وجود داشته باشد. اگر دلیل آن این است که شما از آن خوشتان می آید پس این کار غلط می باشد زیرا هدف باید چیزی غیر از علاقه شخصی شما باشد .

2- فونت شما باید خوانا و دارای طول اسکن مناسب (بیش از 7-10 کلمه در یک خط) باشد.اگر فونت شما مناسب نباشد ممکن است مشتری ناراضی باشد ، و از سایت شما بیرون برود .

3-  استفاده از برچسب ها و مدل ها به عنوان بخش مهمی از صفحات برای تماس و استفاده از عکسها  برای برجسته کردن ویژگی های مهم بسیار ضروری است است.

4-  استفاده از تصاویر هرچه کمتر باشد بهتر است. متن های سبک و ساده بیشتر از یک تصویر ضعیف کارایی داشته واز هر نظر بهتر و منطقی تر خواهد بود به ویژه از نظر کم حجم بودن سایت و سرعت لود آن در مبحث بهینه سازی سایت.

5- استفاده از امکانات تصویری و ارتباطی مانند جداول، نمودارها و.. کارکرد بهتری نسبت به یک بلوک متنی ساده خواهد داشت.

6-   استفاده از رنگ بندی خوب در سایت باعث میشود مشتریان بیشتری را جذب نمایید ، هرچه سایت شما از نظر رنگ بندی چشم نواز تر باشد قدرت جذب مشتری بیشتری خواهد داشت .

7-  علاقه مندان طرح های ساده و پانچ بیش از طرح های دیگر پیچیده است. استفاده از یک یا دو ستون بسیار ساده تر و درک آن برای مشتریان راحت تر است . تعداد ستون های زیاد باعث میشود جذابیت بصری سایت کم شده و افراد کمتری جذب طراحی شما شوند.

کیورد : طراحی سایت , طراحی سایت در تبریز , طراحی سایت در اراک

لیست سایتهای جدید شرکت ایفانت

http://efanet1.ir

http://efanet2.ir

http://efanet3.ir

http://efanet4.ir

http://efanet5.ir

http://efanet6.ir

http://efanet7.ir

http://efanet8.ir

http://efanet9.ir

http://efanet10.ir

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت , طراحی سایت ارزان , طراحی سایت در اراک ,
بازدید : 176
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

شناخت مقصود در طراحی تارنما های تک صفحه ای

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.
شناخت هدف صفحه سایت ابتدایی ترین گام به سمت طراحی یک صفحه وب است. صفحه  وب سایت می بایست تماما بر اساس و بر مبنای هدف باشد، و هر کاربری که از آن صفحه بازدید می نماید باید توانایی داشته باشد به سهولت ماهیت محصول یا سرویسی که توسط این صفحه وب سایت ارائه شده را تعیین کند. در هر صورت، این بدین معنی نیست که وب  باید الزاما خسته کننده و حوصله سر بر باشد. به عنوان طراح، شما می توانید تمام مهارت خود را برای طراحی صفحه ای به کار ببرید که به هدف خود را صحیح ارائه می کند، و در عین حال جذاب و چشم نواز و زیبا نیز باشد.

 

طراحی سایت

 

در این مثال، سایت های تک صفحه ای در مورد طراحی به نام Vadim است. نمونه کارهای او او، همانند اطلاعات ارتباطی، روی یک صفحه قابل دسترس است، و کاربران می توانند با بالا و پایین بردن صفحه و یا با کلیک روی لینک های موجود به آن دسترسی پیدا کنند. طراح دقیقا هدف وب سایت که شناساندن و معروف کردن حرفه خود است را درک کرده است و آن را به طور تاثیرگذار به نمایش گذاشته است.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و سئو ایفانت آماده گردیده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت , سئو ,
بازدید : 82
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

اساس ایجاد سایت های تجاری

این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

صفحات صنعتی در کل دارای سه عنصر میباشند :

خصوصیات محصول: هر خریدار میبایست بتواند یک محصول خاص را از میان مجموعه ای از محصولات مشخص نماید. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.

مشخصات محصول: بیشتر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میشوند که صفحه مشخصات نامیده میشود یک صفحه توضیحات آمیخته ای از متن، عکس و توصیفاتی در مورد کارایی محصول در یک ورق کاغذ میباشد. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر توصیف کننده ساختار کالا، معمولا دلیل فروش یک محصول میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به الگوی سنتی، محدود کننده به نظر میرسد. مشخصات کارایی محصول میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد شود، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.

ارتباط با مشتری: ‏‏‏کارتهای خوبی را که در آنها از شما پرسیده میشود «آیا علاقه مند هستید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد کالایی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از وب سایت سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده می شوند. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد کالاهای خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت فراوان است، تطابق تصاویر با اصل کالا میباشد.

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تبادل لینک رایگان , تبادل لینک , طراحی سایت ارزان , طراحی وب سایت ارزان ,
بازدید : 200
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

جستجو در اینترنت: آشنایی با سایت جستجوگر google

وب سایت جستجوگر ابزار اصلی بازیابی اطلاعات در محیط وب به حساب می آیند.

 آشنایی با موتورهای مختلف جستجوکننده به منظور پیداکردن سریع و درست داده ها و جستجوی ركوردهای مرتبط مناسب و اجتناب از پیداکردن ركوردهای نامرتبط، یكی از نیازهای ضروری استفاده‌كنندگان از وب می باشد. 


ادامه مطلب
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت , افزایش رتبه گوگل , گوگل , طراحی سایت در تبریز ,
بازدید : 236
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | نظرات (0)

وب سایت های با ساختار فلش و موتور های جستجوکننده

توانایی فلش در ساخت گرافیک جذب کننده، ترکیب تصویرهای متحرک، صدا و برنامه نویسی خاص آن، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم نمیرسد. امروزه سایت های بسیاری را می یابید که با استفاده از این فناوری صفحات شگفت انگیزی را در اینترنت نشر داده اند و چشم ها را خیره می کنند. برای دست یابی به معلومات بیشتر در این مورد به سایر مقالات ما مراجعه نمایید.
اما زیبایی وب سایت های فلش برای موتورهای جستجوگر پنهان است. موتور های جستجوکننده , علاقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره نمودن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را ببینند. متن های فلش هرگز دیده نمی شوند بنابراین موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها صرفنظر می کنند.


ادامه مطلب
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : فلش , طراحی سایت , بهینه سازی سایت ,
بازدید : 245
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | نظرات (0)

استفاده  آمار بازدید وب سایت

این مقاله بدست وب سایت طراحی وب سایت ارزان شرکت ایفا نت تهیه شده است. برای تبادل لینک رایگان میتوانید به ما مراجعه کنید.طراحی سایت ارزان از خدمات شرکت ما می باشد.



● میانگین زمان صرف شده و تعداد صفحات بازدید شده میتواند برای مشخص کردن اینکه چقدر سایت شما توانسته است با مخاطب ارتباط برقرار کند مفید واقع شود. اگر میانگین زمانی که افراد در سایت بوده اند کم باشد (مثلا کم تر از یک دقیقه) یا میانگین مخاطبین تنها از یک یا دو صفحه بازدید کرده باشند ممکن است این نشان دهنده یک مشکل باشد. شاید سایت شما بازدیدکنندگان مناسبی جذب نکرده است و آنها با نگاهی سریع به سایت هنگامی که متوجه می شوند آنچه که جویایش بوده اند نمی یابند از آن خارج می شوند.
امکان دارد بازدیدکنندگان در یافتن اطلاعات سر درگم شده اند و تصمیم گرفته اند در جای دیگری جویای اطلاعات باشند.
حتی امکان دارد با وجود اینکه سایتتان مورد علاقه خودتان است، ارتعاشات ذهنی نامناسبی القاء می کند.
علت هرچه باشد آگاهی از مدت زمانی که افراد در سایت شما بوده اند و تعداد صفحاتی که نگاه کرده اند می تواند مشکلات احتمالی را به شما گوشزد کند و شما را در برآورد کردن راه حل مناسب یاری دهد.


ادامه مطلب
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی سایت ارزان , طراحی وب سایت ارزان , تبادل لینک رایگان ,
بازدید : 193
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | نظرات (3)

=D8=B3=D9=88=D8=AF =D9=85=D8=A7=D9=84ی =D9=BE=D9=84ی =DA= =A9=D8=B1=D8=A8=D9=86=D8=A7=D8=AA =D9=88=20 =DA=A9=D8=A7=D8=B1=D8=A8=D8=B1=D8=AF=D9=87=D8=A7ی =D8=A2=D9=86 =D8= =AF=D8=B1 =D8=AF=DA=A9=D9=88=D8=B1=20 =D8=AF=D8=A7=D8=AE=D9=84ی

=D8=A7=D8=B2 =D8=AC=D9=85=D9=84=D9=87 =D8=B5=D8=B1=D9=81=D9=87 =D9=87= =D8=A7ی =D9=BE=D9=88=D8=B4=D8=B4 =D9=BE=D9=84ی =DA=A9=D8=B1= =D8=A8=D9=86=D8=A7=D8=AA =D8=A8=D9=87 =D8=AC=D8=A7ی =D8=B4ی= ;=D8=B4=D9=87=20 =D9=82ی=D9=85=D8=AA =D9=85=D9=86=D8=A7=D8=B3=D8=A8 =D8=AA=D8=B1&= nbsp;=D9=88 =D9=86ی=D8=B2 =D8=B3=D9=86=DA=AFی=D9=86ی= =DA=A9=D9=85 =D8=AA=D8=B1 =D8=A2=D9=86=20 =D9=85ی=E2=80=8C=D8=A8=D8=A7=D8=B4=D8=AF. =D9=88 =D9=86ی=D8= =B2 =D8=A7ی=D8=B3=D8=AA=D8=A7=D8=AF=DA=AFی =D8=A8=D8=A7= =D9=84=D8=A7ی =D8=A2=D9=86=20 =D8=AF=D8=B1 =D9=85=D9=82=D8=A7ی=D8=B3=D9=87 =D8=A8=D8=A7 =D9= =BE=D9=84=D8=A7=D8=B3=D8=AAی=DA=A9 =D8=A8=D8=A7=D8=B9=D8=AB =D8=AA= =D9=82=D8=A7=D8=B6=D8=A7ی =D8=B1=D9=88=D8=B2=D8=A7=D9=81=D8=B2=D9= =88=D9=86 =D8=A2=D9=86 =D8=A8=D9=87 =D8=B9=D9=86=D9=88=D8=A7=D9=86 =D9= =BE=D9=88=D8=B4=D8=B4 =D8=AF=D8=B1=20 =D8=B5=D9=86=D8=B9=D8=AA =DA=AF=D9=84=D8=AE=D8=A7=D9=86=D9=87 =DA=AF=D8= =B1=D8=AFی=D8=AF=D9=87 =D8=A7=D8=B3=D8=AA. =D9=BE=D9=88=D8=B4=D8= =B4 =D9=BE=D9=84ی =DA=A9=D8= =B1=D8=A8=D9=86=D8=A7=D8=AA =DA=AF=D9=86=D8=A8=D8=AF =D8=AC=D8= =A7ی=DA=AF=D8=B2ی=D9=86 =D9=85=D9=86=D8=A7=D8=B3=D8=A8= 40; =D8=A8=D8=B1=D8=A7ی =D8=B4ی=D8=B4=D9=87=20 =D8=A8=D9=88=D8=AF=D9=87 =D9=88 =D8=A8=D8=A7=D8=B9=D8=AB =D8=B5=D8=B1=D9= =81=D9=87 =D8=AC=D9=88یی =D8=AF=D8=B1 =D8=A7=D9=86=D8=B1=DA= =98ی =D9=85ی=E2=80=8C=D8=B4=D9=88=D9=86=D8=AF. =D8=A8=D8=B7= =D9=88=D8=B1ی=DA=A9=D9=87 =D9=BE=D9=84ی=20 =DA=A9=D8=B1=D8=A8=D9=86=D8=A7=D8=AA =D8=AFی=D9=88=D8=A7=D8=B1=D9= =87 =D8=AF=D8=B1 =D8=AA=D8=A7=D8=A8=D8=B3=D8=AA=D8=A7=D9=86 =D8=A7= =D8=B2 =D9=88=D8=B1=D9=88=D8=AF =DA=AF=D8=B1=D9=85=D8=A7 =D8=A8=D9=87 = =D8=AF=D8=A7=D8=AE=D9=84 =D8=AC=D9=84=D9=88=DA=AFی=D8=B1ی = =DA=A9=D8=B1=D8=AF=D9=87 =D9=88 =D8=AF=D8=B1 =D8=B2=D9=85=D8=B3=D8=AA=D8= =A7=D9=86=20 =D9=85=D8=A7=D9=86=D9=80=D9=80=D9=80=D9=80=D8=B9 =D8=AE=D8=B1=D9=88=D8= =AC =D9=88 =D9=87=D9=80=D8=AF=D8=B1 =D8=B1=D9=81=D8=AA=D9=86 =DA=AF=D8= =B1=D9=85=D9=80=D9=80=D9=80=D9=80=D9=80=D9=80=D8=A7ی =D8=AF=D8=A7= =D8=AE=D9=80=D9=84 =D9=85ی=E2=80=8C=D8=B4=D9=88=D9=86=D8=AF.

=

=D8=B5=D8=B1=D9=81=D9=87 =D8=A7=D9=82=D8=AA=D8=B5=D8=A7=D8=AFی= ; =D9=BE=D9=84ی =DA=A9= =D8=B1=D8=A8=D9=86=D8=A7=D8=AA=20 =D9=88 =DA=A9=D8=A7=D8=B1=D8=A8=D8=B1=D8=AF=D9=87=D8=A7ی =D8=A2=D9= =86 =D8=AF=D8=B1 =D8=AF=DA=A9= =D9=88=D8=B1=D8=A7=D8=B3ی=D9=88=D9=86=20 =D8=AF=D8=A7=D8=AE=D9=84ی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : =D9=BE=D9=84=DB=8C =DA=A9=D8=B1=D8=A8=D9=86=D8=A7=D8=AA , =D8=AF=DA=A9=D9= =88=D8=B1=D8=A7=D8=B3=DB=8C=D9=88=D9=86 =D8=AF=D8=A7 ,
بازدید : 425
تاریخ : دوشنبه 01 فروردین 1373 زمان : 0:00 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 22


درباره سایت

وبلاگ ما در موضوعات مراسم عروسی,دکوراسیون و اخذ اقامت و مهاجرت فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم عروسی و مقالاتی در مورد برگزاری مراسم و تشریفات مجالس ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف دنیا نیز مطالب مختلفی ارائه میشود.مطالب دکوراسیون نیز با موضوعاتی مانند دکور لوازم عروس,دکور آشپزخانه,کابینت فلزی و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 219
کل نظرات : 7
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 20
باردید دیروز : 25
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 288
بازدید سال : 4,887
بازدید کلی : 52,909

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی