به سایت طراحی و ساخت سایت حرفه ای خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

به نظرشما تفاوتی مابین طراحی وب سایت ارزان و گران وجود دارد ؟

اختلاف در قیمت طراحی سایت, علت های افزایش هزینه طراحی وب سایت

نخستین پرسشی که بسیاری از افرادی که در پی سفارش طراحی سایت هستند از ایفانت میپرسند ، هزینه طراحی وب سایت است . حدودا اکثر این افراد در پرسش بعدی خود درباره تفاوت طراحی سایت کم هزینه و پرهزینه سوال دارند و مایل هستند که بفهمند تفاوت ساخت سایت با هزینه 1 میلیون تومان با سایتی که هزینه   طراحی سایت ارزان   آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست. به همین دلیل در این مقاله تفاوت در هزینه طراحی سایت را به طور دقیق بررسی میکنیم.

امکانات درخواستی
اولین چیزی که باعث کم یا زیاد شدن هزینه طراحی یک سایت میشود ، امکانات درخواستی مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات بسیار زیاد نمیباشد و با ساده ترین امکانات موجود نیازهایش مرتفع میگردد ، در این شرایط هزینه طراحی چنین سایتی نسبت به سایتی که دارای امکاناتی بسیار پیچیده و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد داشت زیرا برای طراحی یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده وقت و انرژی کمتری لازم میباشد. دربرخی موارد ممکن است برای طراحی بخش های مورد نیاز مشتری نیاز به کدنویسی های فراوان باشد ، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است موارد مد نظر مشتری به راحتی قابل طراحی باشد.از طرفی میتوان به تفاوت بین طراحی سایت استاتیک و داینامیک اشاره کرد که میتوانند در هزینه های طراحی سایت باعث افزایش یا کاهش قیمت شوند. پس در نظر داشته باشید که هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر ، پیچیده و سفارشی تر باشد ، هزینه طراحی سایت نیز افزایش می یابد.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 252
تاریخ : دوشنبه 24 آبان 1395 زمان : 12:13 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

سه سایه چشمی که هر خانمی می بایست داشته باشد تاضرر ملوتری ببیند

استفاده‌ی پیوستهاز یک ریملی عادی و یک ریملی جسورانه‌تر، روش عالی می باشد برای اینکه آرایش چشم شما را از سادگی بیرون آورد. مارتین نظرمی دهد که در رده زیباسازی ‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید.

همه‌ی ما چند وسیله‌ی آرایشی مهم و اصلی داریم. رژ لب، سایه‌های چشم، و ریمل که هر روز صبح بطور خودکار از آنها استفاده می‌کنیم. استفاده از لوازم آرایشی یکسان در هر روز خسته کننده است، درست مانند اینکه یک کفش را هر روز بپوشیم.

حتی اگر دوست دارید که هر روز از یکسری اصول آرایشی استفاده کنید، خوب است که بتوانید در موقعیت‌های خاص، بعضی چیزها را تغییر دهید. وقتی از ویانا مارتین، مدیر روابط هنرمندان حرفه‌ای در Kevyn Aucoin پرسیدیم که آیا یک قاعده‌ی کلی در مورد ریمل چشم وجود دارد یا نه؟ او پاسخ داد: بله، ریمل طبیعی و ساده برای روز مناسب است، اما برای شب من مژه‌های دراماتیک را دوست دارم.

استفاده‌ی متناوب از یک ریمل ساده و یک ریمل جسورانه‌تر، راه خوبی است برای اینکه آرایش چشم شما را از یکنواختی بیرون آورد. مارتین پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید. یکی برای استفاده‌ی روزانه و دیگری برای استفاده در موقعیت‌های خاص.
اما نباید به این دو ریمل اکتفا کنید. می‌توانید از ریمل‌های رنگی، درخشان، حجم‌دهنده و هر نوعی که باعث می‌شود احساس زیبایی کنید استفاده نمایید. ما فکر می‌کنیم که سه نوع ریمل برای هر کسی لازم است، اما اگر حرفه ای هستید، ممکن است به تعداد بیشتری نیاز داشته باشید.

1 - ریمل روزانه
به دنبال ریمل‌هایی با برچسب «حجم دهنده»، «بلند کننده» یا «فر کننده» باشید که حاوی فرمول‌های ضد آب نباشند. مارتین می‌گوید: ریمل‌های ضد آب معمولا سنگین هستند و این می‌توانند مژه را خشک کنند و در صورت استفاده‌ی روزانه منجر به چسبندگی مژه‌ها شود.

2 - مناسبت‌های خاص
برای ریمل‌های شب و مناسبت‌های ویژه، فرمول‌هایی را انتخاب کنید که دو یا چند مزیت داشته باشند (مانند حجم‌دهنده و بلند کننده) تا چشم‌ها را درشت‌تر کنند.

3 - برای تنوع
ریمل‌های رنگی یک راه عالی برای افزودن رنگ به ظاهر شما هستند. برای اینکار، تعداد زیادی گزینه‌ی فوق العاده وجود دارد. مارتین، ریمل‌های سبز پررنگ، بنفش، و آبی، که واقعا مژه‌ها را برجسته می‌کنند پیشنهاد می‌کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 59
تاریخ : شنبه 22 آبان 1395 زمان : 10:52 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

دیسک حافظه فقط وفقط یک گرمی تولیدشد

یک کارخانه آسیایی، دیسک حافظه ای را تولیدکرده که جرم آن تنها یک گرم است.

به گزارش مهر، کمپانی سامسونگ هارد پانصدودوازده گیگابایتی را تولید کرده که وزن آن تنها 1 گرم است. و اکنون ساخت انبوه آن را شروع کرده.

به گفته مسئولین شرکت سامسونگ از این هارد می توان برای ذخیره اطلاعات در رایانه های شخصی استفاده کرد و فناوری بکار رفته در آن به گونه ای است که دسترسی به اطلاعات را در سرعت بالایی مهیا می کند و می توان ظرف مدت ۳ ثانیه یک فیلم «فول اچ دی» را دانلود کرد.

شرکت سامسونگ اعلام کرد در ماه آینده میلادی قرار است سری از SSD با فناوری NVMe که تاخیر پایین تری در دسترسی به اطلاعات دارند را در مدل های ۵۱۲ گیگ، ۲۵۶ گیگ و ۱۲۸ گیگا بایتی به بازار عرضه کند.

 افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات در تراشه های الکترونیکی از اهداف شرکت سامسونگ محسوب می شود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 58
تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1395 زمان : 9:28 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

 اسمول ترین ویدئو پروژکتور جیبی ساخته شد

کوچکترین ویدئو پروژکتور جیبی و قابل جابجایی جهان با وزن سیصدوهفت گرم توسط شرکت تایوانی تولید شد.

به گفته مهر، ویدئوپروژکتور جیبی ZenBeam E۱ با بکارگیری از رابط HDMI/MHL و ساخت بسیار کوچک خود، سازگاری کامل با تمامی دستگاهها و قابلیت جابجایی را برای تمامی افرادی که نیاز به نمایش تصویر در ابعاد بسیار بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

این ویدئو پروژکتور با وزن ۳۰۷ گرمی فوق فشرده در ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر بوده و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ZenBeam E۱ با استفاده از منبع نورانی LED می تواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به کیفیت تصاویر می افزاید، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

این محصول به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (۸۵۴x۴۸۰) است ولی فایل های ویدئویی Full HD ۱۰۸۰p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

با استفاده از این فناوری، دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف شود زیرا ZenBeam E۱ به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک فراهم می کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 192
تاریخ : یکشنبه 16 آبان 1395 زمان : 15:23 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

 موس هایی در قالب  هدست به به حیطه دیدگانتان می آیند


یک کمپانی خارجی موس هایی را ساخته است که به شکل هنس فری هستند و بجای موس های کنونی محسوب می شود.

به گزارش مهر، استفاده از موس همیشه برای افرادی که از ان استفاده می کنند بعنوان امری چالش برانگیز محسوب می شود اما این بار یک شرکت خارجی   هدست  هایی را طراحی کرده که به سیستم ردیاب چشم مجهز هستند و از آن می توان بعنوان موس های نسل جدید بهره برد.

با ورود این موس های هدستی به دنیای فناوری، کار کردن با رایانه ها راحت تر خواهد بود.

این موس هدستی منحصر به فرد GlassOuse نام دارد و به وسیله بلوتوث به رایانه متصل می شود. بر روی آن چند حسگر تعبیه شده است که با تکان دادن سر کاربر، فلش به قسمت های مختلف صفحه حرکت می کند ضمن اینکه یک قسمت پلاستیکی در داخل دهان قرار می گیرد که عمل کلیک کردن را می توان با گاز گرفتن آن قسمت انجام داد.

قیمت این موس هدستی در حدود ۱۵۰ دلار و قرار است از ماه آگوست روانه بازار شود.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 71
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395 زمان : 10:38 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

 مجموعی از مناسب ترین و خوش رنگ ترین لباس برای خرید عروسی

 لیست بهترین ومدرن ترین خرید عروسی  به عروس خانم و شاداماد در بدست اوردن لیست کامل برای   خرید عروسی   و برگزاری عروسی حرفه ای یاری میکند . خرید با خود هیجاناتی مانند تحول ، رشد  و ... را بهمراه دارد . بیشترین حسی که پس از خرید خانمها آن را تجربه میکنند هیجان تازه شدن می باشد . و قطعا اگر تمامی این احساسات و هیجانات همراه با بزرگترین اتفاق زندگی خانم ها یعنی عروس شدن همراه باشد ، شما احساسی دوچندان خواهید داشت. لحظاتی که دارید تصمیمی رویایی برای زندگیتان و آینده تان میگیرید و خود را آن شاهزاده ی سوار بر اسب آرزوهایتان میبینید میتوان به قطعیت گفت لحظات و روزهایی عجیب رویایی است. خرید عروسی یکی از ماندگارترین و پررنگ ترین لحظاتی است که خانواده ها یعنی مادر و  معمولا خواهران عروس خانم و آقا داماد باهمدیگر میگذرانند تا خریدی جامع و کامل را انجام دهند.خرید وسایل برای چمدان عروس و داماد چقدر سخت و طاقت فرساست و سخت تر از آن، نوشتن لیست لوازمی که باید خریداری شود.

خرید لباس عروس ، پاتختی و حنابندون ، کت و شلوار آقای داماد ، کیف و کفش عروس خانم  و کفش های آقای داماد ، لوازم جانبی عروس خانم و آقا داماد  (( لوازم داخل چمدان عروس و داماد ) از قبیل لباس خواب عروس خانم ، لباس تو خانه ای عروس و داماد ، ست لباس زیر عروس و داماد ، حوله عرو س و داماد و ...  ) در واقع بهانه هایی میشود برای باهم بودن ، و ما به شما کمک میکنیم که تا هرچه بیشتر و بهتر در خریدهایتان موفق باشید.

لیستی متشکل از کلیه لوازم مورد نیاز برای عروس خانم و آقا داماد را تهیه کردیم که هرآنچه برای استفاده به آن نیاز خواهند داشت و حتی بیشتر در آن ذکر شده است. از آنجایی که ازدواج شتری است که روزی در خانه هر عروس خانم و آقا دامادی کشیک می دهد، لذا انتظار می رود این لیست مورد استفاده افراد بسیاری قرار گیرد. لطفاً جهت هرچه کاملتر شدن لیست آسمونی موارد را در قسمت نطرات ذکر کنید تا در اسرع وقت به لیست اضافه گردد.
این لیست یک لیست کامل برای خرید است که همه چیز دارد. این لیست را می توانید به دلخواه به عنوان لیست خرید در نظر بگیرید و اقلامی را که به آنها احتیاج دارید را علامت زده و فقط آنها را خریداری کنید. هدف از این لیست کامل بودن آن است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 72
تاریخ : دوشنبه 10 آبان 1395 زمان : 13:01 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

کارهایی ساده برای تحول دکوراسیون اتاق تان

 آیا وقت تحول منزل تان فرارسیده ؟ با این روش هایی ارزان قادرید فضایاتاق تان را درمدت زمانی کوتاه تغییر دهید و از این تغییر جدید لذت ببرید ...

1 - بخشی از خانه را رنگ بنفش بزنید.
2 - دور شومینه را با صدف‌های دریایی تزیین کنید.
3 - یک آویز زنگوله‌ای در خانه بگذارید.

4 - هر جا و هرطور که می‌توانید یک اتاق روباز برای خود تهیه کنید.
5 - در تابستان تمام دیوارها را سفید کنید. مثل این می‌ماند که در ابرها غوطه ور هستید.

6 - رنگ اتاق کار خود در خانه را سبز کمرنگ بزنید تا این احساس را که در خانه درختی هستید به شما بدهد.
7 - اتاق خود را فقط تمیز نکنید، هر چیزی که روی هم تلنبار شده بیرون بریزید.

8 - بعضی وقت‌ها ساده‌ترین پنجره‌ها بهترین‌ها هستند.
9 - روکش مبل‌ها را عوض کنید. روی آنها پارچه‌های زیبا بیندازید و حواس تان باشد همیشه تمیز باشند.

10 - تا آنجا که می‌توانید گل و سبزه از باغچه برای اتاق‌هایتان بیاورید.
11 - اتاق خواب تان را با هر رنگ دیگری که دوست دارید رنگ بزنید.

12 - جلوی هر دری که به خانه راه دارد، ‌یک باغچه کوچک – حتی اگر چند گل بیشتر ندارد – درست کنید.
13 - بعضی وقت‌ها اگر وسایل باغبانی به صورت وسایل دکوری درون خانه استفاده شوند، حال و هوای خانه را عوض می‌کنند.

14 - اگر اجزای آرشیتکتی خانه مثل یک تکه دیوار آجری یا سقف چوبی را دوست ندارید، با رنگ سفید آنها را بپوشانید.
15 - آینه‌ها هر جا استفاده شوند، فضای بیشتری به محیط می‌دهند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 65
تاریخ : شنبه 08 آبان 1395 زمان : 10:22 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

تاثیرخوب «پیلاتس»بر مرضان ابتلا به بیماری آسم

«پیلاتس» بر بهبود مریضیه آسم تاثیر مثبت خواهد داشت ‎

 بیماری آسم ازجمله از فراگیرترین اختلالات دستگاه تنفسی می باشد که با درنظرگرفتن به الگوی شهرنشینی میان 5 تا 10 درصد مردم جامعه شایع می باشد ولی آیا می داند که پیلاتس بر درمان آسم تاثیر مثبت دارد.

تمرینات ورزشی یکی از اجزای اساسی و مهم بازتوانی ریوی هستند که می‌توانند به عنوان روشی مکمل و مفید در فرآیند توانبخشی بیماران مبتلا به آسم مورد استفاده قرار گیرند.

طی پژوهشی که در بیمارستان اصفهان با هدف تاثیر تمرینات پیلاتس تعدیل شده بر کیفیت زندگی و علایم بالینی بیماران مبتلا به آسم صورت گرفت، 26 زن مراجعه کننده مبتلا به آسم به صورت تصادفی و هدفمند انتخاب شدند.

ابتدا برای اندازه‌گیری کیفیت زندگی آنها از پرسشنامه‌ی استاندارد کیفیت زندگی بیماران مبتلا به آسم (AQLQ) استفاده شد و بعد از آن بیماران به 2 گروه 13 نفره‌ی تجربی و کنترل تقسیم شدند.

گروه تمرینی (تجربی) پیلاتس به مدت 8 هفته و هر هفته 3 جلسه و هر جلسه یک ساعت به تمرین پیلاتس زیر نظر متخصصان این رشته پرداختند. این تمرینات در 3 وضعیت خوابیده، نشسته و ایستاده بدون نیاز به تجهیزات خاص بروی تشک انجام شد و به منظور رعایت اصل اضافه بار حرکات و تمرینات در هر جلسه نسبت به جلسه ی پیشین دشوار تر شد. (در طول دوره گروه کنترل از هیچ فعالیت ورزشی منظمی پیروی نکردند)

پس از گذشت 8 هفته همانند مرحله ابتدایی پرسشنامه استاندارد در میان آزمودنی ها توزیع شد.

با مقایسه‌ی یافته‌های پیش آزمون و پس آزمون نتیجه گیری شد که تمرینات پیلاتس تاثیر به سزایی بر کیفیت زندگی این افراد داشته است.

از تاثیرات تمرین های تنفسی پیلاتس بر بیماری آسم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
جلوگیری از تجمع ترشحات، افزایش قدرت و هماهنگی عضلات تنفسی (به ویژه عضلات مسئول دم)، تصحیح الگو های تنفسی، کاهش برونکو اسپاسم و انسداد راه‌های هوایی

به گزارش ایسنا، با توجه به اطلاعات در دسترس می‌توان نتیجه گرفت که علایم و نشانه‌های آسم با اجرای تمرینات «پیلاتس تعدیل شده» بهبود یافته و همچنین وضعیت جسمانی، کیفیت زندگی، اعتماد به نفس و شادکامی این افراد نیز افزایش می‌یابد.

تحقیقات موجود توسط میرزاخانیان،  قاسمی،  صادقی و قاسمی در دانشگاه اصفهان ارائه شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 68
تاریخ : یکشنبه 02 آبان 1395 زمان : 10:30 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

 جذاب ترین کشورهای شبه جزیره ‌ای دنیا را با خوداشنا کنید

  اگر در پی چیزی بیشتر از یک ساحل زیبا برای گذراندن تایم بیکاری خود اید ، با ما باشید تا در دنبال این مطلب با برخی از جذاب
مناطق های جزیره‌ایزمین آشنا شوید. این شهرها افزون بر سواحل شنی زیبا و درختان نخل، از تاریخ، فرهنگ و چاشنی محلی نیز برخوردار هستند. از این رو، می توانید اقامتگاه‌های ساحلی معمولی را رها کرده و برای سفر به جزیره‌هایی فوق العاده برنامه ریزی کنید.

ساحل ادیستو، جزیره ادیستو، کارولینای جنوبی

 بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

ساحل ادیستو؛ جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز است

 
جزیره‌ای زیبا و کم ازدحام که به دور از دغدغه‌های زندگی مدرن امروز، محیطی آرام و لحظاتی فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. نکته جالب توجه تعداد کلیساهای جزیره "ادیستو" است که بیش از رستوران‌ها و مغازه‌های آن هستند.

روسو، دومینیکا

 بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

 شهر روسو به نام "جزیره طبیعت" نیز شناخته می شود

 

شهر روسو به نام "جزیره طبیعت" نیز شناخته می شود و بهشت دومینیکا برای گردشگران علاقمند به فعالیت‌های فضای آزاد محسوب می شود. روسو، پایتخت دومینیکا نیز بوده و از فرهنگی غنی برخوردار است. از ویژگی‌های این شهر می توان به ترکیب معماری کارائیبی و کریول و چندین مزرعه قدیمی اشاره کرد.

ساحل فرناندینا، جزیره آملیا، فلوریدا

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

شهر زیبای "فرناندینا" دارای منطقه‌ای تاریخی به نام "شهر قدیمی" است

 
شهر زیبای "فرناندینا" دارای منطقه‌ای تاریخی به نام "شهر قدیمی" است که در فهرست مکان‌های تاریخی ملی آمریکا ثبت شده است. ساختمان‌هایی با معماری ویکتوریایی، خیابان‌های درختکاری شده و خانه‌های جنوبی رنگارنگ از ویژگی‌های این شهر محسوب می شوند. هنگامی که در ساحل حضور ندارید می توانید از "موزه دریایی ساحل فرناندینا" و یا "موزه تاریخ جزیره آملیا" بازدید کنید.

بریگس، نیوفاندلند، کانادا 

بهترین شهرهای جزیره‌ای,قشنگترین شهرهای جزیره‌ای

بریگس؛ یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود

 
این منطقه آرام یکی از بهترین شهرهای ساحلی کانادا محسوب می شود که چشم انداز زیبای آن به تنهایی ارزش سفر را توجیه می کند. خط ساحلی ناهموار به همراه کلیساها، باغ‌ها و کلبه‌هایی جذاب به سبک انگلیسی از ویژگی‌های "بریگس" هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 220
تاریخ : سه شنبه 27 مهر 1395 زمان : 14:47 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

جا های شگفت انگیز جهان را بشناسید

1. مونو لیک؛ کالیفرنیا
دریاچه «مونو لیک» درمنطقه کالیفرنیا، با بیش از 112 کلیومتروسعت حدود 1 تا3 میلیون سال قدمت دارد و ازکهن ترین دریاچه های آمریکای شمالی است میزان نمک این دریایچه بدون ماهی، بدلیل بسته بودن راه خروج، بسیار بالا است و از اینرو محیطی قلیایی است. چیزی که در این مکان جالب توجه است، ظاهر خارق العاده صخره هایی است که در سواحل کم عمق تر شکل گرفته اند. این صخره های برج مانند از جنس آهک است و در زیر دریا تشکیل می شود و به دلیل کم عمق شدن ناگهانی آب در سال 1941 ، امکان تماشای آن برای ما فراهم شده است. می توان ساعت ها به تماشای این منظره دل انگیز نشست و در مورد نحوه شکل گیری آن خیال پردازی کرد.

  ------------------------------------

2. پاموک قلعه؛ ترکیه (Pamukkale)
قلعه پنبه ای «پاموک» یکی از محبوبترین جاذبه های گردشگری دنیاست. در این مکان، 17 چشمه آب گرم (با دمای 95 تا 212 درجه) از زمین می جوشد که حاوی درصد بالایی بی کربنات کلسیم است. این آب از صخره ها به پایین سرازیر می شود و به مرور زمان رسوبات کلسیم از آن برجای می ماند. در اثر برجای ماندن رسوبات کلسیم، سکو هایی تشکیل می شود به سفیدی پنبه و آنقدر روشن، که از شهرستان «دنیزلی» در 19 کیلومتری این دره قابل رویت است. این سکوهای در حال گسترش، استخرهایی در میان خود پدید آورده اند. یادتان باشد برای بازدید این مکان کفش های خود را از پا در بیاورید تا به این رسوبات زیبا آسیب نرسانید.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------

3.جاینت کازوی؛ ایرلند شمالی (The Giants Causeway)
با تماشای این صخره ها به فکر فرو می روید که آیا بشر این ها را با کلنگ ساخته است؟ آیا کاردستی طبیعت اند؟ و یا غول پیکرها این صخره های پله ای را ساخته اند؟
اگر یک ایرلندی به شما بگوید که «فین مک کول» (پهلوان غول پیکر ایرلندی)، «جاینت کازوی» را ساخته است در چشمانش نگاه کنید و از برق نگاهش بفهمید که این یک داستان عامیانه است. فعالیت های آتشفشانی در حدود 60 میلیون سالا پیش منجر به تشکیل این ناهمواری ها و صخره هایی متقارن شده است؛ صخره هایی پله مانند که شما را به افسانه و رویا می برند.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

جاینت کازوی منطقه ای است متشکل از 40 هزار ستون های بهم پیوسته، که در اثر فعالیت های آتشفشانی ایجاد شده است . نام این مکان در سال 1986 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

 

------------------------------------
4. اسپلیت اپل راک؛ نیوزیلند (Split Apple Rock)
سنگ گرانیتی اسپلیت اپل راک، یکی از جاذبه های اصلی پارک است که در سال 1942 کشف شده است. علاوه بر آن، سواحل شن های طلایی، صخره ها و پرندگان بسیار زیاد، همواره دلیل علاقه مندی توریست ها به این مکان بوده است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
5.  چاله آبی بزرگ؛ بلیز (Great Blue Hole, Belize)
در برخی منابع، این چاله آبی بزرگ به عنوان یکی از 10 مکان برتر غواصی دنیا معرفی شده است. این مکان اسرارآمیز دایره ای شکل، حدود 300 متر قطر، و 125 متر عمق دارد و حدود 96560 متر از شهر «بلیز» فاصله دارد.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

 ------------------------------------
6. گِل فشان؛ آذربایجان (Mud Volcano)
تمام اطلاعاتی که در مورد کوه آتشفشان دارید را در نظر بگیرید تا بتوانید «گلِ فشان» را تصور کنید؛ با این تفاوت که در این پدیده طبیعی، (بجای مواد مذاب آتشفشانی، بخار، خاکستر و سنگ)، گل سرد، آب و گاز به خارج پرتاب می شود و با انباشته شدن این گل ها، به مرور زمان مخروطهای کوچک وبزرگی (متوسط 4 متر ارتفاع) تشکیل می شود. تاکنون حدود 400 گل فشان در آذربایجان و دریای خزر یافت شده است که تقریبا نصف تعداد کل آن در دنیا است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
7. جنگل سنگی شیلین؛ چین (Shilin Stone Forest)
یک ضرب المثل قدیمی چینی می گوید: اگر به «کونمینگ» سفر کردید و جنگل سنگی را ندیدید، وقت خود را تلف کرده اید. جنگل سنگی شیلین با درختان «سنگی»اش، حدود 96000 هکتار مساحت، و تقریبا 270 میلیون سال عمر دارد.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

 ------------------------------------
8. تخته سنگ های موراکی؛ نیوزیلند (Moeraki Boulders)
«تخته سنگ های موراکی» یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری سواحل نیوزیلند است. این تخته سنگ های بزرگ، کروی، و خاکستری رنگ، از رسوب های دریا، طی 60 میلیون سال شکل گرفته و با فرسایش تدریجی ساحلی سر از خشکی در آوردند.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
9. سالار د یونی؛ بولیوی (Salar de Uyauni)
این مکان اسرارآمیز، بزرگ ترین جلگه نمکی دنیاست و حدود 12 هزار کیلومتر مساحت دارد. سالارد یونی، وقتی که از آب پوشیده می شود، تبدیل به یک آینه می شود؛ به نحوی که اگر بر آن قدم بزنی گویی بر ابرها راه می روی. پوسته نمک که مساحتی بالغ بر 1058269 هکتار دارد و حدود 4کیلومتر بالاتر از سطح دریاست، سطحی نسبتا هموار دارد و یکی از اصلی ترین مراکز رشد فلامینگو است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
10. غار نالان؛ کالیفرنیا (Moaning Cavern, Vallecito)
نامگذاری این غار به دلیل صدای ناله مانند و آزاردهنده ای است که در این غار می پیچد و در اصل بخاطر بازتاب صدای چکه قطره های آب در حفره های غار و ترکیب آن با صدای بادی است که از دهانه به درون غار می وزد. این مکان، بدلیل کشف آثاری از اجساد انسان های ماقبل تاریخ در آن، یک محدوده باستانشناسی نیز محسوب می شود.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

 ------------------------------------
11. چشم صحرا؛ موریتانی (Eye of Africa)
«چشم صحرا» که نام اصلی آن «Richat Structure» است، در موریتانی واقع شده، و در ماموریت های هوایی فضانوردان کشف شده است. این مکان شگفت انگیز که در پهنه غربی صحرای بزرگ آفریقا واقع شده، حدود 48 کیلومتر قطر دارد. در ابتدا دانشمندان تصور می کردند که این فضا به دلیل برخورد یک سنگ آسمانی با زمین بوده، اما ایده امروزه رد شده است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
12. دریاچه لکه دار؛ کانادا (Spotted Lake)
بسیاری از معادن دنیا در دریاچه لکه دار یافت شده اند. این لکه ها در طول تابستان، هنگامی که حجم زیادی از آب تبخیر می شود، ایجاد شده اند. رنگ آب توسط ترکیب جالب توجهی از مواد معدنی ایجاد می شود. بازدید از این مکان (که متعلق به سازمان ملل است) برای عموم آزاد است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
13.پارک ملی Goblin Vallay ؛ یوتا
نام این محل که به معنای «دره اجنه» است، بخاطر فضای مرموز آن انتخاب شده است. فرسایش ماسه سنگ ها، فرم هایی دایره وار و اشکالی وهم آور شبیه اجنه، و قله سنگ هایی شبیه به قارچ ایجاد کرده، و فضا را وهم آور کرده است.

 

مکان های اسرارآمیز دنیا,عجایب طبیعی,مکانهای گردشگری عجیب غریب

 

------------------------------------
14. ساحل Zlatni Rat؛ کرواسی
ماسه های ساحل  Zlatni Rat (یا دماغه طلایی) در کرواسی، دائما در حال حرکت است و بدلیل وزش باد و جزر و مد مکرر ساحل در هر لحظه به یک شکل در می آید. (البته نگران نباشید. این تغییرات در حدی نیست که برای آفتاب گرفتنتان مشکلی ایجاد کند).

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 81
تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395 زمان : 10:51 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 22


درباره سایت

وبلاگ ما در موضوعات مراسم عروسی,دکوراسیون و اخذ اقامت و مهاجرت فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم عروسی و مقالاتی در مورد برگزاری مراسم و تشریفات مجالس ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف دنیا نیز مطالب مختلفی ارائه میشود.مطالب دکوراسیون نیز با موضوعاتی مانند دکور لوازم عروس,دکور آشپزخانه,کابینت فلزی و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 219
کل نظرات : 7
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 25
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 310
بازدید سال : 4,909
بازدید کلی : 52,931

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی