به سایت طراحی و ساخت سایت حرفه ای خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

كیش مهم‌ترین جزیرهتوریستی و تجاری ایران است كه سالانه توریست هایزیادی از داخل و خارج ایران را بهسمت خود می کشاند.

. آرامش كیش از همان عهد باستان پابرجا ماند تا آنكه پرتغالی‌ها كشتی‌های جنگی خود را به طمع در دست گرفتن بازارهای هندوستان، عربستان و ایران به اقیانوس هند فرستادند و به كیش رسیدند.
 
آن‌ها تا زمان حكومت صفویه نیز در كیش ماندند. با بیرون راندن پرتغالی‌ها توسط دلیران جنوب ایران، كیش به حیات بومی‌خود ادامه داد

تا آنكه در سال 1371 این جزیره نام مروارید خلیج فارس را به خود گرفت از 20 سال پیش تاكنون كیش پرشتاب در مسیر جذب گردشگر حركت كرد

  تا اینكه به مقصد منحصر به فرد گردشگری در مناطق آزاد ایران بدل شد و توانست در كنار اصفهان و شیراز پرچم گردشگری ایران را بالا نگاه دارد.

ساحل نقره‌ای و هوای پاك
كیش را مروارید خلیج فارس خوانده‌اند. این نام تنها یك شعار برای این جزیره زیبای جنوبی ایران نیست.

كیش را از آن جهت مروارید خلیج فارس نامیده‌اند كه شن‌های سواحل این جزیره جنوبی با مرجان‌های دریایی در هم آمیخت و در سراسر كرانه‌های این جزیره در تابش خورشید همچون نگین شروع به درخشیدن كرد.

 آب و هوای كیش در چهارفصل ایران مختص به این جزیره است، به گونه‌ای در طول سال ساحل نقره‌ای و آسمان آبی و آفتاب درخشانش در آب‌های نیلی رنگ خلیج فارس هوای پاک و آرامش منحصر به فردی را بر این جزیره حاكم كرده است.
 
جزیره كیش با برخورداری از پیشینه باستانی شگفتی‌های طبیعی خاص خود را نیز دارد. سواحل مرجانی و آب‌های شفاف این جزیره چنان فضایی ایجاد كرده كه هر گردشگری را شیفته بازدید از آن می‌كند.

 در وصف پاكی و تمیزی این جزیره همین بس كه آب‌های این جزیره همچون شیشه، زیبایی‌ها و مرجان‌های كف دریا را تا دوردست‌ها نمایان می‌كند. در وصف دیدنی‌های پرشمار جزیره كیش باید به پارك ساحلى مرجان، اسکله تفریحی و پارك دلفین‌ها اشاره كرد.
 
باغ پرندگان كیش نیز در نوع خود بی‌نظیر است و گونه‌های بسیار از پرندگان جهان در این پارك كه سقف آن با تورهای نامرئی پوشانده شده است، زیست می‌كنند.

اگرعلاقه‌مند به رانندگی باشید جاده كرانه فرصت خوبی را برای گشت و گذار به دور این جزیره مرجانی فراهم كرده است.

حتی اگرهم علاقه‌ای به راندن در جاده‌های خلوت كیش را نداشته باشید می‌توانید با دوچرخه در پیست‌ مخصوص 51كیلومتری دوچرخه سواری كیش برانید و از هوای پاك و سكوت و زیبایی آن بهره‌مند شوید. 

مکانهای تفریحی کیش,دیدنی های کیش

جزیره کیش، سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج ایران را به خود جذب می‌كند



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 251
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395 زمان : 16:30 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)
سلام
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 291
تاریخ : دوشنبه 05 مهر 1395 زمان : 12:20 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)
دید
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 77
تاریخ : پنجشنبه 01 مهر 1395 زمان : 14:58 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان : راه ها و امواردی در ارتباط با  ویزای کار آلمان

شما با استفاده از تور ارمنستان میتوانید لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان در کشور زیبای ارمنستان رقم بزنید و خاطرات بسیار زیبایی در این کشور ثبت کنید.

حكومت : پادشاهی پارلمانی

مساحت : 790/449 كیلومترمربع

جمعیت : حدود 9 میلیون نفر

رشد سالانه جمعیت : 2/0 درصد

 

پایتخت : استكهلم

زبان   : سوئدی

دین : مسیحی ارتدکس- آزادی مذهب در سوئد تضمین شده است

واحد پول : کرون

کشور سوئد يکي از پیشرفته ترين کشورهاي اروپا و دارای رشد اقتصادي بسیاربالایی است. بعد جنگ جهاني دوم اين رشد اقتصادي شتاب بيشتري بخود گرفت. درآمد خالص ملي کشور بالا رفت, شکوفائي رشد اقتصادي بوجود آمد . درآمد کشور سوئد مثل ديگر کشورهاي نسباتاً کوچک صنعتي، وابسته به صادرات توليدات صنعتي است که در حال حاضر از رشد بالائي در توازن بين صادرات و واردات برخوردار است.

سوئد از سال 1995 در اتحاديه اروپا که در آن اکنون 25 کشور همکاری می کنند عضو بوده است. همکاری کشورهای عضو گسترده است و مسائل مشترک مانند اقتصاد و سياست خارجی و همکاری نيروهای پليس را دربرميگيرد.
تحصیل در سوئد

یکی از راه های مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل در سوئد می باشد که می تواند منجر به گرفتن اقامت سوئد هم شود. کشور سوئد دارای بهترین دانشگاه ها در سطح اروپا می باشد. شما می توانید برای زندگی در اروپا با تحصیل در سوئد شروع کنید و از طریق ورود به یکی از دانشگاه های کشور سوئد اقدام نمایید.

سوئد کشوری می باشد که تحصیل در آن تا سال 2011 به صورت رایگان بود اما از سال 2011 به بعد تحصیل در آن به صورت رایگان نمی باشد و تقریبا سالی 10 تا 12 هزار دلار هزینه تحصیل آن می باشد ، بنابراین از سال 2011 به بعد کشور سوئد به کشوری بسیار پر هزینه برای تحصیل تبدیل شده است .

تحصیل در سوئد مانند کشور های دیگر اروپایی در مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا امکان پذیر می باشد اما در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی این کشور، تدریس معمولا به صورت زبان سوئدی می باشد. بنابراین افراد برای تحصیل در این مقطع می بایست به زبان سوئدی مسلط باشند. اما از مقطع لیسانس به بالا، اکثر رشته ها در دانشگاه های سوئد به صورت زبان انگلیسی نیز تدریس می شود. بنابراین برای ورود به این مقاطع داشتن مدرک زبان انگلیسی نظیر IELTS حداقل الزامی می باشد.

هم چنین دوره های تحصیلی در سوئد همانند سایر کشور های اروپایی می باشد بنابراین لیسانس در کشور سوئد چهار سال و فوق لیسانس دو سال و دکترا بین چهار تا پنج سال می باشد.

در مقطع لیسانس پس از گذراندن 180 واحد تحصیلی موفق به دریافت مدرک کارشناسی می شوید. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع لیسانس ایلتس 6 می باشد و مدت تحصیل در این مقطع 3 سال به طول می انجامد. هزینه دانشگاه های سوئد حدو 80 هزار تا 160هزار کرون در هر سال می باشد که این هزینه بستگی به رشته و دانشگاه انتخابی دارد. دولت سوئد به دانشجویان اجازه کار 20 ساعت در هفته را می دهد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور سوئد دوسال (160 واحد تحصیلی)می باشد در بعضی از رشته ها یک سال (60واحد تحصیلی) می باشد. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع کارشناسی ارشد ایلتس 6.5 می باشد و تحصیلات به زبان انگلیسی می باشد. دولت سوئد به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اجازه 20ساعت کار در هفته را صادر می کند.

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری می توانند با داشتن شرایط ذیل اقدام نمایند:

   معدل Grade A

   مقاله ISI

   IELTS 7

در برخی رشته ها مانند : رشته های مالی،علوم اقتصادی،رشته های حوزه مدیریت گذراندن   GRE و یا GMAT الزامی است.

کسانی که قصد ادامه تحصیل در سوئد در مقطع دکتری را دارند، باید پروپوزال کاملی ارائه دهند که شامل : طرح، هزینه و مدت زمان آن می باشد. شروع مقطع دکتری در کشور سوئد زمان مشخصی ندارد این بستگی به استاد راهنما دارد.

لازم به ذکر است که امکان تعلق گرفتن بورس در دوره دکترا برای متقاضیانی که شرایط آن را دارا می باشند وجود دارد و شرایط آن بدین گونه است که استاد راهنما در دانشگاه مورد نظر باید شرایط شما را تایید کند و معیارهایی را مد نظر خواهد داشت همانند دانشگاهی که در آن فوق لیسانس را گذرانده اید ، معدل فوق لیسانس ، مدرک زبان و…و با توجه به درجه مدارک مورد نیاز می توانید برای دریافت بورس تحصیلی اقدام کنید.

در کشور سوئد این امکان وجود دارد که فردی که برای تحصیل اقدام می نماید و ویزا دریافت می کند ، می تواند برای همراهان خود نیز، برای اخذ ویزا اقدام نماید و در این مورد هیچ مانع قانونی وجود نخواهد داشت . اما در کشور سوئد اخذ ویزای همراه صد در صد نخواهد بود.در ضمن مفهوم همراه از نظر حقوقی شامل همسر و فرزندان می باشد.

در خصوص تحصیل در سوئد و مسائل مرتبط با آن معمولا نیاز به اطلاعی وسیع می باشد، از جمله این که کدام شهرها جهت امکانات مناسب تر هستند یا هزینه کدام دانشگاه ها مناسب تر است. در ضمن از جمله مواردی که باید در باب مهاجرت تحصیلی در نظر داشته باشید ، ذکر این نکته است که برای فراگیری زبان سوئدی در کشور سوئد این امکان وجود دارد که برای کالج های زبان سوئدی اقدام نمایید و زبان سوئدی را در کشور سوئد فرا گیرید اما لازم به یاداوری است که ویزای کالج زبان کشور سوئد صد در صد نخواهد بود و بهتر است متقاضی علاوه بر پذیرش کالج زبان ، پذیرش دانشگاه را نیز داشته باشد و همزمان با هم برای ویزا اقدام نماید.

همزمان با تحصیل در سوئد، افراد اجازه کارقانونی به صورت نیمه وقت را هم خواهند داشت و این حق کار برای مثال در مقطع لیسانس 10 ساعت در هفته ، در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت در هفته می باشد. برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و یا تبدیل هر نوع ویزایی ، اگر افراد در کشور سوئد باشند ، برای انجام این کار حتما باید به کشور خود بازگردند.

البته بدیهی است که پیدا کردن کار در سوئد بسیار آسان تر از خارج از سوئد می باشد لذا به دانشجویان توصیه می گردد پس از تحصیل قبل از مراجعت شغل مناسب خویش را جست و جو و عقد قرارداد کار کنند و پس از مراجعت تنها جهت ویزای کار اقدام لازم را به عمل رسانند.
هزینه زندگی در سوئد

با توجه به این که تحصیل در سوئد از سال 2011 به بعد از حالت رایگان خارج شده است ، تحصیل در سوئد سالی 10 تا 12 هزاردلار هزینه دربردارد است و هم چنین هزینه های زندگی شامل مسکن، خوابگاه ، خوراک و…. سالی 8 تا 10 هزار دلار می باشد.

ولی با توجه به اینکه کشور سوئد در دسته کشور هایی می باشد که ازرفاه اجتمایی بالایی برخوردار است ، سالانه افراد بسیاری خواهان مهاجرت به کشور سوئد می باشند. اما افرادی که به همراه تحصیل و یا مستقل از آن موفق به یافتن کار در این کشور می شوند با استفاده از حقوق و مزایای آن کار می توانند حدود نصف یا یک سوم هزینه های زندگی خود را پوشش دهند.

در خصوص ویزای کار یا سرمایه گذاری، لازم به ذکر است که کلا هزینه زندگی یک نفر در سوئد حدود مبلغ گفته شده است اما هزینه زندگی یک خانواده سه یا چهار نفره حداقل مبلغ 1600 تا 1700 دلار می باشد.

شایان ذکر است کشور سوئد از لحاظ رفاه اجتماعی جزء بهترین کشورهای اروپایی است که حتی به کسانی که اقامت دائم در این کشور دارند حقوق بازنشستگی و شرایط مناسب جهت ادامه ی زندگی در سوئد را ارائه می کند.

کیش یکی از جزایر زیبای منطقه میباشد.تور کیش یکی از محبوب ترین تورها در میان گردشگران است.شما میتوانید در کیش تعطیلات فوق العاده ای با خانواده خود داشته باشید.

مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت , مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا , اقامت

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : تور ارمنستان , تور کیش , تور ارزان , تور ارزان لحظه آخری ,
بازدید : 70
تاریخ : چهارشنبه 24 شهریور 1395 زمان : 10:54 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان : اقامت در کانادا و شناخت با ایالت های کانادا جهت اقامت در

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با شرایط مهاجرت به کاناداآشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا و یا تمدید اقامت کانادا را دارید باید از نظر اداره مهاجرت کانادا واجد شرایط مهاجرت به کانادا باشید.از سوی دیگر باید به دنبال برنامه مهاجرتی باشید که با شرایط شما همخوانی داشته باشد.هر فردی میتواند برای کار,تحصیل,بازدید از خانواده و یا اقامت دائم کانادا درخواست دهد.اما درخواست دادن دلیلی بر قبول درخواست و تایید شرایط شما نیست.شما باید بتوانید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی,تحصیلی و تخصصی خود یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا را انتخاب و از آن طریق برای اخذ شهروندی کانادا و یا اقامت آن اقدام کنید.البته سعی کنید در این راه با استفاده از تجربه و تخصص یکی از دفاتر مهاجرتی قدم بردارید.هر اشتباهی از سوی شما ممکن است دلیلی برای رد شدن درخواستتان باشد.در هنگام مصاحبه و یا تکمیل فرم معمولا سوالاتی در زمینه سن, میزان تسلط شما به زبان, تعداد اعضای خانواده, میزان تحصیلات, تجربه و یا تخصص کاری, میزان سرمایه و یا درآمد ماهیانه و ..از شما پرسیده میشود.

مزایا اقامت کانادا و مسئولیت های مقیم کانادا

با توجه به شرایط فوق العاده کانادا در زمینه اقتصاد,بهداشت و امکانات تحصیلی ,این موضوع که کانادا بهترین محل برای اقامت و زندگی میباشد غیر قابل انکار است.دولت کانادا علاوه بر برقرای شرایط ایده آل در داخل مرز های خود , با توجه به اعتبار پاسپورت کانادایی توانسته در سطح بین الملل نیز شرایط خوبی برای شهروندان خود ایجاد کند.از جمله مزایای اقامت کانادا این است که افرادی که تابعیت کانادا دارند و پاسپورت این کشور را دریافت کرده اند, دارای پاسپورت قدرتمندی هستن و میتوانند به بیش از 100 کشور جهان بدون ویزا سفر کنند.انتقال کسب و کار و بیزینس شما بر اساس توافقنامه NAFTA به آمریکا یکی دیگر از مزایای اقامت کانادا میباشد.میتوانید برای آشنایی بیشتر با مزایای اقامت کانادا, مقاله آشنایی با مزایای اقامت در کانادا را مطالعه کنید.هر فردی در هر جامعه ای مسئولیت ها و وضایفی بر عهده دارد.مهمترین وظیفه هر فرد در هر جامعه ای رعایت قوانین, احترام به حقوق دیگران و سازگاری با شرایط جامعه است.کانادا نیز از این شرایط مستثنا نیست و مهاجرین نیز موظف به اجرای قوانین و نظم در جامعه میباشند.باید به این موضوع توجه کنید که ارتکاب جرم میتواند زمینه لغو اقامت شما را فراهم کند.

مجوز سفر الکترونیک یا ETA

اتباع خارجی که دارای معافیت ویزای کانادا هستند باید برای پرواز به کانادا و جابجایی در این کشور یک مجوز سفر الکترونیک (ETA) داشته باشند.افرادی که شهروند آمریکایی باشند و یا ویزای معتبر کانادا را داشته باشند شامل معافیت ویزای کانادا میشوند و باید این مجوز را تهیه کنند.شهروندان کانادایی, شهروندان دو ملیتی, دارندگان اقامت دائم کانادا نمیتوانند برای ETA درخواست دهند.شما باید برای دریافت این مجوز الکترونیک قبل از رسیدن به مقصد اقدام کنید.به طور معمول دریافت این مجوز چند دقیقه بیشتر طول نمیکشد.اما در برخی موارد میتواند تا چند روز هم طول بکشد.

برنامه ورود سریع یا  Express Entry کانادا

یکی از برنامه های جدید ارایه شده توسط اداره مهاجرت کانادا برای مهاجرین میباشد که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ استارت خورده است.این برنامه که در سال ۲۰۱۶ هم ادامه خواهد داشت با توجه به نیازهای حال حاظر کانادا و در زمینه کار و تامین نیروی کار میباشد.در این طرح هم مانند طرح های دیگر سیستم بر اساس امتیاز بندی میباشد.تفاوت این طرح با برنامه های دیگر دو مرحله ای بودن سیستم امتیاز ها میباشد.به این صورت که پس از بررسی پرونده و شرایط شما و رسیدنتان به حداقل امتیاز، در مرحله دوم برای انتخاب بهترین نیرو امتیازات شما در کنار دیگر متقاصیان قرار میگیرید تا متقاضی که شرایط بهتری دارد انتخاب شود.

دولت کانادا این برنامه را با توجه به مزایا دو طرفه در نظر گرفته است.سرعت اخذ اقامت کانادا از طریق این برنامه یکی از مزایا آن برای مهاجران است.در ادامه به تعدادی از مزایای این طرح برای دولت کانادا و مهاجران اشاره شده است :

    این طرح اجازه دسترسی کارفرماهای کانادایی به بانک اصلاعات مشاغل کانادا را میدهد.این موضوع باعث میشود تا کارفرما نقش مستقیمی در جذب نیرو ایفا کند و بهترین نیرو را انتخاب کند.
    این طرح به عنوان آسان ترین و سریع ترین طرح مهاجرت به کانادا معرفی میشود.
    جذب نیرو های متخصص و فنی با توجه به شرایط بازار کار هر یک از استان های کانادا
    قابلیت به روز کردن فرم درخواست ویزا


درخواست ویزا برای کار آفرینی

یکی از برنامه های مهاجرتی برای ورود به کانادا, ویزای کانادا از طریق کار آقرینی است.اداره مهاجرت کانادا که هر ساله شرایط مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت در این کشور را اعلام میکند در این مورد نیز برنامه ای با توجه به پتانسیل کارآفرینان مهاجر, که توانایی ایجاد و ساخت یک کسب کار را دارند در نظر گرفته است.کسب و کار های نوین میتواند زمینه ایجاد اشتغال برای شهروندان کانادایی الاصل را فراهم کند.حضور کارآفرینان مهاجر میتواند باعث به وجود آمدن شرایط رقابت در بازار کار در کانادا شود.این موارد باعث ایجاد یک جریان مثبت در اقتصاد و صنعت کانادا میشود.اگر شما هم ایده یه کسب و کار جدید و نوآورانه را در سر دارید میتوانید از طریق ویزای خود اشتغالی کانادا برای زندگی در این کشور اقدام کنید.در صورتی که شما بتوانید برای ایده و طرح خود, حمایت یکی از سازمان ها و یا یک سرمایه گذار کانادایی را داشته باشید,مطمئنا راه آسان تری برای مهاجرت به کانادا خواهید داشت.دلایل بسیاری وجود دارد که کانادا را به عنوان بهترین مکان برای ایجاد کسب و کار معرفی میکنند :

    برتری و موفقیت کانادا در زمینه تحقیقات و پژوهش
    مالیات کم و هزینه های پایین راه اندازی کسب و کار
    اقتصاد قوی
    انتخاب مهاجران بر اساس یکی از برنامه های : نیروی متخخص فدرال، نیروی فنی و متخصص و یا جدب افرادی که حداقل به مدت یک سال در کانادا درس خواندن و یا کار کردن.


برای مهاجرت از طریق خود اشتغالی دسته های شغلی نیز تعریف شده است.این به این معناست که شما حتما برای استفاده از این برنامه نیازی به طرح و ایده ای نوآورانه و دست اول ندارید.مهمترین دسته بندی این لیست, خود اشتغالی از طریق ورزش, خود اشتغالی از طریق فعالیت های فرهنگی, خوداشتغالی از طریق خرید و مدیریت یک مزرعه میباشد.نحوه بررسی درخواست شما برای این برنامه نیز مانند روش های دیگر از طریق امتیاز بندی است.شما باید در این برنامه حداقل امتیاز یعنی 30 امتیاز از 100 امتیاز را کسب کنید.آیتم هایی که برای امتیاز دادن و بررسی شرایط شما در نظر میگیرند عبارتند از : تسلط به زبان,تخصص و تجربه,تاهل و تجرد, میزان تحصیلات و ... میباشد.همچنین شما باید بتوانید ثابت کنید که از این راه میتوانید هزینه زندگی در کانادا را برای خود و خانواده تان را تامین کنید.

مزایای تحصیل در کانادا

سیستم آموزش و تحصیل در کانادا به صورتی کاملا مدرن و پیشرفته میباشد.برای تایید این موضوع میتوانید نگاهی به رده بندی هر ساله برترین دانشگاه های جهان بیاندازید.سهم کانادا در این رده بندی, 5 دانشگاه در میان 100دانشگاه برتر جهان است.این موضوع نشان دهنده سطح بالای آموزش و تحقیقات در این کشور میباشد.سیستم آموزشی کشور کانادا شهرت جهانی دارد و هر ساله متقاضیان بسیاری را از سرتاسر دنیا جذب می کند.در میان کشورهای پیشرفته دنیا، افراد هیجده تا بیست و یک ساله ی کانادایی بیشترین نرخ ثبت نام در دانشگاه را دارند.

هزینه ی تحصیل در کانادا نسبتاً پایین است.یکی از علل آمار بالای ثبت نام در دانشگاههای کانادا هزینه ی پایین دانشگاه های این کشور نسبت به سایر کشورهای پیشرفته است.هزینه تحصیل و شهریه ی دانشگاه های کانادا از هزینه و شهریه ی دانشگاه های آمریکا ،انگلیس و استرالیا پایین تر است.این موضوع را میتوانید با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه شوید.برای پذیرش در این دانشگاه های کانادا باید از طریق ویزای تحصیلی اقدام کنید.سعی کنید درخواستتان را با کمک و یا مشاوره با یکی از دفاتر معتبر اعزام دانشجو ارسال نمایید.اما در مرحله اول قبل از هر اقدامی نگاهی به لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم بیاندازید تا در آینده مشکلی در زمینه مدرکتان برای کار و یا ادامه تحصیل به وجود نیاید.

شرایط کار و زندگی در کانادا

کانادا از جمله کشور هایی از که فرصت های شغلی در آن زیاد است.البته مانند هر جای دیگر دنیا شرط اول پذیرش در هر شغلی تخصص و تجربه و یا تحصیلات میباشد.دولت کانادا با استفاده از برنامه های بلند مدت خود توانسته فرصت های شغلی فراوانی را برای شهروندان و یا مهاجران فراهم کند.یکی دیگر از دلایل زیاد بودن فرصت های شغلی در کانادا, هم مرزی با آمریکا میباشد.به دلیل هم مرز بودن این دو کشور و مهاجرت جوانان کانادایی به آمریکا نیاز به نیروی کار در کانادا بیشتر از کشورهای همسایه میباشد.این موضوع باعث میشود که احتمال اشباع شدن بازار کار کانادا در سال های نزدیک بسیار کمتر از سایر کشورهای مهاجرپذیر مانند استرالیا باشد.این در صورتی است که در سایر کشورهای پیشرفته علت کمبود نیروی کار اغلب فقط کاهش زاد و ولد و افزایش بازنشتگی هاست.کانادا در زمینه دستمزد های نیز استاندارد بالایی دارد.کانادا در این زمینه در بین 10 کشور برتر دنیا میباشد.با توجه به نرخ 10 دلار برای هر ساعت کاری,شما میتوانید با توجه به هزینه های زندگی در کانادا, یک زندگی با شرایط نسبتا خوب را در کانادا داشته باشید.البته این موضوع بسته به نوع سبک زندگی و مخارج شما دارد.کانادا به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای دنیا و همچنین پهناورترین کشور قاره آمریکا به محل خوبی برای زندگی نژاد ها و فرهنگهای مختلف از سراسر دنیا تبدیل شده است.دولت کانادا توانسته با استفاده از قوانین و زمینه سازی برای رشد فرهنگ عمومی شرایط ایده آلی از نظر امنیت و فرهنگ عمومی به وجود آورد.برای آشنایی بیشتر با زندگی در کانادا و شهر های مختلف آن میتوانید مقاله زندگی در کانادا و آشنایی با شهرهای آن برای مهاجرت به کانادا را مطالعه نمایید.

خدمات درمانی و پزشکی در کانادا

 سیستم خدمات درمانی و پزشکی نیز مانند خدمات دیگر دولت کانادا در سطح بالایی قرار دارد.دولت کانادا با استفاده از درآمد حاصله از طریق مالیات هزینه های پزشکی و درمانی شهروندان خود را پوشش میدهد.خدمات درمانی و پزشکی در کانادا به صورت رایگان به شهروندان و افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند ارائه میشود.در ارائه خدمات درمانی تفاوتی میان یک شهروند کانادایی الاصل و یک مقیم کانادا وجود ندارد.در کنار این مزایای فوق العاده کشور کانادا برای افرادی که نیاز به مساعدت و کمک هزینه دارند نیز خدماتی ارائه میدهد و از آنها حمایت میکند.این کمک هزینه ها میتواند در قالب فرزندان,سالمندان,بیمه بیکاری و غیره باشد.یکی دیگر از مواردی که در کانادا در زمینه درمان و بهداشت اهمیت دارد, کارت بهداشت است.شما باید به محض اینکه وارد کانادا میشوید برای دریافت کارت بهداشت کانادا اقدام کنید.در اکثر استان های کانادا شما بعد از اقدام برای کارت بهداشت و دریافت کارت, میتوانید از خدمات آن استفاده نمایید.اما در برخی از استان ها سه ماه بعد از دریافت کارت میتوانید از خدمات آن بهره ببرید.دقت کنید که همه اعضای خانواده باید کارت بهداشت را دریافت نمایند.برای دریافت این کارت باید از طریق اداره بهداشت استان اقدام نمایید.در ادامه لیستی از سایت های خدمات آنلاین برای دریافت کارت بهداشت در هر 13 استان کانادا را مشاهده میکنید که با استفاده از آنها میتوانید قبل از ورود به کانادا برای دریافت کارت بهداشت اقدام کنید.

    Alberta
    British Columbia
    Manitoba
    New Brunswick
    Newfoundland and Labrador
    Northwest Territories
    Nova Scotia
    Nunavut
    Ontario
    Prince Edward Island
    Quebec (in French only)
    Saskatchewan
    Yukon











منبع : منتومایگریت

|

اگر تصمیم بر مهاجرت به کانادا را دارید پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه لازم و کافی نموده تا روند انجام اقدامات اولیه لازم برای مهاجرت شما ، روان تر و با سرعت بیشتری انجام گیرد . پس این نکات هرچند کوچک و جزئی را جدی بگیرید :
1.    در زمان تکمیل فرم‌های مربوط به مهاجرت ، اطمینان حاصل کنید که تمام اسناد و مدارک لازم مثل شناسنامه و کارت ملی ، سند ازدواج ، گواهی پایان خدمت ، پاسپورت ، مدارک تحصیلی ، سوابق کاری ، و ... را همراهتان باشد که همان لحظه فرم ها را بدون مشکل پرکنید و اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک خواسته شده را بدون هیچ کم و کاستی ارسال کنید .

از آنجا که اداره شهروندی و مهاجرت کانادا ، مدارک غیر از زبان انگلیسی یا فرانسوی نباشد را نمی‌پذیرد ، بسیار اهمیت دارد که تمامی مدارک فارسی را با مراجعه به یک  دارالترجمه رسمی به انگلیسی ترجمه کنید . توصیه می‌شود حداقل 2 نسخه از ترجمه هر مدرک را داشته باشید و همیشه یک کپی از پرونده‌ای که ارسال کرده اید را در اختیار داشته باشید ، زیرا فرایند کسب اقامت دائم کانادا معمولا زمان زیادی می برد و شما همیشه باید به خاطر داشته باشید که چه اطلاعاتی را ارسال کرده اید و چه تغییراتی در پرونده شما اتفاق افتاده است تا در هنگام ارسال اطلاعات تکمیلی یا در زمان مصاحبه احتمالی به تناقض گویی دچار نشوید.
2.    بعد از اقدام به مهاجرت و ارسال فرم‌های تقاضا ، اگر ارسال اطلاعات یا مدارک دیگری را از شما در خواست کردند ، موارد درخواستی را در اسرع وقت تهیه کرده و نسبت به فرستادن آن اقدام نمایید . مسئولان بررسی کننده پرونده ، از شما انتظار دارند که مدارک و اطلاعات درخواستی را هرچه سریعتر در اختیارشان قرار دهید و ممکن است پرونده را تنها در بازه زمانی مشخصی در جریان نگه دارند و هر گونه سهل انگاری از سوی شما در این زمینه می‌تواند روند بررسی پرونده را به تاخیر بندازد . در نتیجه صبور باشید و هرآنچه را که درخواست می‌شود به سرعت آماده و ارسال کنید.
3.    کوچکترین تغییر در وضعیت و شرایط زندگی خود مثل (تغییر آدرس محل کار یا سکونت ، ازدواج یا طلاق ، تولد نوزادی جدید در خانواده ، و...) را در اسرع وقت به اطلاع دفتر ویزا برسانید . در ارائه اطلاعات دقت کافی کنید و به هیچ وجه دروغ نگویید یا اطلاعات متناقض ارائه نکنید.
4.    همیشه به شیوه ای برنامه ریزی شده و روشمند عمل کنید و سعی کنید گام‌های خود را مطابق فرایندی که تعریف شده است بردارید و مرحله به مرحله پیش بروید . هیچ وقت تلاش نکنید که اطلاعات  یا مدارک اضافه‌ای که درخواست نشده است را ارائه کنید.
5.    در طول مدت زمانی که منتظر بررسی پرونده خود هستید ، از زمان حداکثر استفاده را بکنید و روی نقاط ضعف خود از جمله تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی و یا در صورتی که  به ایالتی فرانسه زبان مهاجرت می‌کنید ، روی مهارت زبان فرانسه کار کنید . تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه ، مهمترین ابزار برای بنای یک زندگی موفق در کانادا می باشد.
6.    تا فرارسیدن پایان زمان بررسی پرونده ، فرصتی استثنایی در اختیار دارید که بازار کار کانادا را مطالعه کرده و عناوین شغلی که با توجه به رشته تحصیلی و سوابق کاری خود می‌توانید در آنها موفق شوید را شناسایی کنید . تهیه یک رزومه مناسب و نیز شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی و گرفتن گواهینامه‌هایی که ممکن است بر غنای رزومه شما بیافزایند را فراموش نکنید.
7.    اگر تصمیم دارید که از یک مشاور مهاجرت در راستای بهبود و تسریع روند پیشرفت اقدامات لازم برای مهاجرت خود استفاده کنید و وی را به عنوان نماینده خود به اداره شهروندی و مهاجرت کانادا معرفی کنید ، در مورد اعتبار و سوابق آن شخص تحقیق کافی کنید . اگر مشاور ادعا می‌کند که عضو یک انجمن معتبر و رسمی در زمینه مهاجرت کاناداست ، شماره عضویت وی را بخواهید و از طریق اینترنت و یا وب سایت انجمن مذکور ، درستی ادعای او را بررسی کنید ..
8.    امضای قرارداد مکتوب با مشاور را جدی بگیرید . بعد از انتخاب مشاور ، وقت ملاقاتی با او تنظیم کرده و تمام سوالات مرتبط با مهاجرت خود را از او بپرسید . تمام جوانب و مفاد قراردادی را که باوی امضا می‌کنید به دقت مورد بررسی قرار دهید.
9.    و در نهایت ، از همه مهتر این موضوع می باشد که در تمام مراحل ، رویکردی مثبت داشته باشید و با اعتماد به نفس گام بردارید.








|

آبشار نیاگارا
علی رغم اینکه یک طرف این آبشار در امریکا قرار دارد ، اما تقریبا می توان گفت که مرز مشترک دو کشور امریکا و کانادا است . آبشار نیاگارا یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در دنیا به حساب می آید . گردشگران زیاد از تمام کشور های دنیا برای دیدن این آبشار بزرگ و بسیار زیبا ، به مرکز قاره ی امریکای شمالی و کشور کانادا می آیند. این آبشار در هر ثانیه ، حجمی معادل ششصد  هزار گالن آن به دریاچه می ریزد.

غذای محلی پیوتین

پیوتین نوعی غذای محلی است که با کبک پخته می شود و با سیب‌زمینی سرخ شده ، پنیر و آب گوشت تهیه و سرو می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد . این غذای محلی در میان گردشگران از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است . پیوتین را  در همه جای کانادا می توان پیدا کرد . تقریبا همه فست فودها بشقاب های پیوتن را در منوی خود دارند .

جنگل درختان خمیده
  جنگلی از درختان صنوبر خمیده و پرپیچ و تاب وجود دارد که گردشگران بسیاری را به خود جلب می کند
درختان در این منطقه به جای اینکه به سمت بالا قد بکشند ، خمیده شده و به سمت پایین رشد می کنند و این حالت خاص ژنتیکی ، منظره ی عجیب و مرموزی را ایجاد می کند که برای گردشگران جالب توجه است . محققان مشغول تحقیق بر روی این درختان می باشند تا علت این مسئله عجیب را بیابند .

خلیج فاندی
منطقه ی دیگری از کانادا که گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند ، خلیج فاندی است .
خلیج فاندی ، پر جزر و مد ترین خلیج دنیاست که از این حیث نامش در کتاب گینس به ثبت رسیده است . دلیل دیگری که این خلیج گردشگران را به سمت خود جذب می کند ، مناظر خاص و بی نظیری هستند که در این خلیج وجود دارد .

سپیده شمالی
سپیده شمالی ، یکی از جذاب ترین و شگفت آور ترین پدیده های طبیعی است که در کشور کانادا ، نزد گردشگران شهرت زیادی دارد .
یکی از بهترین و مناسب ترین نقاط دنیا که می توان سپیده شمالی را در وسیع ترین و واضح ترین حالت مشاهده کرد ، کانادا است که تا قطب شمال نیز ادامه دارد . نورهای پگاه شمالی از اواخر پاییز تا بهار ادامه می یابد .

migrate.mento.ir در زمینه مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا شما را یاری می کند.

|

 کوه های راکی در کانادا از زیبایی هایی که پس از مهاجرت به کانادا می بینید. مجموعه کوه های راکی رشته  کوه وسیعی در غرب آمریکای شمالی است که از شمال به جنوب ، از کانادا تا نیومکزیکو به طول (۴٨٣٠ ) کیلومتر کشیده شده است . بلندترین قله ی رشته کوه راکی ، مونت آلبرت در کلورادو است که ( ۴۴٠١ ) متر نسبت به سطح دریا ارتفاع دارد.
پدید آمدن کوه های راکی در کلورادو ، همیشه باعث حیرت دانشمندان شده و به معمایی برای آنان تبدیل شده است . این کوه ها حدود ۶٠٠ مایل در درون قاره و بسیار دورتر از نزدیکترین مرز صفحه ی زمین ساختی است .

تنها رشته کوه درون قاره ای قابل مقایسه با کوه های راکی ، هیمالیا است که دانشمندان پی برده اند که علت تشکیل آن اصابت دو صفحه ی قاره ای هند و اوراسیا می باشد.

ولی در اینجا قاره ای وجود ندارد که به امریکای شمالی برخورد کرده باشد .

اکنون دانشمندان با تحقیقات زیاد ، به سوی حل این راز ، گام های بلندی برداشته اند .
سابقا دانشمندان باور داشتند که صفحه ی یک اقیانوس به زیر قاره ی امریکای شمالی فرورانده شده و موجب بالا آمدن صفحه قاره تا قسمت تحتانی قاره تمام مسیر را از اقیانوس تا کلورادو ساییده است . بر طبق این فرضیه ، این عمل باعث فشرده شدن بخش وسیعی از زمین به سمت کوه ها شده است . اما این فرضیه نمی تواند همه ی وقایع را توضیح دهد.


طبیعت بکر و مناظر ناب این رشته کوه ، همواره باعث جذب گردشگران بسیاری از تمام دنیا می شود . در میان این رشته کوه ها ، دریاچه ها و پارک های جنگلی متعدد و بسیار زیبا شکل گرفته و پدید آمده اند که دیدن این مناظر زیبا و دلنشین ، می تواند آرزوی هر انسانی باشد .

جنگلی بسیار سرسبز و بارانی در مركز بخش داخلی ایالت بریتیش كلمبیا در كشور كانادا قرار گرفته است که از جمله زیباترین جنگل های دنیا می باشد . بیشترین توده درختان این جنگل را درختان سدر تشكیل می‌دهند و به علت قرار گرفتن در مناطق شمالی و  مجاورت با رشته كوه‌های راكی ، دارای آب و هوایی سرد است.
بخش قابل توجهی از این جنگل در مناطق دره‌ای كوه‌های راكی قرار گرفته است و  این موضوع موجب شده است که  از تلفیق منظره كوهستان و جنگل انبوه ، منظره های فوق‌العاده زیبا و چشم‌نوازی به وجود آید.
این رشته کوه حدود ۵۵ تا ۸۰ میلیون سال پیش در دورهٔ لارامید پدید آمده است . پس از پایان آخرین عصر یخبندان ، به تدریج انسان ها در اطراف این رشته کوه سکونت کردند . این کوه ها ، دارای گونه های متنوع و ارزشمندی از پوشش های گیاهی و جانوری می باشد . .
 
migrate.mento.ir در زمینه مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا شما را یاری می کند.



|

تنها وسیله برای رفت و آمد به این پارک ، راه آهن کانادا بود که در اوایل باعث جذب گردشگران به این پارک می شد ولی پس از سالها در اوایل قرن بیستم ، جاده سازی در این پارک شروع به رشد کرد .تا قبل از سال 1960 که این پارک به صورت کامل افتتاح شد ، از هیچ یک از جاده های احداث شده ، استفاده ای نمی شد. بعد از افتتاح پارک ، اعلام شد که پارک ملی بنف در طول سال بازدید کننده می پذیرد ، و به دنبال آن ، تعداد بسیار زیادی گردشگر از نقاط مختلف به این پارک آمدند و از آن بازدید کردند . به طوری که در سال 1990 بیش از 5 میلیون گردشگر از این پارک دیدن کردند. پارک ملی بنف ، به عنوان یکی از پربازدید ترین جاذبه های توریستی در دنیا محسوب می شود .

پارک ملی بنف ، نام قدیمی پارک ملی کانادا می باشد که در اوایل به این نام خوانده می شد و بعدها تغییر نام پیدا کرد . این پارک ملی با مساحتی بالغ بر حدود 6 هزار و 641 کیلومتر مربع ، در میان رشته ‌کوه راکی ، در نزدیکی شهر بنف در ایالت آلبرتای کانادا واقع شده است . پارک ملی بنف به همراه سه پارک ملی دیگر به نام‌های پارک ملی جاسپر ، پارک ملی کوتنای و پارک ملی یوهو تحت عنوان پارک‌های رشته کوه راکی در میراث جهانی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است . دلایلی از جمله وجود یخچال های طبیعی ، دشت های یخی و جنگل های مخروطی و مناظر زیبا و دلنواز باعث می شود تا این پارک هر ساله میزبان تعداد بسیار زیادی گردشگر از سرتاسر جهان باشد . دشت یخی پارک وی از دریاچه ی لویز تا پارک ملی جاسپر ادامه دارد . پارک ملی بنف از غرب به پارک ملی یوهو ، از جنوب به پارک ملی کوتنی و از جنوب شرقی به منطقه ی کاناناسکیس منتهی می شود .
بزرگترین مرکز کسب درآمد این پارک در دره ی باو ریور در شهر بنف واقع شده است .
 migrate.mento.ir در زمینه مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا شما را یاری می کند.

}

یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای ساختن وب سایت  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مهاجرت به کانادا , اقامت کانادا , تحصیل در کانادا , کار در کانادا ,
بازدید : 116
تاریخ : چهارشنبه 17 شهریور 1395 زمان : 16:16 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

شما میتوانید در ادامه با نکاتی برای مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید.


تحصیل در کانادا و زندگی در کانادا به دلیل شرایط خوب زندگی از نظر اقتصادی, اجتماعی و تنوع فرهنگی باعث شده تا این کشور به یکی از کشور های که بیشترین تعداد مهاجر را در سال پذیرش می کند تبدیل شود.تنوع نژادی کانادا به نحوی است که در حدود نیمی از جمعیت 36 میلیونی این کشور را مهاجرین و یا همان متولد شدگان خارج از خاک کانادا تشکیل می دهند.درصدی از این مهاجران را دانشجویان تشکیل میدهند.دانشجویانی که به دنبال تحصیل در یک کشور پیشرفته و مدرن با سطح علمی بالا هستند.در رنکینگ جهانی اعلام شده برای برترین دانشگاه های دنیا, سهم کانادا پنج دانشگاه در 100 دانشگاه اول جهان میباشد.

این موضوع نشان دهنده سطح بالای سیستم آموزشی این کشور است.مدارک دانشگاه های بین المللی در سطح جهانی مورد تایید اکثریت کشورها میباشند.اما در بعضی موارد, کشور هایی هستند که این مدارک را هم با استاندارد های آموزشی خود متفاوت میدانند! پس قبل از اقدام برای تحصیل در هر دانشگاه خارجی به لیست دانشگاه های معتبر از نظر سیستم آموزشی کشور مد نظرتان برای کار و زندگی نگاهی بیاندازید.در قدم بعدی نیز برای تحصیل در کانادا یا هر کشور دیگری از طریق موسسات و یا دفاتر معتبر اعزام دانشجو اقدام نمایید.در ادامه لیستی از پنج دانشگاه برتر کانادا در سطح جهانی آماده کرده ایم تا با آنها آشنایی بیشتری پیدا کنید.

1.دانشگاه مک‌مستر

دانشگاه مک مستر یک دانشگاه دولتی است که در شهر همیلتون استان انتاریو کانادا قرار دارد. این دانشگاه با پردیسی ۱۲۱ هکتار، دارای ۶ دانشکده علوم، مهندسی، بهداشت، علوم انسانی، علوم اجتماعی و تجارت است. نام دانشگاه از ویلیام مک‌مستر نماینده مجلس سنای کانادا و بانکدار گرفته شده که ۹۰۰ هزار دلار کانادا برای احداث این دانشگاه از خود به ارث گذاشت.دانشگاه مک‌مستر دارای بیش از ۲۵ هزار دانشجوی کارشناسی و ۴هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی است. در سال تحصیلی ۲۰۱۵–۲۰۱۶ دانشگاه مک‌مستر در جدول رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، در کانادا در مقام چهارم و در جهان در مقام نود و چهارم ارزیابی شده است.

               دانشگاه مک مستر کانادا  دانشگاه مک مستر کانادا  دانشگاه مک مستر کانادا

2.دانشگاه مک‌گیل

دانشگاهی در شهر مونترئال از استان کِبک در کانادا است. این دانشگاه در سال ۱۸۲۱ تأسیس شده‌است. دانشگاه نام جیمز مک‌گیل تاجر معروف اسکاتلندی را بر خود دارد. مک‌گیل یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های کاناداست که در دورهٔ استعمار بریتانیا و ۴۶ سال قبل از تأسیس کشور کانادا افتتاح شد.با داشتن ۲۱ دانشکده و موسسهٔ تکنولوژی، بیش از ۳۰۰ گونه مدرک در انواع علوم مختلف از جمله پزشکی و حقوق ارائه می‌دهد. پردیس اصلی این دانشگاه در مساحتی به اندازهٔ ۳۲ هکتار در پای کوه سلطنتی در مرکز شهر مونترال قرار گرفته‌است. پردیس دوم، پردیس Macdonald با مساحتی به اندازهٔ ۶٫۵ کیلومتر مربع در مزارع و زمین‌های جنگلی در "سنت-آن-دو-بلوو، کبک"، در ۳۰ کیلومتری غربی محوطه دانشگاه در مرکز شهر است. اگر چه زبان آموزش، زبان انگلیسی است، اما دانش جویان حق دارند برای ارسال هر گونه تکلیف نمره‌ای از زبان انگلیسی یا زبان فرانسه استفاده کنند، به جز زمانی که یادگیری یک زبان مشخص منظور و هدف است. بیش از ۳۴۰۰۰ دانشجو در مک گیل تحصیل می‌کنند که حدود یک پنجم آنان را دانشجویان خارجی تشکیل می‌دهند.مک گیل بهترین رتبهٔ دانشگاهی را در میان دانشگاه‌های کانادا داراست و در رتبه بندی جهانی منتشر شده در سال 2009 رتبهٔ هجدهم دنیا را در اختیار داشت.با داشتن بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموخته و استاد در سرتاسر دنیا مک‌گیل یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف علوم است.به عنوان نمونه می‌توان به یازده برندهٔ جایزهٔ نوبل، دو نخست وزیر، سه فضانورد، چهار قاضی دادگاه عالی کانادا، سه رهبر کشورهای خارجی، نه برندهٔ جایزهٔ آکادمی، سه برندهٔ جایزه پولیتزر، و بیست و پنج مدالیست بازی‌های المپیک نام برد.

             دانشگاه مک گیل در کانادا  دانشگاه مک گیل در کانادا  دانشگاه مک گیل در کانادا

3.دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا یا UBC در پوینت گری در شهر ونکوور، از استان بریتیش کلمبیای کانادا واقع است. مکان آن از مرکزشهر ۲۰ دقیقه فاصله دارد، و در همسایگی بسیاری از دریاکنارهای محلی است. دریاکنار رک، از بزرگ‌ترین دریاکنارهای پوشش به اختیار جهان، از این جمله‌اند. پارک منطقه‌ای پاسیفیک اسپیریت با مساحت ۷٫۶۳ کیلومترمربع مانند کمربند سبزی میان شهر و پردیس دانشگاه عمل می‌کند. در عین حال، تصویر کوه‌های پوشیده از درخت به شمال و اقیانوس آرام به غرب، دیدگاه ناحیه را تشکیل می‌دهند.مساحت پردیس دانشگاه 1٫75 کیلومترمربع است و ساختمان‌های آن ۱٬۰۹۱٬۹۹۷ مترمربع را اشغال می‌کنند. کادر تدریسی تمام‌وقت دانشگاه و دیگر کارکنان تمام‌وقت آن به ترتیب ۳٬۱۶۷ و ۴٬۶۱۲ نفر هستند. دانش‌جویان آن در دوره کارشناسی ۳۳٬۵۵۶، در دوره‌های کارشناسی ارشد و بالاتر ۷٬۳۷۹ و فارغ التحصیلان آن بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ نفر از ۱۲۰ کشور دنیا هستند.در سال ۲۰۰۴ دانشگاه بریتیش کلمبیا در مراسمی به دزموند توتو و دالای لامای چهاردهم دکترای افتخاری اهدا کرد.دانشگاه بریتیش کلمبیا یکی از معروفتیرین و خوشنامتیرین دانشگاههای کشور کانادا در سطح جهان میباشد.

             دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا  دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا  دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

4.دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دانشگاه کانادا بوده که در شهر تورنتو قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۸۲۷ تأسیس شده و در در مجموع پردیس‌ها حدود ۷۳٬۰۰۰ نفر دانشجو دارد.این دانشگاه بسیار معتبر، عضو انجمن دانشگاه‌های آمریکایی نیز می‌باشد.بر اساس رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در آموزش عالی توسط موسسه تایمز در سال ۲۰۱۵، دانشگاه تورنتو در مکان ۱۹ در سطح جهان و رتبه ۱ در کانادا قرار گرفت. در حالی که براساس























برای زندگی در شهر های استرالیا باید با نکاتی برای مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : مهاجرت به استرالیا , اقامت استرالیا , شهرهای استرالیا , کار در استرالیا ,
بازدید : 112
تاریخ : سه شنبه 09 شهریور 1395 زمان : 19:15 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: تزیین بسیار زیبا و جذاب دکوراسیون ورودی منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد

تزیین میز غذاخوری بسیار زیبا به شما در طراحی زیبا و جذاب منزل کمک زیادی میکند و تزیین میز غذاخوری دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

میز پذیرایی چه از نظر کاربردی و چه از لحاظ زیبایی و دکور از مهمترین عنصرهای اتاق پذیرایی است. یک میز زیبا می‌تواند نقطه توجه اتاق شما باشد و شگفتی میهمانان را برانگیزد. باز هم می خواهیم برویم سراغ شکستن قوانین ننوشته، می خواهیم به شما بگوییم که برای تزیین میز غذای تان از دو رنگ بشقاب استفاده کنید و آن ها را یکی در میان بچینید و از جلوه زیبای میز غذای تان لذت ببرید. حتما که نباید همه بشقاب ها یک رنگ باشند، اگر قرار است مهمانی ای با دوستان صمیمی تان برگزار کنید این ترفندهای دکوراسیونی به شما کمک می کند تا لحظه های شاد تری داشته باشید و بیشتر از دورهمی تان لذت ببرید.


ترکیب رنگی های جذاب برای میز های غذا

ترکیب های رنگی معجزه گر را فراموش نکنید. آن ها به میز غذای تان روح می بخشند و حس و حال آن را حسابی عوض می کنند.
بشقاب های سفید معجزه گر

اگر وقت کمی برای چیدن میز غذایتان داشتید و از قبل هم برای آن برنامه ای نداشتید، کافی است که به بشقاب های سفید و کمی لعاب دار خود اعتماد کنید. رنگ سفید آن ها به تنهایی بار جذابیت میز تان را به دوش می کشند و باعث می شوند تا کسی متوجه نشود که شما برای چیدن میزی به این زیبایی وقت کمی صرف کرده اید، در واقع هیچ کس باورش نمی شود.
 

دستمال سفره یادتان نرود

وقتی رومیزی را انتخاب کردید و آن را روی میزتان انداختید، نوبت دستمال سفره می رسد که هم می توانید آن را با طرح دلخواه تان از فروشگاه ها بخرید و هم خودتان آن را درست کنید. برای درست کردن دستمال سفره در خانه باید پارچه خوشرنگ و زیبایی را در ابعاد ۴۰ در ۴۰ برش دهید و دورشان را بدوزید. به همین راحتی کار تمام می شود و دستمال سفره تان آماده است، اما اگر از دستمال های کاغذی طرح دار استفاده می کنید، دقت داشته باشید برای قرار دادن دستمال روی بشقاب آن را طوری بگذارید که طرحش دیده شود و مشخص باشد.

در مورد دستمال های ساده و تک رنگ یا دستمال های پارچه ای، لوله کردن دستمال بهتر است و در زیبایی میز هم بیشتر تاثیر می گذارد. البته به طور معمول از حلقه های خاصی برای این کار استفاده می شود تا دستمال سفره به صورت حلقه روی میز باقی بماند، اما اگر این حلقه ها را در دسترس ندارید، می توانید از روبان هایی با عرض دو سانتی متر و متناسب با رنگ دستمال استفاده کنید. روبان را صاف روی دستمال سفره بپیچید و انتهای آن را پاپیون کوچکی بزنید و پس از آن تا جایی که می توانید پاپیون را با دست صاف و مرتب کنید تا همه دستمال ها و پاپیون هایشان شبیه یکدیگر باشد. برای انتخاب رنگ روبان ها هم خوب است رنگی نزدیک به رنگ رومیزی یا رانر انتخاب کنید چون هرچه تعداد رنگ های روی میز بیشتر شود، فضا شلوغ تر و بی نظم تر به چشم می آید. البته حتی می توانید قاشق و چنگال ها را هم جفت کنید و با همان روبان ها به هم ببندید تا ترکیب و هماهنگی بیشتری روی میزتان ایجاد شود.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : طراحی دکوراسیون،دکوراسیون داخلی ,
بازدید : 79
تاریخ : یکشنبه 07 شهریور 1395 زمان : 11:31 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: مزایای مهاجرت به قبرس و هزینه زندگی در آن

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

مدارک لازم برای هر متقاضی:

   کپی رنگی از گذرنامه با حداقل ۲ سال اعتبار

   ۴ قطعه عکس رنگی

   فرم پرشده مشخصات متقاضی

   گواهی عدم سوء پیشینه ، با ترجمه رسمی و با مهر سفارت قبرس

   قبض پرداختی برق یا آب جهت اثبات محل سکونت ، با ترجمه رسمی و با مهر سفارت قبرس

   گزارش مالی بانکی مبنی بر گردش حساب و موجودی حساب به زبان انگلیسی (ترجمه رسمی) با مهر سفارت قبرس

   ترجمه رسمی کارت ملی یا شناسنامه مهر شده توسط سفارت قبرس

   آخرین مدرک تحصیلی در صورت وجود ، ترجمه رسمی و مهر سفارت قبرس

   مدارک مربوط به سوابق کاری در صورت وجود ، ترجمه رسمی و مهر سفارت قبرس

برای ترجمه رسمی ، باید اصل مدارک را تحویل دارالترجمه رسمی دهید و درخواست ترجمه و مهر شدن ترجمه توسط وزارت امور خارجه را نمایید.

کلیه مدارک باید جهت تایید به سفارت قبرس در تهران تحویل داده شود. بدیهی است مدارکی که مهر و تمبر سفارت قبرس در تهران را نداشته باشند در قبرس به رسمیت شناخته نمی شوند و نمی توان کارهای مربوط به ثبت شرکت و اخذ اقامت را با آن انجام داد. سفارت قبرس در ازای دریافت مبلغی مدارک متقاضی را تایید می کند.

گواهی عدم سوء پیشینه باید از طریق پلیس +۱۰ در ایران گرفته شود و سپس برای ترجمه رسمی تحویل دارالترجمه گردد.

کلیه شعب بانک های خصوصی معمولا گواهی گردش حساب و موجودی به زبان انگلیسی را به متقاضی ارائه می کنند. برای بانکهای قدیمی تر معمولا باید به ادارات خاص بانکها مراجعه نمایید. اگر با شعبه بانک خود تماس بگیرید و بگویید که گواهی گردش حساب و موجودی را به زبان انگلیسی و برای سفارت می خواهید ، آنها شما را راهنمایی خواهند کرد.

ترجمه رسمی آخرین مدرک تحصیلی و سوابق کاری اگرچه جزو مدارک اجباری نیست ولی باعث محکم تر شدن پرونده می گردد. ممکن است برای افرادی که این مدارک را نداشته باشند فقط اقامت ۱ ساله داده شود که باید دوباره برای تمدید آن اقدام کرد.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : اقامت کانادا،تحصیل در کانادا،زندگی در امریکا ,
بازدید : 74
تاریخ : یکشنبه 31 مرداد 1395 زمان : 11:14 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

مراقبت از پوست امری ضروری است که هر فردی برای داشتن پوست سالم و شفاف و زیبا باید تکنیک های مراقبت و نگهداری از پوست را درنظر داشته باشد و در رعایت نکات مربط به مراقبت از پوست کوشا باشد.

مراقبت از پوست امری دائمی است ، آگاهی خود را افزایش دهید و یک برنامه جامع برای داشتن پوستی زیبا و سالم داشته باشید. تصمیم گرفته ایم تا راهنمای کاملی برای شما آماده کنیم تا در مراقبت از پوستتان همواره مد نظر داشته باشید ، توجه داشته باشید که این کاریست روزمره و دائمی ، عادت کنید تا همواره از آن پیروی کنید. بر اساس تحقیقی که در ژورنال تخصصی تغذیه در آمریکا منتشر شده است: کسانی که به ویژه ویتامین C زیاد مصرف می‌کنند، کمتر دچار چین و چروک و خشکی پوست و پوست ترک‌خورده (به دلیل مواد مغذی برای افزایش کلاژن) می‌شوند.

متخصصان توصیه می‌کنند ۴.۵ پیمانه در روز از میوه و سبزیجات مصرف کنید در حالی که میانگین مصرف خانم‌ها فقط حدود ۲.۵ پیمانه است.

مصرف میوه و سبزیجات را دو برابر کنید.

مصرف به اندازه میوه و سبزیجات برای سلامت بدن ضروری است. تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که میوه و سبزیجات رنگی یعنی با رنگدانه زیادی می‌خورند سلامت و جذابیت بیشتری دارند (واقعا!). دکتر الیسا زید، متخصص تغذیه و نویسنده کتاب (Younger Next Week) می‌گوید: “میوه و سبزیجاتی که حاوی کاروتینوئید(نوعی ویتامین) هستند(مثلا هویج، فلفل قرمز، کدو)، توناژ زرد، قرمز و نارنجی پوست را افزایش می‌دهند.”

فقط دو بار در روز صورتتان را بشویید

به گفته امی گرابر Emmy Graber، متخصص بیماری‌های پوستی و استادیار بخش پوست در دانشگاه پزشکی بوستون، اکثر خانم‌ها روزانه ۴ یا ۵ بار صورت خود را می‌شویند، اما مطالعات نشان می‌دهد دو بار در روز مطلوب است. شستشوی بیشتر سبب می‌شود پوست شما چربی طبیعی خود را از دست بدهد. گرابر می‌گوید بعضی از ذرات لایه بردار موجود در اسکراب‌ها می‌تواند باعث خراش‌های میکروسکوپی بر روی پوست شود . میکروبیدها می‌توانند برای ما مضر باشند(اخیرا مشخص شده که به طور فزاینده‌ای اقیانوس و دریاچه‌های بزرگ را آلوده می‌کنند و ممکن است سطح سموم را در ماهی که می‌خوریم افزایش دهند) گرابر می‌گوید: “لیف حمام به خوبی سلول‌های مرده بدن، کثیفی و آرایش را می‌گیرد.”

برای سالم نگه داشتن پوستتان، تلاش کنید عادت های بدی که منجر به آکنه، سرخی، یا خراش می شوند را ترک کنید. پوستتان را نفشارید- به خصوص جوش هایتان را- در غیر این صورت دچار زخم های دائمی می شوید.اسپری و ژل مو را از صورتتان دور نگه دارید. آن ها می توانند منافذ پوستتان را مسدود کنند. از هدبندها یا کلاه پشمی که باعث حساسیت پوست می شوند استفاده نکنید. سیگار نکشید. صورتتان را پیر می کند و باعث زردی و خشکی اش می شود. و سعی کنید استرس که یکی از عوامل بسیار مهم درنابودی  زیبایی پوست است را از خود دور کنید .
 

ماسک های طبیعی

سعی کنید هر چند وقت یک بار از ماسک های مختلف استفاده کنید ، دقت کنید که آنهارا بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید . البته ماسک های آماده در بازار موجود هستند اما بهتر است از ماسک های دست ساز و طبیعی استفاده کنید .

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کاشت مو،عمل بینی ,
بازدید : 73
تاریخ : پنجشنبه 28 مرداد 1395 زمان : 10:22 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: استفاده از شیشه های دکوراتیو در دکوراسیون منزل

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری از مهمترین مکانها در طراحی فضای داخلی منزل به شمار می رود و دکوراسیون بسیار جذاب اتاق غذاخوری تاثیر زیادی در طراحی زیبا و منحصربفرد منزل دارد. در طراحي اتاق يا ميزناهارخوري مي توانيد از دارايي ها شخصي يا خانوادگي خود استفاده کنيد. به طور مثال، از صندلي پدربزرگ که به شما به ارث رسيده است مي توانيد بهره بگيريد. البته براي سازگاري آن با ميز و صندلي ها، بهتر است صندلي هاي ميز را از انواع مختلف و سبک و رنگ و شکل متفاوت انتخاب کنيد تا در خانه بيانگر نوعي سليقه و طراحي شخصي باشد.
کفپوش و مبلمان را مشکي را در اتاقي با ديوارهاي سفيد بچينيد. ميز ناهارخوري نيز اگر مشکي باشد بهتر است و ظروف دکوري روي آن را به طور زيرکانه اي سفيد انتخاب کنيد تا باعث ديده شدن بهتر خودشان و ميز بشوند. اين تضادهاي رنگي است که به راحتي نظر بيننده را جلب و دلبريايي مي کنند.

 در اتاق غذاخوري مي توانيد يکي از ديوارها را به طور کامل – از بالا تاپايين – مشکي کنيد. اما اين کار شرط دارد. شرط آن استفاده از نورهاي طبيعي و ترکيب با رنگ سفيد است تا حس خفگي به اتاق ندهد. رنگ مشکي همه نور را به خود جذب مي کند و گرايش بسياري به تخت و صاف ديده شدن دارد. بنابراين، اگر پرداخت نهايي رنگ را براق انتخاب کنيد، اتاق درخشندگي بيشتري خواهد داشت.


کفپوش و مبلمان را مشکي را در اتاقي با ديوارهاي سفيد بچينيد. ميز ناهارخوري نيز اگر مشکي باشد بهتر است و ظروف دکوري روي آن را به طور زيرکانه اي سفيد انتخاب کنيد تا باعث ديده شدن بهتر خودشان و ميز بشوند. اين تضادهاي رنگي است که به راحتي نظر بيننده را جلب و دلبريايي مي کنند.

آيا به رنگ مشکي علاقه داريد ولي نمي خواهيد ديوار و سقف خانه را تيره کنيد؟ خوب به موارد ديگري فکر کنيد که مي توانيد رنگ مشکي را به آنها تزريق کنيد. به طور مثال، به درها يا تزئينات چوبي يا حتي لوستر اتاق.

اگر از طرفداران آبي خصوصا آبي تيره هستيد، رنگ آبي جوهري همان رنگي است که به دنبال آن مي گرديد، آبي تيره رنگ بسيار شيکي است که سطح سردي آن نسبت به تناژهاي روشن و ملايم آن بسيار کمتر است. اگر در دکوراسيون اتاق غذا خوري آبي تيره را با سفيد يا رنگ روشن ديگري همنشين کنيد، نتسجه ي اغوا کننده و جذابي را خواهيد ديد.

اگر تمايل داريد سقف غذا خوري شما بلندتر به نظر برسد آن را به رنگ آبي روشن در بياوريد. اين کار احساس دلبازي و وسعت را در فضاي شما ايجاد مي کند. براي ايجاد انسجام بيشتر در دکوراسيون از همان رنگ آبي در ساير اکسسوري هاي فضاي داخلي استفاده کنيد.

اکنون که تب فوتبال و جام جهاني تند است و همه فوتبالي ها دنبال اين مراسم هستند، مي توانيد از پالت رنگ سبز و زرد براي فضاي اتاق غذاخوري در خانه خود استفاده کنيد.

رنگ زرد آفتابي، گرماي خورشيد را القا مي کند و باعث صميميت بيشتر فضا مي شود. سبزهاي بهاري نيز علاوه بر هارموني کامل با زرد، به ديوارهاي خانه حس طبيعت و طراوت مي بخشند.

اگر بخواهيد مي توانيد نارنجي را نيز وارد بازي کنيد. ديوارهايي که به رنگ نارنجي روشن هستند، گرمايي بسيار مطبوعي دارند و آرامش خاصي به انسان مي دهند. اين رنگ را مي توان با نارنجي پررنگ تر که تُني از قرمز در خود دارد و سبز فسفري که بيشتر حالت مات دارد، جفت کرد. اين رنگ ها هارموني بسيار خوبي با هم دارند و مسلما از گرماي محيط آرامش مي گيريد.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دکوراسیون , دکوراسیون داخلی ,
بازدید : 253
تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395 زمان : 11:56 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 22


درباره سایت

وبلاگ ما در موضوعات مراسم عروسی,دکوراسیون و اخذ اقامت و مهاجرت فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم عروسی و مقالاتی در مورد برگزاری مراسم و تشریفات مجالس ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف دنیا نیز مطالب مختلفی ارائه میشود.مطالب دکوراسیون نیز با موضوعاتی مانند دکور لوازم عروس,دکور آشپزخانه,کابینت فلزی و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 219
کل نظرات : 7
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 54
باردید دیروز : 25
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 322
بازدید سال : 4,921
بازدید کلی : 52,943

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی