به سایت طراحی و ساخت سایت حرفه ای خوش آمدید!
ironia

تبلیغات

اینـتر وب

عنوان: خواص نخوردن گوشت قرمز

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد.

از آنجا که نمی شود استفاده از موبایل را کنار گذاشت، حتما دلتان هم نمی خواهد طی صحبت های طولانی با موبایل تحت تاثیر امواج خطرناک این وسیله قرار بگیرید. اما باید بدانید که چگونه می توانید آثار زیانبار تلفن همراه تان را کاهش دهید.

1. مدت زمان مکالمه تان را کاهش دهید.
بهترین راهکار برای کاهش مضرات امواج موبایل این است که مدت زمان مکالمه با تلفن همراه تان را کاهش دهید. مطالعات نشان می دهد اگر شما بیش از دو دقیقه با موبایل صحبت کنید، امواج مغزی شما تحت تاثیر امواج تلفن همراه قرار می گیرد.


2. کودکان فقط در مواقع ضروری از تلفن همراه استفاده کنند.
برای کاهش مضرات امواج موبایل در کودکان باید آنها فقط در موقع ضروروی با موبایل صحبت کنند. به هیچ وجه درست نیست که کودکان یک تلفن همراه مخصوص خودشان داشته باشند، چون مغز کودکان در حال رشد بوده و اثر امواج تلفن همراه بر آنها پنج برابر بیشتر است.

 

3. تلفن همراه را در جیب شلوارتان و یا روی کمربندتان قرار ندهید.
برای در امان ماندن از مضرات امواج موبایل بهتر است تلفن همراه را در جیب شلوارتان قرار ندهید، چون بافت های بخش پایینی بدن بیشتر از بافت های سر و صورت، اشعه های مضر موبایل را جذب کرده و آسیب می بینند. نتایج یک مطالعه نشان می دهد مردانی که تلفن همراه را در جیب شلوارشان قرار می دهند، تعداد اسپرم هایشان 30 درصد کاهش پیدا کرده و دچار عقیمی موقت می گردند.

 

4. اول بگذارید ارتباط برقرار شود.
وقتی شماره گرفتید، اجازه دهید اول ارتباط با طرف مقابل برقرار شود، سپس موبایل را روی گوش تان قرار دهید. در این صورت کمتر تحت اشعه مضر آن قرار می گیرید. شما می توانید برقرار شدن ارتباط را روی صفحه تلفن همراه تان ببینید.

 

5. از هدست استفاده کنید.
برای اینکه امواج تلفن همراه هنگامی که آن را روی گوش تان قرار داده اید مغز شما را نشانه نروند، باید آن را از سرتان دور کنید. بهترین کار برای در امان ماندن از مضرات امواج موبایل این است که به جای قرار دادن تلفن همراه روی گوش تان، از یک “هندزفری” یا “هدست” سیم دار استفاده کنید. این کار موجب می شود امواج موبایل به سمت مغز شما نیایند.

روش هایی برای کاهش مضرات امواج موبایل

6. تلفن همراه تان را داخل پوشش های فلزی قرار ندهید.
برای کاهش مضرات موبایل بهتر است برای موبایلتان پوشش های فلزی نخرید. این محفظه های فلزی مانند یک گیرنده عمل کرده و اثر امواج تلفن همراه را که به سمت بدن شما می آیند، تشدید و منعکس می کنند.

 

7. تلفن همراهی با میزان اِس.اِی.آر پایین تر (جذب پایین اشعه برای بدن) بخرید.
هنگام خرید تلفن همراه به میزان اِس.اِی.آر آن توجه کنید. این عدد به طور معمول به وسیله شرکت سازنده تلفن همراه روی گوشی و یا کاتالوگ آن درج می شود و نشان می دهد که هنگام استفاده از تلفن همراه چه مقدار از امواج جذب بدن شما می شود. هر چه این عدد در یک گوشی تلفن همراه پایین تر باشد، آن گوشی ایمن تر است.

 

8. از اسپیکر یا پخش صدا استفاده کنید.
برای کاهش تماس با امواج مضر تلفن همراه، هنگام صحبت کردن با آن، از اسپیکر یا پخش صدا استفاده کنید. فراموش نکنید در این شرایط تلاش کنید تا می توانید تلفن همراه را دورتر از بدن تان قرار دهید. با بیشتر شدن فاصله، میزان امواج الکترومغناطیس به میزان زیادی کاهش می یابد.

 

9. از آنتی اکسیدان ها استفاده کنید.
برای کاهش مضرات امواج موبایل از آنتی اکسیدان ها استفاده کنید. آنتی اکسیدان ها موادی در بدن هستند که از پیری پیشگیری می کنند و برای سلامت بدن بسیار ضروری هستند. امواج تلفن همراه می توانند این ترکیبات حیاتی بدن را از بین ببرند و فرمول شیمیایی آنها را بشکنند. بنابراین چون در طول روز شما مدت زیادی تحت تابش این اشعه های مضر قرار می گیرید، خوب است روزانه از موادغذایی حاوی آنتی اکسیدان بیشتری استفاده کنید.

 

10. جلوی آنتن موبایلتان را نپوشانید.
مسدود کردن آنتن موبایل هنگام استفاده از آن، مقدار پرتوهای جذب شده از طریق مغز را افزایش می دهد. این کار موجب می شود کارایی تلفن همراه کاهش یابد و موجب شود موبایل از نیروی بیشتری برای ایجاد کیفیت بیشتر استفاده کند و پرتوهای بیشتری را منتشر کند، پس برای در امان ماندن از خضرات امواج موبایل از انجام این کار خودداری کنید.

 

11. در منزل موبایل را دور از خود قرار دهید
بهتر است موبایل را هنگام خواب دور از خودتان قرار دهید. همچنین در حالت آنتن دهی بالای موبایل در محل سکونت یا محل کار و داشتن علائمی نظیر سردرد، وزوز گوش، اضطراب، عدم کیفیت خواب خوب مثل بی خوابی یا کابوس، سوزش چشم، فشار خون بالا و یا حالت گُر گرفتگی، اضطراب و دلهره، تپش نامنظم قلب، استرس و پرخاشگری به احتمال زیاد در معرض امواج قوی الکترومغناطیس قرار دارید. بهتر است نسبت به شناسایی و ایزوله کردن محیط خود در برابر امواج بالا اقدام نمایید.

 

12. امواج موبایل برای خانم های باردار خطرناک است
امواج بالای موبایل، آسیب جدی به سلول های در حال شکل گیری و دی ان ای جنین وارد می نماید. لذا بهتر است خانم های باردار در طول ایام بارداری برای در امان ماندن از خطرات موبایل، آن را از خود دور نگه دارند، خصوصا در هنگام زنگ خوردن موبایل یا برقرار شدن تماس که بیشترین میزان موج را دارا می باشد، موبایل در نزدیکی بدن آنها نباشد.

 

13. مضرات موبایل برای افراد با بیماری های خاص
امواج الکترومغناطیس تاثیرات مخربی بر روی سلول های ضعیف گذاشته و می تواند در پیشرفت بیماری و طولانی شدن درمان آن تاثیر بگذارد. لذا بهتر است افراد با بیماری های خاص خصوصا تومور، ام اس، لوسمی، اختلالات خونی و قلبی و کلیوی یا افرادی که پروتز یا قعطه فلزی در بدن دارند، از موبایل و امواج الکترو مغناطیس دوری نمایند.

 

14. افزایش مضرات امواج موبایل در وسیله نقلیه
موبایل در حال حرکت به میزان چند برابر آلودگی موجی تولید می نماید. همچنین به دلیل وجود دیواره های فلزی در خودرو، امواج در داخل خودرو محبوس شده و باعث جذب و نفوذ بیشتر امواج به بدن می گردد. همچنین استفاده طولانی مدت از موبایل هنگام رانندگی باعث بروز سردرد، سرگیجه، اختلال در هوشیاری و واکنش سریع راننده می گردد.

 

15. تاثیر بد موبایل بر برخی تجهیزات پزشکی
استفاده از تلفن همراه در کنار تخت بیماران و یا تجهیزات پزشکی خطرناک است. سازمان جهانی بهداشت یک سری وسایل و تجهیزات پزشکی را مشخص کرده است که موبایل و سیستم های وایرلس از فواصل نزدیک می تواند روی آنها تأثیر بد بگذارد.

 

16. خطرات استفاده از موبایل در پمپ بنزین
امواج موبایل به دلیل داشتن پرتوهای قوی امواج الکترومغناطیس می تواند با برخورد به اشیای فلزی حالت جرقه ایجاد نماید. موارد بسیار زیادی از انفجار خودروهای در حال سوختگیری، به دلیل استفاده از موبایل در جایگاه سوخت بوده که پرتوها با ایجاد جرقه در محل بخارهای بنزین، باعث انفجار و شعله وری محل گردیدند.

 

17. اثرات مخرب موبایل بر ضربان قلب
قرارگیری موبایل بر روی قلب باعث ایجاد اختلال و بی نظمی در ضربان قلب شده و در بلندمدت می تواند اثرات مخربی بر نظم قلب به جا بگذارد. بهتر است موبایل با اعضای اصلی بدن مانند قلب، سر و اندام پایین تنه فاصله داشته باشد. همچنین زنگ خوردن موبایل در نزدیکی کارت های اعتباری مغناطیسی نیز می تواند باعث اختلال در کارایی آنها گردد.


18. موبایل و استفاده از اینترنت
اتصال به اینترنت موبایل، امواج الکترومغناطیسی را چندین برابر می کند. بهتر است در موارد ضروری از اینترنت موبایل استفاده کنید و بعد از استفاده، در حالت خاموش قرار دهید و یا بهتر است در مواقع لزوم از وایفای موبایل بجای اینترنت سیم کارت استفاده کنید.

 

19. ارتباط موبایل با تومور مغزی
پژوهشگران علوم پزشکی در موسسه ملی بهداشت آمریکا اعلام کردند افرادی که از گوشی های تلفن همراه استفاده می کنند، پنج برابر بیشتر در خطر ابتلا به انواع تومورهای مغزی قرار دارند. همچنین بر اساس تحقیق سازمان ملل، افرادی که طی ده سال روزانه نیم ساعت به طور مداوم با تلفن همراه صحبت کرده اند، دچار تومور مغزی از نوع گلیوما (تومور بدخیم سیستم عصبی مرکزی) می شوند. امواج مغناطیسی تلفن همراه روی جریان خون مغز و DNA سلول ها تاثیر می گذارد و باعث ابتلا به تومور مغزی می شود، اما افرادی که برای صحبت طولانی با تلفن همراه از هندزفری استفاده کرده اند، کمتر دچار تومور مغزی شده اند.

 

20. استفاده از پیام یا تلفن ثابت به جای تماس
برای در امان ماندن از مضرات اموج موبایل فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کنید و بیشتر از تلفن ثابت و یا ارسال پیامک استفاده نمایید. البته در این کار هم نباید زیاده روی کنید تا دچار بیماری “گردن پیامکی” نشوید.

 در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : اخبار بازیگران , تفریح و سرگرمی ,
بازدید : 69
تاریخ : یکشنبه 24 مرداد 1395 زمان : 14:26 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: دسته گل عروس شیک و زیبا

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

آرایش عروس اگر متناسب با چهره عروس انجام شود سبب ایجاد زیبایی و جذابیت بی نظیر در چهره عروس میشود پس باید آرایش عروس متناسب با رنگ پوست انجام شود.تشـخيـص رنـگ پوست در انتخاب نوع و رنگ آرايش، نقش مهمي را ايفا مي کند؛ اما شايد ندانيد که چگونه ميتوانيد رنـگ و حـالت پـوست خـود را تشخيص دهيد. بايد به دنبال چـه چـيـزي باشيد؟ بـه عنـوان مـثـال اگر پوستتان در حالت کـلي بـي رنـگ باشد، اما مناطقي از قرمزي و يا بي رنگي داشـته بـاشـد، چـطور؟ نـکته جالب اينجاست که تشخيص تـون پـوست آنـقدرهـا هـم که شما تصور مي کنيد، دشوار نيـست. يـک روش سـاده شـنــاسايي اين است که ببينيد زمـانيکه پوستتان در معرض آفتاب قرار مي گيرد مي سوزد و يا برنز مي شود:

اگر پوست شما به راحتي برنزه مي شود ميزان ملانين طبيعي پوست شما (رنگ دانه اي که به طور طبيعي موجب رنگ دادن به پوست مي شود) در سطح بالاتري قرار دارد و به احتمال زياد زمينه رنگ پوست شما زرد مايل به زيتوني است.

کساني که پوستشان به سرعت نمي سوزد و يا در مقايسه با سايرين کمتر ميسوزد، ملانين کمتري دارند، که موجب مي شود ته رنگ پوستشان به بنفش، آبي – قرمز، و گلي متمايل شود. به علاوه علائم بارز ديگري نيز وجود دارد: پوست هاي گلي، نشانه هاي مشهود قرمز دارند و يا اينکه قرمزي بر روي آنها به سرعت نمايان شده و خود را نشان مي دهد.

اگر پوست شما زرد باشد (معمولا به عنوان زرد – خاکستري شناخته مي شود) آنوقت متوجه مي شويد که کرم پودر ها و پن کک هايي که در آنها رنگ زرد به کار رفته، چهره شما را زيبا نمي کنند و معمولا چهره بيمارگونه به شما مي دهند.

انتخاب رنگ موي مناسب: شايد برايتان عجيب باشد اما انتخاب رنگ موي مناسب، چهره شما را بسيار تغيير مي دهد. رنگ مويي که با پوستتان هماهنگي نداشته باشد چهره تان را خسته و گرفته نشان مي دهد. ما در مورد انتخاب رنگ موي مناسبتان به شما کمک مي کنيم.
رنگ پوستتان را پيدا کنيد: يک لباس سفيد بپوشيد و روبروي آينه بايستيد. وقتي با دقت به پوستتان نگاه مي کنيد چه زمينه رنگي به چشمتان مي آيد؛ زرد، قرمز، صورتي يا حتي آبي. اگر پس زمينه پوستتان زرد يا قرمز است در گروه پوست هاي گرم گنجانده مي شويد. اگر صورتي، سفيد يا آبي هستيد جزو پوست هاي سرد محسوب مي شويد.
پوست گرم با پس زمينه زرد: اگر پوست روشني همراه با کک و مک يا پوستي گندمگون يا از سبزه تيره تر داريد و موي طبيعي تان قهوه اي، طلايي يا قرمز قهوه اي است، رنگ موهايتان را شاه بلوطي يا قهوه اي تيره کنيد.
براي هاي لايت موهايتان از رنگ هاي دارچيني يا مسي استفاده کنيد. از رنگ هاي طلايي دوري کنيد چون با رنگ پوستتان، ترکيب خوبي نمي شود.
پوست گرم با پس زمينه قرمز: از رنگ کردن موهايتان در طيف قرمز روشن بپرهيزيد.
رنگ هاي عسلي، قهوه اي عسلي و رنگ هايي با زمينه طلايي انتخاب مناسبي اند چرا که رنگ هاي طلايي، قرمزي پوستتان را کمتر مي کند. از روشن کردن بيش از اندازه موهايتان دوري کنيد. اگر خيلي علاقه منديد رنگ مويتان روشن شود سعي کنيد فقط بخشي از آن را به صورت لايت دربياوريد. موهايتان را خيلي تيره نکنيد. طلايي يا قهوه اي طلايي بهترين انتخاب براي شماست.
پوست سرد با پس زمينه صورتي، آبي: رنگ هاي خاکستري پس زمينه صورتي پوستتان را پوشش خوبي مي دهند. مي توانيد چند تار مويتان را هم طلايي کنيد که صورتتان گرم تر به نظر بيايد.
رنگ هاي گندمي، عسلي، خاکستري مايل به قهوه اي براي اين رنگ پوست مناسب اند.






در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : آتلیه عروس , آرایشگاه عروس ,
بازدید : 127
تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 زمان : 11:34 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: طراحی داخلی آشپزخانه طراحی دیوار بین کابینت و آشپزخانه

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد

استفاده از کفپوش در طراحی داخلی منزل سبب ایجاد تنوع و زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل میشود.

کفپوش نقش بزرگي در ظاهر کلي و حس و حال فضاي خانه ي شما ايفا مي کند، چه آن را به عنوان پس زمينه اي ظريف به کار بريد و چه در حالتي برجسته. دو تا از رايج ترين انواع کفپوش که در طراحي داخلي استفاده مي شوند، چوب هاي طبيعي و سراميک ها با تنوع بسيار زياد هستند. هر دوي آن ها به راحتي تميز مي شوند و حساسيت زا نيستند، ضمن اينکه هر دو از جذابيت ظاهري برخوردار اند. بنابراين انتخاب بين اين دو گزينه هميشه آسان نيست. چيدانه در اينجا به شما اطلاعاتي مي دهد که انتخاب را براي تان راحت مي کند. با ما همراه باشيد...

چوب ضمن اينکه در زير پا نسبت به کاشي و سراميک، نرم تر به نظر مي رسد، مي تواند به دکوراسيون منزل گرما و حسي طبيعي ببخشد؛ فرقي نمي کند سبک دکوراسيون شما سنتي، معاصر يا چيزي غير معمول باشد.

قدم زدن روي يک کف سراميک شده ي خنک در تابستان حسي خوشايند ايجاد مي کند و در زمستان نيز سراميک هاي گرم شده ي کف به همان اندازه جذاب و دلپذير اند.

معمولا در کف بالکن يا تراس هاي خانه از کاشي و سراميک هاي سنگي استفاده ميشود و ديگر اين جنس کفپوش هاي سنگي مشتري ثابت کف بالکن خانه هاي ما شده اند. به نظرديگر وقت آن رسيده است که همانقدر که دکوراسيون داخلي خانه را دچار تغيير مي کنيم يک دستي هم به سر و روي بالکن خانه بکشيم. در خيلي از کشورهاي خارجي استفاده از کفپوش هاي چوبي و لمينت در کف بالکن ها تقريبا عادي شده است و هر روز هم طرفدارنش بيشتر و بيشتر ميشود.

کفپوش هاي چوبي که براي بالکن يا تراس خانه استفاده ميشوند جنس متفاوت تري نسبت به کفپوش هاي داخلي دارند و بزرگترين تفاوت آنها مقاومت بيشتر در مقابل نور و حرارت و رطوبت است و به اصلاح به آنها ” اوت دو outdoor ” گفته ميشود. افرادي که از بالکن خود بعنوان پاسيو يا باغچه کوچک و نقلي استفاده مي کنند مي توانند کف تراس و بالکن خود را با کفپوش هاي چوبي پوشش دهند تا نماي زيباي بالکن طبيعي تر و جذاب تر از قبل ديده شود. با توجه به مساحت کوچکي که بالکن هاي امروزي دارند تغيير کفپوش بالکن هزينه زيادي روي دست شما نميگذارد و نصب آنهم زمان زيادي نمي برد ولي تنوع و زيبايي که به دکوراسيون بالکن شما تزريق ميشود غير قابل تصور است.


برای کف خانه باید از پارکت، لمینت، موکت و کفپوش های این چنینی استفاده شود و دلیل آن هم به حس ما از آن ها باز می گردد. این متریال های کفپوش خانگی متریال های گرم هستند. گرم نه به لحاظ رنگ، چرا که می توان از هر رنگی حتی رنگ های سرد مثل آبی هم برای این امر استفاده کرد. گرم به لحاظ طبیعت این متریال ها؛ می توان بر روی پارکت پابرهنه راه رفت. می توان با استفاده از پارکت مجموعه دمای خانه را گرم تر کرد. حتی در خانه های با کفپوش پارکت توصیه می شود برای کفپوش اتاق خواب از موکت استفاده شود، چون موکت گرم تر از پارکت و لمینت است و استفاده از این متریال در هنگام ورود شخص به اتاق خواب برای استراحت، احساس آرامش بیشتری را برای وی تامین می کند. فضاهای کفپوش شده با استفاده از سنگ و سرامیک فقط به درد محیط های تجاری و اداری، مکان های عمومی و لابی می خورد و به دلیل طبیعت سرد و سختی که دارد برای دکوراسیون محیط های مسکونی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در یزد , دکوراسیون در زاهدان , دکوراسیون در ارومیه , دکوراسیون در کرمان , دکوراسیون در کرمانشاه , دکوراسیون در قم

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : دکوراسیون , طراحی دکوراسیون ,
بازدید : 67
تاریخ : یکشنبه 17 مرداد 1395 زمان : 11:41 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: امروز می خواهم عصبانی نشوم!!!

این مقاله در مورد عکس هنرمندان می باشد.

نکات مختلفی برای انجام یک مصاحبه شغلی ارائه شده است که در این بین نکاتی نیز در خصوص حرف‌هایی که نباید در طول مصاحبه بزنیم وجود دارد.
همه افراد می‌دانند که مصاحبه شغلی یکی از پر استرس‌ترین کار‌ها است. در اغلب مصاحبه‌های شغلی فرد باید روی صندلی بنشیند و افراد مصاحبه کننده شرایطی را ایجاد می‌کنند که فرد کاملا بیگانه جلوه کند. البته افراد باید در حوزه‌های مشخصی گفتگو را ادامه دهند.افراد مصاحبه کننده اقداماتی را انجام می‌دهند که فرد از مسیر مصاحبه خارج می‌شود و در کنار آن گیج شده، احمق و خام به نظر می‌رسد. با این اوصاف افراد باید در طول مصاحبه مراقب حرف‌هایی که می‌زنند باشند.

در ادامه با ۲۵ کلمه و جمله‌ای که نباید در طول مصاحبه شغلی به زبان آورد،‌ آشنا می‌شویم.

شرکت شما چه کاری انجام می‌دهد؟


سوالاتی مثل “شرکت شما چه کاری انجام می‌دهد؟” باعث می‌شود که خام جلوه کنید. بهتر است از پرسیدن سوال‌هایی که به سادگی می‌توان جوابشان را در گوگل جستجو کرد، خودداری کنید.
حقوق من چقدر خواهد بود؟
پرسیدن سوالاتی در خصوص حقوق و پول در ابتدای مصاحبه باعث می‌شود که مغرور و بی‌ادب به نظر بیایید.



آیا مجبورم که ساعات طولانی کار کنم؟
سوالاتی نظیر این که آیا بنده مجبورم ساعاتی طولانی کار کنم این پیام را به مصاحبه کننده می‌فرستد که من تنبل هستم و نمی‌خواهم زیاد کار کنم.


چه زمانی می‌توانم به تعطیلات بروم؟
پرسیدن سوالاتی در خصوص زمان‌های تعطیلی نشان می‌دهد که شما به کاری که فعلا حتی آن را به دست نیاورده‌اید، متعهد نیستید.


کی می‌توانم ترفیع بگیرم؟

جملات اشتباه در مصاحبه شغلی

بهتر است که در جریان مصاحبه شغلی روی خود شغل متمرکز شوید و سوالاتی در خصوص آینده و ترفیع‌های آتی نپرسید.
چه اتفاقی می‌افتد وقتی هم جهت با رئیس و همکارانم نباشم؟
پرسش سوالاتی نظیر اینکه “چه اتفاقی می‌افتد اگر هم جهت با همکارانم نباشم؟” باعث می‌شود که فرد مصاحبه کننده شگفت‌زده شود و احتمال دهد که با سایر همکاران مشکل خواهید داشت. همچنین پرسیدن این سوال باعث می‌شود که به نظر برسد کار کردن با شما سخت است.
مزایای شغلی در نظر گرفته شده برایم چیست؟
بهتر است سوالاتی در خصوص مزایای شغلی و موارد این چنینی را در انتهای مصاحبه بپرسید. بهترین موقع برای پرسیدن چنین سوالاتی زمانی است که مطمئن شدید کار مذکور را به دست آورده‌اید.
چه زمانی واجد شرایط ارتقا خواهم بود؟
پرسیدن سوالاتی در خصوص ارتقای شغلی باعث می‌شود که فرد مصاحبه کننده فکر کند که پول مهم‌ترین موضوع ممکن برای شما است.






می‌توانم زود سر کار حاضر شوم و زمانی که کارم تمام شد بروم؟

جملات اشتباه در مصاحبه شغلی
پیش از اینکه شغل مذکور را به دست بیاورید نباید در خصوص اعمال زمان‌بندی مورد نظرتان بحث کنید.


آیا ازدواج کرده‌اید؟ آیا بچه دارید؟ و موارد این چنینی
هرگز از فرد مصاحبه کننده سوالات شخصی نپرسید.


آیا پروفایلم را در شبکه‌های اجتماعی بررسی می‌کنید؟
جویندگان کاری که آینده‌نگر هستند باید احتمال این را بدهند که پروفایل شبکه‌های اجتماعی‌شان توسط کارفرما مورد بررسی قرار می‌گیرد.


آیا سوابق بنده را بررسی خواهید کرد؟

جملات اشتباه در مصاحبه شغلی
پرسیدن این که “آیا سوابق من را بررسی خواهید کرد؟” باعث می‌شود که فرد مصاحبه کننده مشکوک شود و در این خصوص کنجکاوی بیشتری به خرج دهد.
آیا ایمیل‌ها و مصرف اینترنت را بررسی می‌کنید؟
اگر فرد در جریان مصاحبه شغلی بپرسد که “آیا ایمیل یا مصرف اینترنت را بررسی می‌کنید؟” باعث می‌شود که پرچم قرمز مصاحبه کننده برافراشته شود. پس هرگز نباید در مصاحبه شغلی چنین سوالی پرسیده شود.



آيا دفتر کار خودم را خواهم داشت؟
شاید داشتن یک دفتر کار اختصاصی چندان موضوع مهمی نباشد و پرسیدن سوالاتی در این خصوص ممکن است نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار دهد.


من این شایعه را در خصوص مدیرعامل شنیده‌ام، آیا حقیقت دارد؟

جملات اشتباه در مصاحبه شغلی
هرگز نباید در مصاحبه‌های شغلی شایعات بی‌اساس را وارد کرد. زیرا این کار باعث می‌شود که غیر حرفه‌ای به نظر برسید.


چه موردی باعث می‌شود که همکاری خاتمه یابد؟
پرسیدن سوالاتی در خصوص اخراج و اتمام فعالیت کاری موضوع چندان جالبی نیست. زیرا فردی که قصد استخدام دارد پیش از دادن شغل به متقاضی در خصوص اخراجش فکر نمی‌کند.


آیا می‌توانم در طول روز تماس شخصی داشته باشم؟
پرسیدن اینکه “آیا می‌توانید در طول روز تماس‌هایی شخصی داشته باشید؟” نشان می‌دهد که تصمیم ندارید به صورت صد در صد روی کارتان متمرکز شوید.


سایر مزایای این کار چیست؟ (منظور حق خواربار و…)

جملات اشتباه در مصاحبه شغلی

اگر فرد متقاضی در خصوص سایر مزایای شغلی سوال بپرسد فرد مصاحبه کننده تصور می‌کند که وی بیشتر به دریافت مزایا فکر می‌کند و تمرکز زیادی روی موفقیت شرکت ندارد.
من خیلی مضطربم
اگر در جریان مصاحبه بسیار مضطرب و نگران باشید باز هم نباید این موضوع را ذکر کنید. زیرا شرکت مورد نظر دوست ندارد فردی را استخدام کند که فاقد اعتماد به نفس است.


باید از رابطه با چه کسانی در شرکت خودداری کنم؟
فکر کردن در خصوص هرج و مرج‌های جاری در شرکتی که فعلا حتی وارد آن نیز نشده‌اید موضوع چندان مناسبی نیست و نباید در مصاحبه شغلی مطرح شود.
اظهار تاسف
از عذرخواهی‌های پی در پی خودداری کنید. زیرا باعث می‌شود غیرفعال و عصبی جلوه کنید.
من هیچ نقطه ضعفی ندارم
گفتن اینکه هیچ نقطه ضعفی ندارید نشان می‌دهد که متکبر هستید.
استفاده از کلمات رکیک
از گفتن کلمات رکیک در مصاحبه شغلی خودداری کنید. گفتن چنین کلماتی غیرحرفه‌ای و مبتذل بودنتان را نشان می‌دهد.
چگونه می‌توانم این کار را به دست آورم؟
پرسیدن اینکه چگونه می‌توانید آن کار را به دست بیاورید یا چه چیزی باعث شد که موفق به دریافت آن شغل نشوید چندان موضوع مناسبی نیست. زیرا باید منتظر نتیجه باشید. اگر نتوانستید شغل را به دست بیاورید، در این خصوص ایمیلی بفرستید تا باعث پیشرفت‌تان در آینده شود.













این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : جوک و لطیفه , عکس هنرمندان ,
بازدید : 62
تاریخ : پنجشنبه 14 مرداد 1395 زمان : 12:01 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: درمان شوره سر با مواد طبیعی و گیاهی

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

تشخیص موهای سالم کار ساده‌ای است. موی سالم پرپشت و براق است، وزوز و شکننده نیست، شوره هم ندارد. عدم سلامت موها ممکن است هشداری جدی از وجود یک بیماری در بدن باشد یا شاید میزان استفاده از سشوار و سایر وسایل برقی برای آرایش موها زیاد باشد.

وقتی که ملانین موجود در ریشه‌های مو کم می شود، دیگر به اندازه کافی قادر به تولید رنگ نیست و موها کم‌کم سفید می‌شوند، هیچ حادثه بیولوژیکی هم نمی‌تواند رنگدانه‌های مو را به یکباره از بین ببرد. حوادث تکان‌دهنده جسمی و روحی ممکن است در موهای سر تغییراتی ایجاد کنند، ولی به طور قطع این تغییرات به بزرگی سفید شدن یک‌شبه همه موها نیست. بیماری‌ها و فشارهای روحی حاد بر فرایند رشد موها اثر می‌گذارند و رشد آنها را کم یا متوقف می‌کنند و چند ماه بعد تمام تار موهایی که رشدشان متوقف شده، شروع به ریزش می‌کنند.

حال اگر ریزش موهای تیره سر بیشتر باشد، مو خاکستری‌تر به نظر می‌رسد. فقط پیری نیست که باعث سفید شدن موها می‌شود؛ برخی افراد در سنین بسیار جوانی، حتی کمتر از بیست سالگی، موهای سرشان سفید می‌شود، در حالی که در برخی دیگر حتی تا آستانه چهل سالگی نیز موهای‌شان رنگ طبیعی خود را حفظ می‌کند. این مسأله هیچ ارتباطی به سلامت یا عدم سلامتی ندارد. خاکستری شدن موها اغلب ژنتیکی است.

گاهی اوقات نیز عواملی همچون کمبود ویتامین B12، بیماری تیروئید، ضعف سیستم ایمنی، سیگار کشیدن، کم خونی و افزایش گلبول‌های سفید خون باعث سفیدی زودهنگام موها می‌شود؛ ولی در غالب موارد سفید شدن موهای سر بستگی به ژنی دارد که از والدین خود ارث برده‌ایم. در هر صورت، از نظر علمی هیچ دلیل و مدرک مشخصی مبنی بر سفید شدن یک شبه موها وجود ندارد.

اولین موی سفید معمولا در شقیقه‌ها ظاهر می‌شود و بعد به ترتیب تاج سر و نقاط دیگر را در برمی‌گیرد. اگر تار موی سفیدی روی سرتان ببینید و آن را بکنید، به جای آن حتما یک تار موی سفید دیگر رشد می‌کند. برخی گمان می‌کنند به جای آن تار دو تار می‌روید یا اینکه تار موی جدید سیاه درمی‌آید. برخی موادغذایی می‌توانند تا حدودی از سفید شدن زود هنگام موها جلوگیری کنند؛ مانند غذاهایی که حاوی منگنز، روی، آهن و مس هستند و بیشتر در سیر، پیاز، سیب، گلابی، نان جو، نخودفرنگی، قارچ، لوبیا، عدس، موز، گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی یافت می‌شوند.

 

تاسی سر

براساس تحقیقات به عمل آمده، تقریبا ۲۰-۲۵ درصد از مردان تا سن سی سالگی دچار تاسی و ریزش و نیمی از آنها تا ۵۰ سالگی دچار کاهش بسیار زیاد موی سر می‌شوند. تاسی در مردانی که تستوسترون بیشتری در بدن آنها ترشح می‌شود، بیشتر است. اگر بدن شما کمبود آهن و پروتئین داشته باشد، طبیعی است که با ریزش شدید موی سر مواجه خواهید شد. غذاهایی که حاوی پروتئین کافی هستند، به ساخت برخی سلول‌ها از جمله سلول‌های مو کمک می‌کنند؛ در غیر این صورت موها ریزش بیشتری خواهند داشت و دیگر موهای جدید جایگزین موهای قبلی نخواهند شد. بیماری تیروئید (خصوصا کم کاری تیروئید) موجب ریزش بیشتر موها می‌شود. در صورت نرسیدن پروتئین و آهن کافی به ریشه موها، کم‌کم فاصله بین تارهای مو بیشتر شده و به حدی می‌رسد که به راحتی می‌توان پوست سر را مشاهده کرد. این مسأله از طریق کنترل و درمان بیماری قابل کنترل و جلوگیری است.

 

شوره سر

شوره سر یکی از بیماری‌های شایع مو است که معمولا با پوسته‌ریزی پوست سر مشخص می‌شود و گاه با خارش و قرمزی پوست سر همراه است. برخی معتقدند که وقتی پوست سر خیلی خشک می‌شود، شروع به پوسته‌پوسته شدن می‌کند؛ بنابراین با مرطوب نگاه داشتن آن، این عارضه برطرف می‌شود. علت شوره سر می‌تواند تغذیه نامناسب، نگرانی و استرس، هوای گرم و مرطوب یا سرد و خشک، پوست چرب، عرق کردن، عدم تعادل هورمون‌ها و یا عدم رعایت بهداشت و نظافت مو باشد. البته بیماری‌هایی همچون اگزما و پسوریازیس نیز می‌توانند موجب خارش و قرمز شدن کف سر و به دنبال آن شوره و پوسته‌پوسته شدن گردند. بهترین کار جهت درمان در این‌گونه موارد، استفاده از شامپوهای ضدقارچ و ضدشوره و لوسیون‌های نرم‌کننده پوست است. استفاده از شامپوهای نرم‌کننده نیز کمک زیادی به کاهش و از بین رفتن شوره ها می‌کند. به خاطر داشته باشید که برای شانه زدن موها از یک برس بسیار نرم استفاده کنید و موهای خود را وقتی که خیس هستند شانه نزنید.

 

کدری، شکنندگی و خشکی موها

موهای آشفته، خشک و وزوزی، شکننده‌ترند. استفاده مداوم از رنگ‌های شیمیایی به پوست سر و موها آسیب می‌رساند. وقتی که موهای خود را با کش‌های نازک بسیار سفت و محکم می‌بندید، فشار بیشتری به آنها وارد می‌آید و موجب شکنندگی آنها می‌شود. در کنار این عوامل اگر به اندازه کافی پروتئین مصرف نکنید، موهای شما استحکام و زیبایی نخواهند داشت. اسیدهای چرب، خصوصا مکمل روغن ماهی، کمک زیادی به براقیت، استحکام و سلامت موها می‌کنند. اگر از اسیدهای چرب به حد کافی استفاده نمی‌کنید، حتما از امروز آنها را در برنامه غذایی خود بگنجانید؛ به زودی خواهید دید که چه تغییراتی در موهای‌تان ایجاد می‌شود. اگر روزانه ۱۰۰ تار موی شما می‌ریزد، اصلا نگران نباشید، این مقدار ریزش کاملا طبیعی است و به سرعت موهای جدید جایگزین آنها خواهد شد.

در این مقاله اشاره ای به عمل دماغ شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : عمل دماغ , کاشت گونه ,
بازدید : 58
تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1395 زمان : 12:26 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: نقش پرده ها در طراحی دکوراسیون منزل

این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد.

استفاده از کاور مبل با همان لباس مبل در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تاثیر زیادی در زیبایی طراحی منزل ایجاد میکند. برای آنکه پوششی کامل برای مبلمان پارچه‌ای‌تان فراهم کنید؛ با دوخت پیراهن رومبلی، هم مبل‌ها از دوده و سیاهی در امان می‌مانند هم ظاهر خانه رنگ و روی تازه‌ای پیدا می‌کند. با به کار انداختن سیستم‌های گرمایشی به‌خصوص شوفاژ، بخاری و شومینه در خانه‌ها، اگر چه فضای گرم و راحتی را در فصول سرد سال خواهیم داشت اما به دنبال آن معضلات دیگری هم برای خانم خانه پیش‌ خواهد آمد. در واقع گرم شدن محیط توسط این نوع منابع به خصوص شومینه، با سوختن ذرات موجود در هوا و در نهایت ایجاد لایه‌ای از دوده روی لوازم دکوراسیون و کاربردی خانه همراه است. البته این مشکل در مورد بعضی لوازم و سطوح مانند پرده‌ها و دیوارها- که قابل شست‌‌وشو بوده و دوده و سیاهی به راحتی با شست‌شو از روی آنها پاک می‌شود.

 نگرانی خاصی به همراه ندارد ولی با توجه به اینکه امکان شست‌وشوی بعضی دیگر از لوازم خانه مانند فرش‌ها، موکت‌ها و به خصوص مبلمان پارچه‌ای با آب و مواد شوینده به طریقه معمول وجود ندارد، مجبوریم این دوده و سیاهی را با پارچه‌ای آغشته به مواد مخصوص شستن فرش و مبل تمیز کنیم که چندان کارساز نبوده و پارچه مبل به مرور زمان رنگ و لعاب اولیه خود را از دست داده و کهنه‌نما و به اصطلاح چرک‌مرده می‌شود.

روکش ها و یا کاور مبلمان تنها به منظور حفظ پاکیزگی مورد استفاده قرار نمی گیرند، گاهی ممکن است شما از طرح و نقش مبل خود خسته شده باشید ویا به لحاظ روحی نیاز به یک تغییر چشمگیر در فضای نشیمن خود داشته باشید و مقرون به صرفه ترین حالت استفاده از روکش ها و کاور مبلمان است.

در انتخاب لباس و کاور مبل باید به نکات زیادی توجه کرد، از انتخاب پارچه های ارزان قیمت وبا کیفیت پایین که پس از شست وشو رنگ خود را از دست می دهند بپرهیزید، یک تصور اشتباه که اکثرا به آن دچار می شوند این موضوع است که کاور مبل صرفا برای محافظت از پوشش اصلی است، اما واقعیت امر این گونه نیست و باید روکش مبل شما از هر حیث ایده آل و با کیفیت باشد.

تمام این تفاسیر، دلایل قانع کننده‌ای برای استفاده از پیراهن مبل در فضاهای کوچکی است که فاصله میان مبلمان با منابع گرمازا بسیار اندک بوده یا در آن قسمت از خانه مدت طولانی‌ای از شبانه‌روز از شومینه یا بخاری استفاده می‌شود.

از طرفی دیگر، با توجه به اینکه پارچه‌های مورد استفاده برای روکش مبلمان به‌خصوص در بخش‌های پذیرایی خانه معمولا ارزان‌قیمت نیستند و اصولا تعویض روکش مبلمان حتی هر چند سال یک‌بار نیز به راحتی برای اغلب خانواده‌ها امکان‌پذیر نیست، لاجرم در چنین شرایطی خانواده‌ها برای حفظ ظاهر مبلمان خود از دوده و سیاهی حاصل از این سیستم‌های گرمایشی، برای مدت زمان بیشتری، سراغ پوشش‌های اضافی‌ای تحت عنوان پیراهن‌های مبل می‌روند.

ولی آنچه ما را بر آن داشته است که به این موضوع به ظاهر پیش پا افتاده بپردازیم، نحوه انتخاب و کاربرد این پیراهن‌ها و پارچه‌های آنهاست زیرا اغلب افراد برای این منظور پارچه‌های سفید یا کرم رنگ ساده را انتخاب کرده و به دوزنده این نوع پیراهن‌ها سفارش تعدادی پیراهن یکدست و یک مدل را از همان پارچه می‌دهند، یا آنکه راهی راحت‌تر را برگزیده و مقداری پارچه سفید تهیه کرده و پس از بریدن آنها، هر چند تکه، مبلمان را با تکه‌ای از این پارچه می‌پوشانند.

به این ترتیب، تمام سعی و تلاشی که برای دکوراسیون و  انتخاب رنگ‌ها و نقش‌های روکش مبلمان و هماهنگی آنها با دیگر لوازم خانه – در زمان خرید – شده، بی‌نتیجه مانده و خانه با پوششی سفید روی لوازم مختلف به محیطی سرد و بی‌روح تبدیل شده است؛ در حالی که برای این منظور نیز راهکارهای متنوعی وجود دارد. اگر شما هم به خاطر وسعت کم‌خانه و موقعیت قرارگیری سیستم‌های گرمایشی و اجزای مبلمان‌تان با چنین شرایطی مواجه هستید، پیش از آنکه پوششی یکنواخت را روی مبلمان خانه ایجاد کنید، نیم‌نگاهی به پیشنهادات زیر بیندازید:


امروزه لباس های آماده مبلمان در رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشند ، برای استفاده از آن ها حتما نوعی را انتخاب کنید که کاملا در فرم و شکل مبلمان شما باشد، چرا که ظاهر نامتناسب آن ها زیبایی مبل شما را بر هم خواهد زد و در نتیجه زبیایی فضای شما ز بین خواهد رفت، برای جلوگیری از این امر از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : پرده اتاق خواب , چیدمان منزل عروس , دکوراسیون ,
بازدید : 58
تاریخ : یکشنبه 10 مرداد 1395 زمان : 11:22 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: پرطرفدارترین جراحی های زیبایی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

عادات غذایی و همچنین آرایشی و بهداشتی تاثیر زیادی در زیبایی و مراقبت پوست دارد و رازهای مراقبت و زیبایی پوست صورت به شما در این زمینه کمک میکند.همان طور که می گویند شما همان چیزی هستید که میل می کنید درست غذا خوردن به حفظ یک زندگی سالم و در عین حال حفظ چهره ای سالم کمک می کند .وقتی احساس خوبی در مورد چیز هایی که میل میکنید دارید و زمانی که موادی که مصرف می کنید برای شما مفید است . این شانس را دارید که از چهره ای که می خواهید بر خوردار باشید در اینجا چند ماده غذایی که نه تنها به شما کمک میکند احساس خوبی داشته باشید بلکه کمک می کند چهره ای فوق العاده نیز داشته باشید معرفی می شود:

آب
نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست کمک می کند که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به دلیل افزایش میزان سدیم بدن شما باشد. افزایش دریافت آب به خروج سدیم از بدن کمک می کند.

سویا
پروتئین سویا بسیاردر سلامتی پوست موثر است

سبزیجات سبز
سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم پیچ غنی از ویتامین های C E Aو آهن و فیبر ، آمینو اسید ها ویتامین E و بسیاری از آنتی اکسیدان ها هستند. این موارد موجب می شوند که پوست مرطوب و بدون چروک باقی بماند.

دانه های روغنی (اسید های چرب ضروری)
اسید های چرب ضروری (SAFE) مانند امگا ۳ و امگا ۶ که به عنوان چربی های خوب شناخته می شوند به عملکرد سلولی کمک می کنند و سبب پاکسازی پوست جلوگیری از ایجاد لک های پوستی کاهش چروک ها بهبود و سلامت مو و رشد ناخن می گردند.

شیر
شیر غنی از کلسیم و ویتامین هایB12 B2 و D است و کلسیم به همراه ویتامینD که افزایش دهنده جذب کلسیم میباشد به حفظ استخوان های محکم و دندان هایی سالم کمک می کند. ویتامین هایB12B2برای رشد گلبول های قرمز خون که حاملین اکسیژن مورد نیاز سلول ها هستند ضروری است این مواد کمک می کنند تا پوست و مو سالم تر و زنده تر به نظر برسند.

 

زنانی که با وجود عیب های صورتشان زیبا جلوه می کنند، زنانی هستند که می دانند، پاک کردن، تقویت کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذی به پوست، سه اصل اساسی برنامه مراقبت از پوست است.

برای این منظور به نکات زیر توجه کنید: برای مالیدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملایمت و به صورت دایره وار از پایین به بالا روی صورت حرکت دهید تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهید تا کرم جذب شود. حدوداً ۲۰ دقیقه طول می کشد تا کرم کاملاً جذب پوست صورت شود. اجازه ندهید کرم بیش از ۲۰ دقیقه روی صورت شما باقی بماند، زیرا پس ازاین مدت باعث جذب دوده و گرد و غبار می شود و ممکن است سبب انسداد منافذ پوست شود.برای پاک کردن کرم از یک تکه پنبه یا دستمال کاغذی مرطوب استفاده کنید تا رطوبت پوست ازبین نرود. حوله مخصوص صورتتان را تمیز و نرم نگه دارید. هنگام خواب کرم روی صورتتان را پاک کنید و با کرم روی صورت به رختخواب نروید.
به عبارتی اگر از کرم های شب استفاده می کنید، نیم ساعت قبل از خواب به صورتتان کرم بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا کرم کاملاً جذب پوست شما شود. سپس به آرامی با یک تکه پنبه مرطوب صورتتان را پاک کنید.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : کاشت مو , ترمیم مو , عمل بینی ,
بازدید : 64
تاریخ : چهارشنبه 06 مرداد 1395 زمان : 10:53 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: نکات مهم در مورد انتخاب آتلیه روز عروسی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

تکنیک های آرایشی برای جوانتر شدن صورت به شما در زیباتر شدن و جذابتر شدن صورت و آرایش چهره تان کمک میکند.تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت تان را جوان کنید و حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه های پیری را از روی صورت پاک می کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد. ۳۰ سالگی برای خانم ها از آن سن های مرزی است. تعداد زیادی از خانم ها در اوایل دهه سوم زندگی شان دچار بحران می شوند و احساس می کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم ها سراغ جراحی های زیبایی و درما ن های جوان کننده می روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان تر از سن شان به نظر برسند.

اما هستند خانم هایی هم که به هر دلیل تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، مثلا ممکن است نخواهند هزینه زیادی بکنند یا از عوارض چنین جراحی هایی می ترسند یا... حتی ممکن است جراحی کرده ولی نتیجه مطلوب شان را نگرفته باشند. اما شکی در این وجود ندارد که همه با زیباتر و جوان تر شدن مشکلی ندارند و از اینکه بتوانند بدون دردسر چهره ای جوان تر داشته باشند، استقبال هم می کنند. اما جوان شدن بی دردسر یعنی چه؟

 از کانسیلر درست استفاده کنید

با بالا رفتن سن، ناحیه دور بینی و گوشه چشم تیره‌رنگ می‌شوند. راه چاره استفاده از کانسیلر در این دو منطقه است. می‌توانید از کانسیلر لانکوم استفاده کنید. احتیاجی نیست که روی نیم‌دایره‌های زیر چشمتان هم از کانسیلر استفاده کنید. روی خط خنده‌تان هم هرگز کانسیلر نزنید. فقط همان دو منطقه! لینتر می‌گوید: خانم‌ها معمولاً کانسیلری انتخاب می‌کنند که یک یا دو شماره از پوستشان روشن‌تر است ولی این کار اشتباه محض است چون رنگ روشن‌تر نواقص و چروک‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. آیا نمی‌دانید کانسیلری که استفاده می‌کنید چقدر روشن است؟ پس یک سلفی بگیرید!

زیر ابروهایتان را روشن کنید

مارنی برتون توصیه می‌کند که یک ردّ کوچکی از کانسیلر زیر ابرویتان بکشید تا چشم‌هایتان باز و بیدار شوند. او می‌گوید: از اکلیل و سایه‌های براق بپرهیزید؛ مخصوصاً در طول روز، خط باریکی از کانسیلر مدادی زیر ابرویتان بکشید و از انگشت یا قلم‌مو هم استفاده نکنید. برتون کانسیلر مک را پیشنهاد می‌کند.

رژلب براق بزنید

برتون پیشنهاد می‌کند که از یک برق لب رنگی استفاده کنید تا لب‌های روشن و جذابی داشته باشید و جوان‌تر دیده شوید. برتون این برق لب‌ها را به رژلب‌های مات ترجیح می‌دهد و محصول اینگلات را پیشنهاد می‌کند چون معتقد است خیلی از محصولات امروزی فرمولی شبیه این ندارند.

لک ها را به راحتی از بین ببرید

با افزایش سن روی پوست لک های زیادی به وجود می آید که به زیبایی آن لطمه وارد می کند و پوست را پیرتر نشان می دهند اما شما می توانید با چند کرم ساده این لک ها را بپوشانید ( البته توصیه می کنیم مشکل لک ها را با یک متخصص پوست هم در میان بگذارید ).اگر لک قرمز باشد : باید رنگ فون با پایه رنگ سبز استفاده کنید و بعد روی رنگ فون زمینه، کرم پودری رنگ پوست تان بزنید.اگر لک بنفش باشد : به وسیله رنگ زرد گرفته می شود یعنی باید کرم پودر شما پایه زرد داشته باشد.

برای کبودی زیر چشم : کمی قرمز و نارنجی را با هم مخلوط کرده و زیر چشم بزنید.خال و لک سیاه : با فوندیشن و کرم گریم می توانید آن را بپوشانید. بهتر است با انگشت کرم گریم را کاملا پخش کنید تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت ۲ رنگ نشود.برای پوشاندن لک های بزرگ : بعد از زدن فوندیشن کرم گریم، مواد پوشاننده را روی لک بمالید و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن بزنید و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر بزنید.


در این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس اشاره شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : انتخاب آرایشگاه عروس , آتلیه عروس ,
بازدید : 85
تاریخ : دوشنبه 04 مرداد 1395 زمان : 10:46 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: انتخاب  مدلهای میز ناهار خوری آشپزخانه

انواع میز ناهارخوری مدرن و میز های سنتی و کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. قیمت میز ناهارخوری نیز یکی دیگر از المان های مهم در تصمیم گیری خرید میز ناهارخوری هستند. میز های ناهارخوری چوبی ساده و مدرن با قیمت مناسب عرضه می شوند. همچنین می توانید با هزینه بیشتر از طرح های خاص و میز های ناهارخوری مجلل استفاده کنید.

در ادامه تعدادی از تصاویر جدیدترین مدل های میز ناهارخوری را با یکدیگر می بینیم.

میز ناهارخوری چوبی و گرد

میز آشپزخانه

میز ناهارخوری مدرن با صندلی های ساده در آشپزخانه فضای باز

چیدمان آشپزخانه

میز ناهارخوری دو نفره چوبی و ساده

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری پلاستیکی بسیار شاد و زیبا

طراحی آشپزخانه

میز ناهارخوری مربع قهوه ای

میز آشپزخانه مدل مارال آفر

میز ناهارخوری چوبی بیضی

میز ناهارخوری ویکتوریا 6 نفره وندا

منبع: خرید انواع میز ناهار خوری آشپزخانه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : خرید میزناهارخوری , انواع میز ناهارخوری ,
بازدید : 450
تاریخ : سه شنبه 29 تیر 1395 زمان : 11:31 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

عنوان: خواص پیاده روی برای بدن چیست؟ تغییرات بدن در هنگام پیاده روی

موز علاوه بر طعم بسیار لذیذ و خواص فراوانی که دارد از جمله میوه های پرطرفدار میان افراد است و سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن انسان همچون A، B و C است

اگر موهایی بلند و پرپشت می خواهید ، موز را دریابید ! -آکااگر موهایی بلند و پرپشت می خواهید ، موز را دریابید ! -آکا

خواص موز

 ماسک میوه ای که در ۵ روز موهایتان را بلند و پرپشت می کند
موز میوه ای مفید است که می تواند در بازه زمانی ۵ روزه با تقویت موها، آن ها را بلند و پرپشت و در عین حال زیباتر کند.
موز علاوه بر طعم بسیار لذیذ و خواص فراوانی که دارد از جمله میوه های پرطرفدار میان افراد است و سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز بدن انسان همچون A، B و C است.

گفته می شود که یکی از علل ریزش مو کمبود برخی مواد در بدن است که آن مواد به راحتی در موز پیدا می شود.
شاید کمتر از خواص معجزه آسا موز در تقویت و بلندی موها شنیده باشید. در این باره باید به شما بگوییم مصرف موز از ریزش مو جلوگیری می کند و رشد موها را دوچندان می کند، به طوری که در صورت استفاده منظم و اصولی از موز در مدتی کوتاه موهایتان به طور معجزه آسایی بلند، پرپشت و زیبا می شود.
برای تهیه ماسک مو موز کافی است یک موز را له کنید و آن را بر روی موهایتان بمالید و به مدت ۲۰ دقیقه آن را به همان شکل رها کنید. پس از ۲۰ دقیقه موهایتان را بشویید و خشک کنید. سعی کنید از شامپوهای گیاهی و بی خطر استفاده کنید. روزی یک مرتبه به مدت ۵ روز این کار را ادامه دهید و بعد از این بازه زمانی ۵ روزه از اثرات خارق العاده موز بر روی موهایتان لذت ببرید و این ماسک خانگی و طبیعی را به دیگران نیز پیشنهاد دهید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 131
تاریخ : یکشنبه 27 تیر 1395 زمان : 10:46 | نویسنده : جاوید عباسی | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 22


درباره سایت

وبلاگ ما در موضوعات مراسم عروسی,دکوراسیون و اخذ اقامت و مهاجرت فعالیت میکند.در این وبلاگ در زمینه مراسم عروسی و مقالاتی در مورد برگزاری مراسم و تشریفات مجالس ارائه میشود.همچنین در ارتباط با مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف دنیا نیز مطالب مختلفی ارائه میشود.مطالب دکوراسیون نیز با موضوعاتی مانند دکور لوازم عروس,دکور آشپزخانه,کابینت فلزی و...یکی از شاخه های فعالیت ما می باشد.

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 219
کل نظرات : 7
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین

آمار بازدید
بازدید امروز : 38
باردید دیروز : 25
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 306
بازدید سال : 4,905
بازدید کلی : 52,927

اطلاعات کاربری


عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

خبرنامه

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

پیوندهای روزانه

جستجو


کدهای اختصاصی